A
"ap"
Vieras
no kai tässä pitäisi ajatella sitä 15 veetäkin, jonka pitäisi itse saada olla vielä lapsi ja huolehtia poikakavereista ja meikeistä eikä pikkusiskoistaan.
just näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kai tässä pitäisi ajatella sitä 15 veetäkin, jonka pitäisi itse saada olla vielä lapsi ja huolehtia poikakavereista ja meikeistä eikä pikkusiskoistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23861562:Onks tämä 15 v lapsenvahdiksi kelpaamaton? Mulla on tuttuja, jotka ovat tulleet 15-vuotiaina äideiksikin ja ihan hyvin ovat lastensa kanssa pärjänneet.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23861392:sanoisin kaverille et tuo lapset mulle hoitoon..
Mulla on :saint:, kaverin poika oli 13 v kun katsoi mun lasten (tuolloin 4 v ja 6 v) sekä omien sisarustensa (7 v, 6 v ja noin 1 v) perään kun minä ja äitinsä oltiin baarissa
Mutta joo, kun kyse on toistuvasta, yön yli kestävästä vahtimisesta niin se on liikaa.
Yleisesti ottaen 15-vuotiaalle voi ja minusta ehkä jopa kuuluukin antaa hieman vastuuta pikkusisaruksistaan. Normiperheissä siis, ei lastensuojelutapauksissa.
Mulla on :saint:, kaverin poika oli 13 v kun katsoi mun lasten (tuolloin 4 v ja 6 v) sekä omien sisarustensa (7 v, 6 v ja noin 1 v) perään kun minä ja äitinsä oltiin baarissa![]()
No HUH HUH, ei ole ok.
Mulla on :saint:, kaverin poika oli 13 v kun katsoi mun lasten (tuolloin 4 v ja 6 v) sekä omien sisarustensa (7 v, 6 v ja noin 1 v) perään kun minä ja äitinsä oltiin baarissa![]()
Voi kyyyynel, meistä se oli ok ja samoin yhdestä pk:n tädistä ja pph:sta jotka asiasta tiesivät.
Emme olleet nääs kauan, emme olleet humalassa, ja tarvittaessa olisimme olleet 2-5 minuutissa paikalla (ja naapurista aikuinen jo ennen sitä).
Ei siltikään ole ok, vaikka teistä ja jostain pph.sta olisikin. Hiukan vastuuta peliin!
Ok, palataan aikakoneella taaksepäin ja perutaan koko juttu.
Tiedän, ettei tuohon olisi yksikään lastensuojeluviranomainen kyllä puuttunut.
Asiat kun voi esittää monella tavalla. Jos olisin kertonut asian toisella lailla, ei siinä olisi ollut mitään kauhistelun arvoista.