jokohan huomenna voisi laittaa 1vuotiaalle shortsit ja sandaalit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihkura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihkura

Vieras
kun on luvannu tänne 26astetta lämmintä...? ja jos laittaa sandaalit ni tarviiko laittaa sukat väliin vai riittääkö ilman sukkia?
Vai vieläkö tarviis olla ohkaset kolitsihousut ja lenkkarit? miten itse pukisitte yksivuotiaan huomenna?

Pitkähihainen body, pitkät housut ja lenkkarit sekä lakki päähän, en viitti alkaa leikkii kun täällä tuulee ja vaihtoehtoisesti voi palaa kun tuossa pihassa ei ole varjoa missään.

Ei se tyhmittely paljon auta, jos toinen ei todella tiedä.
Kannattaa tosiaan ottaa huomioon, että lapsen ihon on suojattava myös auringolta, eikä vain kylmältä. Rasvat ei riitä suojaksi. Itse puen huomenna yksivuotiaan suunnilleen niin kuin Maira sanoikin edellä. Niin ja ehkä myös aurinkolasit.

poika 1v5kk hänellä yleensä pitkähihaset paidat ja housut, saattaa olla sandaalit kyllä. pihalla jos kaamee helle on lyhythih ja lahkeinen uvsuoja asu, käsiin ja jalkoihin laitan pelkän fysikaalisen suojan sisältävää rasvaa. ja tietysti kunnon hattu ja aurinko lasit.

vaikeeta vaa ku poika on kauhee hikipelle, tosi kova hikoilemaan jo 20 asteessa, saati sit 30, huh

[QUOTE="vieras";23890358]Täällä kanssa puettaisiin niinkuin Maira. Lapsen ihoa täytyy suojella vaatteilla, aurinkorasvoja ei suositella noille pienille.[/QUOTE]

Kyllä yksivuotiaalle voi laittaa käsiin, kasvoihin ja jalkoihin juuri esim vain fysikaalisen suojan omaavaa aurinkovoidetta. Posket, kädet, jne voivat siltikin palaa ja en usko että sinäkään suojaat lasta hanskoilla ja kaulahuivilla 26 asteen helteessä tai pidät vain ainoastaan varjossa vauhdikasta leikkijää.

Kyllä yksivuotiaalle voi laittaa käsiin, kasvoihin ja jalkoihin juuri esim vain fysikaalisen suojan omaavaa aurinkovoidetta. Posket, kädet, jne voivat siltikin palaa ja en usko että sinäkään suojaat lasta hanskoilla ja kaulahuivilla 26 asteen helteessä tai pidät vain ainoastaan varjossa vauhdikasta leikkijää.

Sisällä täytyisi pysytellä,että saisi lapsen kokonaan suojeltua paahtavalta auringolta. Meillä ainakin niin menevät lapset,että vaikea heitä pidätellä olemasta auringossa. Koen itse että aurinkorasva on parempi vaihtoehto kuin läkähdyttää lasta vaatteilla. Mutta siis edelleen kukin tyylillään. Ap:n kysymykseen vastaan,että itse kyllä pukisin yksivuotiaani shortseihin ja t-paitaan ja laittaisin sandaalit ilman sukkia. Välttäisin suorassa auringonpaahteess oloa mahdollisuuksien mukaan.

Yhteistyössä