P
pilaantunutta paskaako
Vieras
Miksi aina ku syön subia niin tulee oksennus samana tai seuraavana päivänä ja mahassa kiertää ja ripuloittaa? Kaksi kertaa olen erehtynyt syömään ja sama juttu molemmilla kerroilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi olette aina niin kiireisiä ja neuroottisia? Tulee sellainen olo, että pitää tehdä valintansa heti ja vähän äkkiä.
saako teiltä sen leivän gluteenittomana tai luontaisesti gluteenittomana?
Kiire on monesti meillä melkoinen, vähän henkilökuntaa ja pitkät jonot. Näissä tilanteissa kyllä joskus vähän ärsyttää jos aletaan hirveästi miettimään ja tuumailemaan, vaikka jonossa siihen on varmasti ollut aikaa... Itse yritän monesti sanoakin että sillä aikaa voit miettiä kasviksia ja valita kastikkeita jne. Ja ehkä jotkit eivät pifä työstä. Itse pidän siitä ja työilmapiiri on todella hyvä, nauretaan paljon ja se tarttuu monesti myös aiakkaisiinMutta kiireessä kello on toinen; prioriteettinnämme on mahdollisimman sutjakas virta, silloin teemmekin nopeasti linjasto-tyyppisesti.
Miksi aina ku syön subia niin tulee oksennus samana tai seuraavana päivänä ja mahassa kiertää ja ripuloittaa? Kaksi kertaa olen erehtynyt syömään ja sama juttu molemmilla kerroilla.
Sulla on hermoissa vikaa.
Ei vaikka sitä monesti toivotaankin. JA vaikka leipä olisi gluteeniton, ei sen gluteenittomuutta voida taata, sillä samoissa tiloissa käsitellään gluteenillisia leipiä ja murusia voi joutua kasviksiin jne.![]()
Ja sinähän et ole ketjun aloittaja, joten miksi vastaat?
No tyhmä sinä olet ainakin joten mitäpä sinulta muuta voisi odottaakaan.
Multa ne on kysynys aina vaiheen kohdalla. Ts. kun ollaan salaattien luona, kysellään salaatit, jne.
Ei mulla oikeastaan mitään ihmeempää kysyttävää ole. Tai no, syöttekö lounaaksi subin tavaraa, vaiko eväitä vai käytte jossain muualla? Ja jos päivän lopussa on jotain mikä heitettäisiin pois, menossa vanhaksi tms. saako semmoiset työsuhde-etuna viedä kotiin?
Missä Subissa työskentelet?
Sori, mä en tajunnut, että me ollaan nyt kansakoulussa. Ja unohdin viitatakin... :snotty:
Mulla ei koskaan ole oletettu, aina vegesubia tilatessani on oletettu mun haluavan nimenomaan vege.Muakin kiinnostaa tämä, ja lisäksi, jos pyydän vegesubia, miksi heti oletetaan että haluan sen vegepihvin? Enkö silloin sanoisi 'vegepihvi, kiitos''?
Harmi,ei siis kannata edelleenkään yrittää sinne syömään....
Mihin ihmeeseen sä sen viitatakin nyt sit oikee unohdit? Koita nyt muistella, jos se jostain vielä löytyisi, niin ei harmittaisi noin kovasti.