Kuunteletko äänikirjoja? Kerro mielestäsi hyviä äänikirjoja/lukijoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Itse olen melkein äänikirjojen suurkuluttaja, siinä määrin mitä sitä nyt voi olla kun on päättänyt olla käyttämättä kirjastoa. :D

Pidätkö äänikirjojen kuuntelemisesta? Oletko koskaan kuunnellut? Hyviä/huonoja lukijoita? Kerro mitä vain. :D

Kuuntelen parhaillaan Twilight-sagaa suomenkielellä luettuna, tästä lukijasta en ole ihan varma tykkäänkö vai en.. mutta suosikkini on Harry Potter, suomeksi ja englanniksi luettuna. :)

Miksi olet päättänyt olla käyttämättä kirjastoa?
Pitkillä automatkoilla meillä on kuunnteltu lastenkirjoja äänikirjoina. Jukka Parkkisen Karhukirjeet olivat aika hauskaa kuuneltavaa.

Miksi olet päättänyt olla käyttämättä kirjastoa?
Pitkillä automatkoilla meillä on kuunnteltu lastenkirjoja äänikirjoina. Jukka Parkkisen Karhukirjeet olivat aika hauskaa kuuneltavaa.

No mulla on sellainen pakonomainen taipumus haluta omistaa kaikki mielestäni hyvät teokset. :D Ja sitten mulla on huono taipumus unohtaa palauttaa niitä kirjoja. :p Tulee halvemmaksi ostaa kuin maksella niitä sakkoja. :rolleyes:

Mä olen juuri ajatellut ostaa noita Karhukirjeitä.. olen kuullut niistä ääninäytteitä, ja kuulostavat hyviltä ja hyvin luetuilta. :)

En ole ikinä kokeillut, mutta olen miettinyt, että voisi ladata sellaisen ipodiin ja kuunnella vaikka työmatkoilla tms. Olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos tenttikirjat olisivat saatavilla äänikirjoina. :D

Mä olen miettinyt ihan samaa.. koulumatkat on niin pitkiä&tylsiä, että vois olla kiva kuunnella kirjaa samalla. Mä olen miettinyt ihan samaa, että noi tenttikirjat/koulukirjat olis kiva saada luettuna. :D Mä voisin itseasiassa itse lukea ihan mielellään jollekin niitä, mä voisin mennä näkövammaisten kirjastoon töihin. :p

Mä olen miettinyt ihan samaa.. koulumatkat on niin pitkiä&tylsiä, että vois olla kiva kuunnella kirjaa samalla. Mä olen miettinyt ihan samaa, että noi tenttikirjat/koulukirjat olis kiva saada luettuna. :D Mä voisin itseasiassa itse lukea ihan mielellään jollekin niitä, mä voisin mennä näkövammaisten kirjastoon töihin. :p

Hei, mulla olisi syyskuussa yksi tentti tiedossa. Englanninkielinen kirja, joten stressaan sitä jo nyt. Luetko sen mulle nauhalle? :D

Yhteistyössä