Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuntuu tosi pahalta, et sanot noin =( Mikä mussa on vikana, kun tuntuu että kaikki miehet jättää ja sitten kohta niillä on jo uusi? Miksi mä en löydä sitä miestä, joka valitsisi mut?
Mun toivo on nyt siinä, et niillä menee tosi huonosti sen nykysen kanssa... ja alan liikkua kesällä näteissä ja kevyissä vaatteissa kaupungilla =) Jos vaikka törmättäisiin...

Oikeasti, hae apua itsellesi.

• Tykkää
Reactions: Kahlan
Tuntuu tosi pahalta, et sanot noin =( Mikä mussa on vikana, kun tuntuu että kaikki miehet jättää ja sitten kohta niillä on jo uusi? Miksi mä en löydä sitä miestä, joka valitsisi mut?
Mun toivo on nyt siinä, et niillä menee tosi huonosti sen nykysen kanssa... ja alan liikkua kesällä näteissä ja kevyissä vaatteissa kaupungilla =) Jos vaikka törmättäisiin...

No jos se silläpäällä on, niin kyllä sä käyt sille kaikenlaisissa vaatteissa :laugh:
Miten pitkälle syksyyn meinasit värjötellä klänningeillä ja näköalaa suovilla vaatteilla?
Jos ei ihan heti törmäystä tapahdukaan?

Entäs talvella? Pakollinen väijyntätauko? :D

Ihastunut nainen on sietämätön.:D

Ei J U M A L A U TA!!! OIKEESTI, HUH HUH... kuulostaa aika stalkkeri hommalta. "toivo on nyt siinä että niillä menee...." Siis sekö on sun tulevaisuuden toivo! Että sun pari kertaa tapaamallasi miehellä menis nyt huonosti pari vuotta yhdessä olleen henkilön kanssa ja sä pääsisit siihen niiden väliin! Siis oletko sä jäänyt johonkin yläaste ikään...henkisesti?

Jokainen vastaantulijahan on sinuun rakastunut,jos itse haluat niin ajatella. Merkkejä saa väännettyä mistä tahansa. Postimies sattuu hymyileen ja tervehtiin, ajattelet: "se käy ihan kuumana muhun nyt,ku se noin teki". Tai joku sattuu vilkaiseen sua liikennevaloissa: "se varmasti katso ku mulla on tää extraminihame päällä, että Wau!" Siis ihan missä tahansa, mistä tahansa merkityksettömästä eleestä voit saada itselles suuren,jos sen niin haluat nähdä.
Mä en usko,että "exäs" sun perään haikailee. Ja jos ette nyt ihan teinejä oo niin tuskin niillä paljastavilla "yli-sexyillä" asuilla vaikutusta teet.

[QUOTE="vieras";23919675]täysin samaa mieltä. Eikä edes mitenkään pahalla, mutta kuulostat todella epätasapainoiselta.[/QUOTE]

Mä pelkäisin, että psykologi nauraisi mut ulos, jos menisin sanoo sille että kaipaan yhtä miestä tosi paljon...ja siinä kaikki.

Ei J U M A L A U TA!!! OIKEESTI, HUH HUH... kuulostaa aika stalkkeri hommalta. "toivo on nyt siinä että niillä menee...." Siis sekö on sun tulevaisuuden toivo! Että sun pari kertaa tapaamallasi miehellä menis nyt huonosti pari vuotta yhdessä olleen henkilön kanssa ja sä pääsisit siihen niiden väliin! Siis oletko sä jäänyt johonkin yläaste ikään...henkisesti?

En mä ole stalkkeri...Musta on vain niin epäreilua, et se nainen nappasi sen tavallaan multa. :( En usko, et exä (ja kutsun sitä exäksi koska se on vain helppo nimitys sille) tykkää siitä tosissaan tai en tiedä, mut kyllä mun mielestä mä olen paljon paremman näkönenkin se. Olen pitempi ja laihempi ja nuorempi jne. Mutta se syy miksi mä en ole stalkkeri, on se,että on mulla ollut sydämmessä/ajatuksissa tän 2 vuoden aikana muitakin miehiä. Ainakin 3 kappaletta. Ja yhden kanssa jopa nyt tavallaan seurustelen. Tai ollaan sovittu että me seurustellaan. Mutta mun on vaikea aina uskoa siihen. Nytkin se on ollut viikon ryyppyreissulla eikä se ole oikein ottanut muhun sinä aikana yhteyttä, jos mä en ole eka sille textannut/soittanut.

ei ole, mutta se ei taida liittyä asiaan/ole kaikkien asia kenen kanssa mulla on/ei ole lapsia. Sanon tän hyvällä =)

ei sinänsä toki liitykään. Anteeksi, jos pahastuit analysointiani. Mietin vaan millaiseksi suhde ihmisllä ex kumppaneihin muodostuu ylipäätään. Lapsilla on siinä aika iso merkitys, olettaisin. Joskaan kokemusta ei ole, sillä minulla ei ole lapsia kuin tämän nykyisen mieheni kanssa.

Itse olen menossa kesällä häihin, jossa exä on bestman ja tarkoitus olisi pukeutua silleen, että sekin sen huomaa, tosin ei siksi, että sen takaisin haluaisin, vaan ihan ärsyttääkseni sitä :)

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="shihtzu";23919743]Itse olen menossa kesällä häihin, jossa exä on bestman ja tarkoitus olisi pukeutua silleen, että sekin sen huomaa, tosin ei siksi, että sen takaisin haluaisin, vaan ihan ärsyttääkseni sitä :)[/QUOTE]

Toivon sun onnistuvan :) Mullakin oli ensiksi tämä ajatuksena :) Mutta sitten kun sen exän näki ja se katsoi sua ja se puhui sulle...samassa sun läpi tulvahti kaikki muistot/haaveet/tunteet vuosienkin takaa :)

Tosi tyhmää, kun ekaks tänne kirjoitin voiton riemuisesti ja olin innoissani tuosta hymystä/moikkailusta siellä...ja nyt mä joudun taas lilluu tässä samassa ******liemessä, että se otti jonkun toisen naisen eikä mua :((

Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Ja kyllä usein puoliso valitaan muunkin kun pelkän ulkonäön perusteella...Viitaten siihen kun kerroit olevasi laihempi, nuorempi, ja nätimpi.

En tiedä susta mitään muuta, kun mitä oot tässä ketjussa kirjottanu, mut tuli ihan vaan mieleen, että mikä sun omasta mielestä on sun paras puoles? Hyvä kroppa ja ulkonäkö muutenkin? Onko mitään muita hyviä puolia?

Luuletko, että kukaan täysjärkinen mies haluaa *seurustella* pelkästään tissien, perseen, reisien ja säärien kanssa? Liittyiskö seurusteluun mahdollisesti myös jotain toimintaa henkisellä tasolla? Vai onko tää liian korkeelentonen ajatus sun käsiteltäväkses?

Siis ei VOI olla aikuisen ihmisen juttuja! On kyllä "suuri ihme", jos exäsi rakastaa tyttöystäväänsä, kun se on sua lyhyempi ja vielä painavampikin!!! Ihan varmasti on vaan teeskennellyt nämä kaksi vuotta sen kanssa...

:O Ite oon kans ollu tuollaisessa tilanteessa joskus TEININÄ, mut jätettiin, sit sillä jätkällä oli uus. Jossain vaiheessa me tavattiin taas ja tuntui että välillämme olis ollu jotain, mutta se oli vaan ohimenevä hetki, muistoja vain...Eikä siitä sen enempää. En ikipäivänä olis pilannu hänen parisuhdettaan, sen hän osasi tehdä itsekin. Oli pitkä aika jolloin ajattelin noin että en saa ketään, mutta kyllä se onni lopulta kohtasi minutkin, ja nyt on hyvä mies jonka kanssa olla :)

Jotenkin tulee mieleen Heila.R.I.P.
A.p. unohda tuo "ex". Jos se ois kiinnostunut susta enempi kuin nyxästään, niin se ois valinnut sut silloin kaks vuotta sitten. Sitä kutsutaan pakkomielteeksi, jos ei osaa jatkaa eteenpäin. "Ex" voi pitää sua ihan viehättävänä, mutta ei se tarkoita sitä että nyxä lentää pihalle ja sinä tuut tilalle. Jäitä hattuun ja itsekunnioitusta peliin.

[QUOTE="Eee";23919808]En tiedä susta mitään muuta, kun mitä oot tässä ketjussa kirjottanu, mut tuli ihan vaan mieleen, että mikä sun omasta mielestä on sun paras puoles? Hyvä kroppa ja ulkonäkö muutenkin? Onko mitään muita hyviä puolia?

Luuletko, että kukaan täysjärkinen mies haluaa *seurustella* pelkästään tissien, perseen, reisien ja säärien kanssa? Liittyiskö seurusteluun mahdollisesti myös jotain toimintaa henkisellä tasolla? Vai onko tää liian korkeelentonen ajatus sun käsiteltäväkses?[/QUOTE]

Kyllä mulla on varmasti paremmat koulutokaritkin ku sillä naisella! Lisäksi mä olen luova,syvällinen,empaattinen ja olin paljon viksumpi kuin exä itse.

Jotenkin tulee mieleen Heila.R.I.P.
A.p. unohda tuo "ex". Jos se ois kiinnostunut susta enempi kuin nyxästään, niin se ois valinnut sut silloin kaks vuotta sitten. Sitä kutsutaan pakkomielteeksi, jos ei osaa jatkaa eteenpäin. "Ex" voi pitää sua ihan viehättävänä, mutta ei se tarkoita sitä että nyxä lentää pihalle ja sinä tuut tilalle. Jäitä hattuun ja itsekunnioitusta peliin.

Mistä mä sitten miehen löydän ja miten? Kun mun nykynenkin miesystävä on teillä tietämättömillä? Siihenkö mun sit pitäs keskittyä?

Yhteistyössä