Paino laskee mutta koko ei pienene?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Paino on laskenut kohta kymmenen kiloa mutta vaate koko ei ole pienentyny? Maha on samallainen röllö. Vyötärön ympärys pienentyny hiukan. Mutta mitä minun pitäis urheilla että saisin pois tämän maha röllön ja jekat?! Vai onko se tavallisella kotiurheilulla edes mahdollista. Täällä ei ole mahdollista harrastaa mitään zumpia tai vastaavia. ja oma-alotteisesti en osaa edes aloittaa.
Lenkkeilen,juoksen,pyräilen.

Lihas painaa enemmän kuin läski. Eli ehkä sulta lähtee lihaksista se paino, mutta läski pysyy ennallaan? Tarkista ruokavalio, sokeri ja pullat pois, proteiineja tilalle, ja liikuntaa, lisää liikuntaa.

5kg on yksi vaatekoko. Juu ei mullakaan laihduttaessa vaatekoko hurjasti pienentynyt. Toisaalta olen aina pitänyt löysemmistä vaatteista, joten pienemmät kootkin voisivat hyvin mahtua päälle.

Läski ei laihduttaessa lähde mistään kohtaa nopeammin kuin jostain toisesta. Rasvaprosentti jakautuu tasaisesti ja vasta kun prosentti on tarpeeksi alhainen, on ihminen kaikkialta kiinteä. Suosittelen aerobista liikuntaa, jumpata voi kotonakin kun pistää nopeatempoista musiikkia soimaan. Netti on täynnä ohjeita.

Lihas painaa enemmän kuin läski. Eli ehkä sulta lähtee lihaksista se paino, mutta läski pysyy ennallaan? Tarkista ruokavalio, sokeri ja pullat pois, proteiineja tilalle, ja liikuntaa, lisää liikuntaa.

En syö sokeia lainkaan, pullaa kuukauden aikana kaks. Proteinit, kalorit, hiilarit, ja rasvat lasken joka päivä että saan tarpeeksi. Kasviksia menee päivässä n.700g.
Läskit mitä minulla on niin on tuossa mahassa.

[QUOTE="vieras";23931145]Läski ei laihduttaessa lähde mistään kohtaa nopeammin kuin jostain toisesta. Rasvaprosentti jakautuu tasaisesti ja vasta kun prosentti on tarpeeksi alhainen, on ihminen kaikkialta kiinteä. Suosittelen aerobista liikuntaa, jumpata voi kotonakin kun pistää nopeatempoista musiikkia soimaan. Netti on täynnä ohjeita.[/QUOTE]

ok.

Yhteistyössä