Inhottavaa, kun kaikkien muitten kuvia kommentoidaan facessa tyyliin, et "Ootpa kaunis/nätti", "Voi kun oot taas kauniina" "Kaunis kuva kauniista kuvattavasta"... Mä en tajua, miksi kukaan ei ole mulle kommentoinut tollasta? Esim. mun hyvälle ystävällekin (joka siis on suhtkoht samaa tasoa mun kanssa: ei kauniimpi eikä rumempi) on yhteen kuvaan tullut lukuisia "kaunis kaunis kaunis" kommentteja. Kyllä munkin kuvista on jotkut miehet tykänneet... mutta sitten naiset, jotka kirjoittelee muille että ootpa kaunis, niin mulle ne kirjottaa korkeintaan, että onpas kiva kuva/kuvatus. Tuntuu, että joko on niin kaunis, että muut ei halua myöntää sitä/ovat salaa kateellisia tai jotain tai sitten kukaan vain ei tajua sitä miten kaunis olen. Kyllä olen koittanut esitellä facessa kaikkia mun parhaita puolia. Inhottaa vielä sikana, kun mun mies oli mennyt tykkäämmään parhaan kaverini kuvasta...Olisi nyt sitten hitsi vie kirjoittanut siihen saman tien, että:"Kaunis". Mulle se ei nimittäin ole kirjoittanut niin