Miksi en ole kenestäkään kaunis facessa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onko sua kehuttu facessa kauniiksi?

• On

Ääniä: 15 78,9%
  • Ei

Ääniä: 5 26,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Kysely suljettu .

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Inhottavaa, kun kaikkien muitten kuvia kommentoidaan facessa tyyliin, et "Ootpa kaunis/nätti", "Voi kun oot taas kauniina" "Kaunis kuva kauniista kuvattavasta"... Mä en tajua, miksi kukaan ei ole mulle kommentoinut tollasta? Esim. mun hyvälle ystävällekin (joka siis on suhtkoht samaa tasoa mun kanssa: ei kauniimpi eikä rumempi) on yhteen kuvaan tullut lukuisia "kaunis kaunis kaunis" kommentteja. Kyllä munkin kuvista on jotkut miehet tykänneet... mutta sitten naiset, jotka kirjoittelee muille että ootpa kaunis, niin mulle ne kirjottaa korkeintaan, että onpas kiva kuva/kuvatus. Tuntuu, että joko on niin kaunis, että muut ei halua myöntää sitä/ovat salaa kateellisia tai jotain tai sitten kukaan vain ei tajua sitä miten kaunis olen. Kyllä olen koittanut esitellä facessa kaikkia mun parhaita puolia. Inhottaa vielä sikana, kun mun mies oli mennyt tykkäämmään parhaan kaverini kuvasta...Olisi nyt sitten hitsi vie kirjoittanut siihen saman tien, että:"Kaunis". Mulle se ei nimittäin ole kirjoittanut niin :(

mua lähinnä naurattaa facessa nuo keikistelykuvat..mikä idea niissä on? onko ihmiset tosiaan niin itsekeskeisä ja kehujen tarpeessa olevia, että julkaistaan montakymmentä kuvaa (kaikenlisäksi itse otettuna) eri kulmista ja valoissa ja vielä sitten photoshopilla muokkaillaan iho tasaisemmaksi, silmät kirkkaamiksi yms. en vaan tajua.

Sulla taitaa olla aika huono itsetunto, kun mietit tällaisia ja sitä että ootko jonkun saksalaisen mielestä lihava tai minkä värisistä hiuksista miehet tykkää... Koita nyt hyvä nainen alkaa elää muutenkin kuin muiden kehujen ja hyväksynnän kautta!

Ihmiset usein kommentoi läheistensä kuvia kehumalla, vaikka mä en ei-läheisenä osaisikaan nähdä niitä mitenkään erityisen kauniina tai söpöinä. Ja jotkut käy kehumassa takaisin muita keneltä ovat ensin saaneet kehuja. Ei noilla kommenteilla voi mitata mitään, ja kauneus on aina katsojan silimässä.

[QUOTE="vieras";23931487]Sulla taitaa olla aika huono itsetunto, kun mietit tällaisia ja sitä että ootko jonkun saksalaisen mielestä lihava tai minkä värisistä hiuksista miehet tykkää... Koita nyt hyvä nainen alkaa elää muutenkin kuin muiden kehujen ja hyväksynnän kautta!

Ihmiset usein kommentoi läheistensä kuvia kehumalla, vaikka mä en ei-läheisenä osaisikaan nähdä niitä mitenkään erityisen kauniina tai söpöinä. Ja jotkut käy kehumassa takaisin muita keneltä ovat ensin saaneet kehuja. Ei noilla kommenteilla voi mitata mitään, ja kauneus on aina katsojan silimässä.[/QUOTE]

Tuo lohdutti ajatuksena, et kommentoivat puolueellisesti läheistensä kuvia sekä vastapalvelukseksi...Pitäisi kai itsekin alkaa kehua muita kauniiksi...Tajusin just en ole itsekään kehunnut ketään kauniiksi...

Minusta tuntuu, että niitä tavallisen näköisiä kehutaan kauniiksi, jotta tuntisivat olevansa kauniita.
Ne, jotka tietää olevansa kauniita, tai muuten vaan hyvännäköisiä, jäävät vaille kehuja.
Mitä sitten, vaikka ei kehuja satele, kun tiedät kumminkin itse olevasi hyvännäköinen?

Tänäänkin mä sain huomata, että kyllä mut huomataan, vaikka harvemmin kukaan tulee avautumaan minun kauneudesta. :)

Ikävä sanoa, mutta etenkin kavereilta tulleiden "ootpas kaunis"-kommenttien syynä tuskin on niinkään se ulkonäöllinen viehätys, vaan luonne ja yleinen tykkääminen kommenttien saajasta. En siis suitsuta kateuden puolesta, vaan ehkä et vain jostain syystä ole heidän mielestään sellaista tyyppiä, joille moiset kommentit sopivat. Tai sitten vain jollakin tasolla saatat ärsyttää heitä. Valitettavasti sekään ei taida olla kovin epätodennäköistä. Suosiosi tällä palstalla ainakin näyttää olevan aika negatiivista.:hug:

Ikävä sanoa, mutta etenkin kavereilta tulleiden "ootpas kaunis"-kommenttien syynä tuskin on niinkään se ulkonäöllinen viehätys, vaan luonne ja yleinen tykkääminen kommenttien saajasta. En siis suitsuta kateuden puolesta, vaan ehkä et vain jostain syystä ole heidän mielestään sellaista tyyppiä, joille moiset kommentit sopivat. Tai sitten vain jollakin tasolla saatat ärsyttää heitä. Valitettavasti sekään ei taida olla kovin epätodennäköistä. Suosiosi tällä palstalla ainakin näyttää olevan aika negatiivista.:hug:

Anteeks?

Mitä et ymmärtänyt? Eli ehkä sinua ei siksi kehuta kauniiksi, koska jotkut saattavat sanoa niin vain parhaille ystävilleen tmv. Tai sitten saatat ärsyttää heitä samalla tavoin kuin nähtävästi monia tämänkin palstan käyttäjiä. Ei tuosta joka tapauksessa kannata ajatella, etten nyt olekkaan kaunis kun kaverini eivät niin sano minulle.

Mitä et ymmärtänyt? Eli ehkä sinua ei siksi kehuta kauniiksi, koska jotkut saattavat sanoa niin vain parhaille ystävilleen tmv. Tai sitten saatat ärsyttää heitä samalla tavoin kuin nähtävästi monia tämänkin palstan käyttäjiä. Ei tuosta joka tapauksessa kannata ajatella, etten nyt olekkaan kaunis kun kaverini eivät niin sano minulle.

Oliko tuo nyt kovin kivasti sanottu/ Tottakaan edes? Miten mä muka täällä ärsytän? Ihan hyväntahtoisesti ilmaisen itseäni niin kuin lähes kaikki muutkin

Kun et ilmeisesti tajunnut viestejäni, niin täytyy sitten sanoa ihan suoraan: Minua sinä et ärsytä, mutta aika sokea saisi olla jos ei olisi huomannut, että aika monia sinä täällä näytät ärsyttävän.

Ja mistä me muka tiedetään kaksplussalla mitä kaverisi miettivät, kun eivät kehu sinua kauniiksi. Kaikki me täällä vain arvaillaan mistä se voisi johtua.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sinisulka

Ajattelin samaa.

• Tykkää
Reactions: obsel
[QUOTE="HEI";23931637]Ajattelin samaa.[/QUOTE]

Kiva jos siitä edes jotain sai selvää. :) Tullut sen verran paljon katseltua facebookissa tuota aikuisten ihmisten harjoittamaa "sä oot niin nätti", "eikun sä oot", "eikun sä oot nätein". Samat henkilöt eivät näytä paljoa sellaisten ihmisten kuvia kehuvan, jotka eivät moiseen leikkiin mukaan lähde. Itse en enää koko kirjaan edes kuulu.

Aika outoa, että sanoit olevasi kaverisi kanssa samaa tasoa ja kuitenkin hetkenpäästä olitikin paljon kauniimpi kuin kaverisi???
Toisekseen se joka kehuu muita kauniiksi saa itsekkin näitä kommentteja. Ja kolmanneksi omaa ulkonäköä on aika hankala arvioida...

Yhteistyössä