Lahjaideoita päiväkodin tädeille????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja...

Vieras
Eli tyttö siirtyy syksyllä isompien ryhmään ja olisi kiva muistaa hoitajia jotenkin kun yhteinen taival loppuu. Hyviä ideoita otetaan vastaan mitä voisi viedä????

Juu. :D Näin ajattelin. :) Kahvi on kallista ja yleensä sen joutuvat hoitajat ihan itse kustantamaan, niin uskon, että se on ihan tervetullut lisä varastoihin.

Niinpä. Ja sitä ei yleensä kukaan tuo. Joulun allakin hukutaan suklaarasioihin kun kaikkien vanhemmat tuo niitä. Ohan nekin ihan kivoja, mutta jossain vaiheessa rupee tuleen korvista pihalle.

[QUOTE="...";23939715]mä vein lapsen hoitajille sellaisen body shopista ostetun paketin missä oli käsisaippua ja käsirasva..ainakin he kiittelivät ja kehuivat lahjaa..[/QUOTE]

Tää on muuten kiva mutta esim mun sisko joka on päikyssä töissä omaa niin pahan tuoksuyliherkkyyden ettei oikein näistä ilahdu vaikka usein tuleekin vastaavia tai sitten tuoksukynttilöitä.

Omasta kokemuksesta käsin sanoisin, että ehkä mukavin lahja jonka sain oli kukka! En muista tai tiedä sitä mitä lajiketta se oli, mutta pieni ruukkukukka joka tapauksessa. Ottakaahan huomioon kahvipaketteja ostaessanne, että myös pk tädit jäävät kesälomille eivätkä siis ainakaan heti pysty nauttimaan lahjasta. Jos nyt voisin olla niin tyly ja sanoa suoraan, niin itse en kovin paljoa arvostaisi kahvipakettia... Tosin lahja kuin lahja on aina arvokas ja erittäin mukava saada enkä siksi sanokaan mikä on olisi ns. huono lahja. On upeaa, että joku arvostaa toisen työtä niin paljon, että on valmis sen näyttämään! Ai niin, sain kerran yhdeltä lapselta muistoksi hänen muuttaessaan toiselle paikkakunnalle Muumi-mukin! Se oli upea lahja! -näin arvokasta lahjaa en tietenkään odottanut eikä kukaan oleta saavansa. Olikohan tässä nyt tekstiä tarpeeksi sekavasti ;) kiitän ex-pk tätinä kolleegojeni puolesta jo nyt jos lahjan heille annatte ja tätenkin näytätte tyytyväisyytenne ja arvostuksenne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ex-Pk täti;23939829:
Omasta kokemuksesta käsin sanoisin, että ehkä mukavin lahja jonka sain oli kukka! En muista tai tiedä sitä mitä lajiketta se oli, mutta pieni ruukkukukka joka tapauksessa. Ottakaahan huomioon kahvipaketteja ostaessanne, että myös pk tädit jäävät kesälomille eivätkä siis ainakaan heti pysty nauttimaan lahjasta. Jos nyt voisin olla niin tyly ja sanoa suoraan, niin itse en kovin paljoa arvostaisi kahvipakettia... Tosin lahja kuin lahja on aina arvokas ja erittäin mukava saada enkä siksi sanokaan mikä on olisi ns. huono lahja. On upeaa, että joku arvostaa toisen työtä niin paljon, että on valmis sen näyttämään! Ai niin, sain kerran yhdeltä lapselta muistoksi hänen muuttaessaan toiselle paikkakunnalle Muumi-mukin! Se oli upea lahja! -näin arvokasta lahjaa en tietenkään odottanut eikä kukaan oleta saavansa. Olikohan tässä nyt tekstiä tarpeeksi sekavasti ;) kiitän ex-pk tätinä kolleegojeni puolesta jo nyt jos lahjan heille annatte ja tätenkin näytätte tyytyväisyytenne ja arvostuksenne.

Tää on niin kanssa, että kuka arvostaa mitäkin. :) Sinä et arvosta kahvipakettia, mutta varmasti löytyy ihan yhtä paljon tätejä, jotka voisivat sanoa, etteivät arvosta mitään kukkia tai muumimukeja. :) Itse päätin tuon lahjan antaa, koska siinä oli mahdollisimman paljon "kaikkea kaikille", eli oli makeaa, suolaista, teetä ja kahvia. Lisäksi ne ovat tuotteita, jotka kestävät vaikka elokuuhun asti kunnes jokainen on töissä, kukat ne nyt ainakin ehtisi kuolla siellä odottaessaan, että joku tietty hoitaja tulee töihin. Jokaiselle en voi ostaa erikseen, koska lahjottavia tätejä olisi niin paljon, jos jokaiselle ostaa muumimukin niin siinä meneekin aikamoinen summa. :) Kuitenkin koen, että jokainen lapsiani hoitanut on ihan yhtä paljon lahjan ansainnut. Toivottavasti omien lapsieni päiväkodin tätit ottavat sinua kiitollisemmin kahvipakettini ynnä muut särpimet vastaan. :)

tosiaan ihan kaikki muistaminen ilahduttaa. Eniten oikeasti positiivinen palaute, me suomalaiset annetaan sitä niin nihkeesti. Lahjoista kivoimpia on ollu varmaan kaurapussi (sellanen lämmitettävä), ranskalainen manikyyri-setti, kuohuviinipullo ja normi viinipullo. Kyllä kaikki hyvät syötävätkin on kelvannu. Kukat ei mulle oo ikinä jääny, mulla ei oo ulkona mitään paikkaa (kerrostalo ilman parveketta) ja sisäkukat tuhoo mun kissa. Mut ihan kaikki on arvossaan, vaikka laittaisinkin kiertoon. Mutta yhtä paljon arvostan perhettä, joka ei lahjaa tuo. Tosin mukavalta se tuntuu, kun lahjan saa. Silloin tulee tunne, että perhe on ollut tyytyväinen.

Laitoin lahjakassiin mukin, sen sisään pienen konjakkipullon ja ja lisäksi, tummaa suklaata, punaisen royalin, lakua, salmiakki-askin, sisu-askin, menthoksia, haribon mini hedelmänami pusseja pari, chupachups tikkarin, purkkaa ja liäksi jääkaappimagneetin tekstillä, minussa ei ole mitään vikaa mitä pieni pala suklaata ei parantaisi.

Nämä ristin jokanaisen selviytymispakkauksiksi.
Lisäksi annoimme leikkokukan ja laminoin pienen kuvan lapsesta ja tein pienen kiitos teksitin.

Tein jokaiselle kolmelle saman paketin, ainostaan mukien ja lahjakassien värit oli valittu hoitajien mukaan, samoin leikkokukat.

Kaikille ryhmän hoitajille vein kahvitteluun korvapuusteja ja voisilmäpullia.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;23939911:
Laitoin lahjakassiin mukin, sen sisään pienen konjakkipullon ja ja lisäksi, tummaa suklaata, punaisen royalin, lakua, salmiakki-askin, sisu-askin, menthoksia, haribon mini hedelmänami pusseja pari, chupachups tikkarin, purkkaa ja liäksi jääkaappimagneetin tekstillä, minussa ei ole mitään vikaa mitä pieni pala suklaata ei parantaisi.

Nämä ristin jokanaisen selviytymispakkauksiksi.
Lisäksi annoimme leikkokukan ja laminoin pienen kuvan lapsesta ja tein pienen kiitos teksitin.

Kaikille ryhmän hoitajille vein kahvitteluun korvapuusteja ja voisilmäpullia.

on ihana! <3

Oi, kiitos, ainakin hoitajat tuntuivat vilpittömästi tykkäävän.
Minä olenkin aina vähän hörhö näiden juttujen kanssa, kun oikeasti haluan, että tuntevat mun arvostavan ja tykkäävän.

Tosin olen muutenkin kova tekemään kaikenlaista päiväkodille, tai no lähinnä oman lapsen ryhmälle juttuja.

Olen myös pk.ssa töissä ja kaikki muistaminen on ilahduttanut kovasti! Itse olen tykännyt ehkä eniten käyttöön tulleista lahjoista eli juurikin kahvista, yrttiruukusta, leffalipuista, viinipullosta, serveteistä ja kaikesta syötävästä:)

Ajattelin ostaa juuri Muumi-mukit 3:lle tädille päiväkotiin, joille täytyy heittää hyvästit. Ollaan pidetty heistä tosi paljon ja jotain pientä muistamista on kiva antaa. Muumi-muki säilyy, mutta esim. kahvi hörpitään aika nopeati ja se oli siinä sitten, se muistaminen. Jostain pysyvästä säilyy ehkä muisto tädillä, että "Matilta" sain tämän mukin silloin...

Vein viime vuonna hoitajille lahjakassit, johon olin ommellut säkkikankaasta perunasäkit, joissa tietty uusia perunoita. Lisäksi sillipurkit ja sellaset 5cl:n minikossut. Kehuivat kaikki kilvan lahjaa, että olipas hauska "lomalahja"!!

Tämän kevään lahja tädeille oli kukkakoristeisessa muovimuksissa marmeladi sydämiä ja vaahtis mansikoista (siis irtokarkkeja) pieni ruusu. Koko hässäkkä sellofaaniin ja lasten kirjoittama kortti "Have a nice summer" lämmitti tätejen sydämiä suuresti.

Yhteistyössä