Suututtaa! Naapurin oli käynyt tekemässä tupatarkastuksen kun en ollut kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille saisi rauhassa tulla. Pedataan aina pedit ennen lähtöä, myös pöytä raivataan aamuastioista. Olisi niin inhottavaa tulla sekaiseen kotiin ja alkaa siinä päivällistä valmistamaan. Vaatteitakaan ei loju missään, puhtaat kaapeissa ja käytetyt pyykissä.

No kai sä nyt sit meet ap:lle siivoomaan, vai miks muuten mainostit tätä...?

Vai ooksä se kyylä naapuri :D

Miehelle teen selväksi että jatkossa kyylä-kyläilijöitä ei oteta eteistä peremmälle. Jos olisi yhtään järkevä olisi jollain verukkeella tämän "vilkaisun" siirtänyt vaikka toiseen päivään. Kihisin nyt aikani tässä ja kyllä tämä ohi menee.
Kun mies ei vaan vihjaa naapurinkin kommentoineen sitä tai tätä. Siivotkoot keskenään, mies ja naapuri niin kelpaa kummankin olla täällä!!

[QUOTE="vieras";23940422]Vaikka mieshän ei tietysti sitä tajua, mutta se akka varmasti tajusi, mitä oli tekemässä ja että oli loukkaavaa käytöstä. Yök.[/QUOTE]

En tiiä olisko ollu pokkaa jos olisit ollu kotona. Nää kun on kai asioita, jotka vaan nainen ymmärtää.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="aapee";23940569]Jos mahollista, nyt tympäsee jopa pikkusen enemmän kuin aloittaessani aihetta. Tuskin työntyi mieheni itseään huomattavasti vanhempaan naapuriimme poikamme aikana.[/QUOTE]
Ketju saa entistäkin hupaisempia piirteitä :D

[QUOTE="aapee";23940619]Oletko sinä naapurini? Noita sanoja hän varmaan käytti. ;)[/QUOTE]

Tuskin olen naapurisi, enkä ainakaan teillä käynyt. Meillä vain eletään siististi ja tavaroilla on paikkansa. Herään sen verran aikaisin aamulla, että kerkeää kaiken tehdä ennen lähtöä. Haluan ehdottomasti tulla siistiin kotiin päivän jälkeen.

mä voisin jakaa sun kaa tätä kurjuutta. Me asutaan paritaloa mun anopin kanssa -juu juu kyllä, ja se päästi naapurin meille kierämään ja kattomaan kun ei oltu kotona! ..sit tulee ärsysti nauraen, että et kai loukkaannu kun näytin teidän asuntoa. Meillä siihen aikaan 3 tarhaikäistä, aikaiset aamuvuorot ja pikkaisen melskettä jäi lähtiessä jälkeen. tykkään kuitenkin, että vieraiden tullen oisi fiksusti siistiä.

[QUOTE="minä";23940970]Miten se sotku kotona olisi erilainen, jos naapurin rouvaa ei olisikaan päästetty sisään?[/QUOTE]

Ei mitenkään. Mitä tarkoitat?
Ero olisi se, että en olisi ärsyyntynyt nuuskimisesta.

[QUOTE="aapee";23941092]Ei mitenkään. Mitä tarkoitat?
Ero olisi se, että en olisi ärsyyntynyt nuuskimisesta.[/QUOTE]
Ehkä nyt kannattaisi käyttää siihen ärsytykseen suuntautunut energia vaikka siihen pikasiivoukseen, jottei mene hyvät löylyt hukkaan.

Yhteistyössä