Mua pidetään luuserina ja siksi syrjitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myös ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myös ihminen

Vieras
Tuntuu pahalta kun huomaa tulevansa kohdelluksi ns. kakkosluokankansalaisena.
Tämä tulee ilmi esim. kirjastossa, kaupoissa ym. kun on nuori eläkeläinen joka on kokenut elämässään vähän liian rankkoja asioita ja ei ole sen takia enää ihan pirteimmillään.
Esim. jos olen kirjastossa tietokoneella mutta tulee joku "parempi" /"hienompi" ihminen joka just nyt tarttee konetta niin minut voidaan hätistellä pois.
Samoin esim. kun on katselemassa jotain kaupassa niin myyjä voi tervehtiä ja palvella näitä hienompia ihmisiä mutta ei minua.
Väkisinkin semmoinen satuttaa koska minusta kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.

Mjaa? Käsittääkseni tietokoneille kirjastossa on ajanvaraus, eikä ketään luulisi voivan hätistellä. Kattokoot paremmat ihmiset kotonaan koneiltaan. Ei eläkeläisyyttä päältä näe?

Se ei johdu sinun alempiarvoisuudestasi, vaan käyttäytymisestäsi ja ehkä pukeutumisestasi ym. Jos näyttää alistuneelta, pelokkaalta ja pälyilevaltä, niin näin vaan käy.

Mjaa? Käsittääkseni tietokoneille kirjastossa on ajanvaraus, eikä ketään luulisi voivan hätistellä. Kattokoot paremmat ihmiset kotonaan koneiltaan. Ei eläkeläisyyttä päältä näe?

Meillä voi mennä ihan suoraan koneelle, eikä kukaan todellakaan tule hätistelemään tai mitään muutakaan. Kuulostaa ihan naurettavalta ajatukselta, että häädetään joku koneelta ulkonäön tai muun seikan takia. En tajuu missäpäin Suomea tuollaisia ääliöitä mukamas asuu, itse en ole heihin ikinä törmännyt, enkä moisesta edes kuullut.

[QUOTE="Alissa";23945667]Jos et itse mainosta olevasi eläkkeellä, niin sitähän ei kukaan tiedä. =)[/QUOTE]

Pienellä paikkakunnalla riittää kun kertoo yhdelle niin koko kylä tietää...

Yhteistyössä