Epilaattori hyvä vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo hyvä. Ainakaan ohueen suomalaistyyppiseen naisen ihokarvaan. Katkoo karvat joten tulos yhtä pysyvä kun sheivauksessa mutta sattuu enemmän. Mulla iho myös punottaa pahasti epiloinnin jälkeen, pahemmin kuin vahauksen. Käytössä ollut Braunin silk épil.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23951813:
Ne kaikki kasvaa niin eri aikaan, mutta parin viikon välein vedän. Höylää sai käyttää joka päivä

Kuulostaa kyl hyvältä. Mul tuntuu kasvavan sänki jo päivän aikana :D Ties mistä apinasta olen risteytynyt.

Minä puhun epin puolesta! Ja itse voi valita, sattuuko se paljon vai ei ollenkaan = jos kasvattaa puskat niin sattuu, jos epiloi tiheään, ei tunnu missään. Kainalot ja sääret sillä otan.

[QUOTE="mä";23951913]Alkuun mullakin katko, mutta karvat vahvistunu sen verran, että nappaa juurineen nykyään. Eikä tartte ku vähän tuntua niin jo nyppäsee. Ootko kauan epiloinu?[/QUOTE]
No en kyllä kovin kauaa jaksanu. Tällasta en tullu ees ajatelleeks kun niissä ohjeissa sanottiin nimenomaan että karvasta tulee hennompaa. Tarviikin kokeilla vähän pitemmän aikaa.

Itse tykkään käyttää epilaattoria,koska höyläämisen jälkeen alkaa kutittaa kun karvat kasvaa takaisin mut epiloinnin jälkeen ei. Mistä lie johtuu?! Joudun kyllä käyttää parin päivän välein ku alkaa kasvaa vaaleeta hentoa karvaa. Höyläämällä tuli paksu tumma sänki..

[QUOTE="mä";23951913]Alkuun mullakin katko, mutta karvat vahvistunu sen verran, että nappaa juurineen nykyään. Eikä tartte ku vähän tuntua niin jo nyppäsee. Ootko kauan epiloinu?[/QUOTE]
Ei ne karvat kyllä taida vahvistua, mutta heikkeniskö karvan juuri sen verran, että karvat irtoavat helpommin.

Yhteistyössä