No miten meidän läskien sitten pitäisin pukeutua?

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Täällä nyt viime päivinä on ollut kovasti keskustelua läskeistä ja läskien vaatetuksesta, saako lihavat olla rannalla jne.

Kertokaas nyt sitten miten lihavien pitäisi pukeutua, ja missä lihavat saa olla/kulkea ilman ettei kenenkään verkkokalvot hajoa järkytykseen...?

Ja kummallista, kun moni arvioi painon perusteella ihmisen automaattisesti läskiksi, painohan jakautuu eri ihmisillä eri tavoin! Esim. Päärynävartaloisella kilot eivät ole niin pahasti esillä kuin taas omppuvartaloisilla vaikka olis sama paino ja pituus....

Mulle ainakin on käynyt selväksi, että ylipainoisen ainoa oikea asu palstan mukaan on puolijoukkueteltta. Kaikki muu on rivolookisen näkoistä ;).
Tai sitten jätesäkki ja pussi päässä.ehkä burkha olis sopiva,peittää läskit kivasti.:rolleyes: :D

[QUOTE="...";23963237]Laihduttakaa[/QUOTE]

No siis ne läskithän ei katoa ihan yhdessä yössä, vaikka laihduttamaan alkaiskin. Eli siis mitä suosittelisit tämän laihdutusprojektin ajaksi?

Vaikken mielestäni läski olekaan, niin tungen silti keskusteluun. En ymmärrä, että kuinka ne puolijoukkuetelttaan verhotut kilot olisi jotenkin ns. hyväksyttävämpiä. Lihava on lihava, oli hänellä kuinka paljon vaatetta tahansa päällä. Ja koska ihmisen kilot ovat kyseisen ihmisen oma asia, niin mitä se muille kuuluu mitä päälleen pistää kilojensa verhoksi, vai pistääkö mitään. Pitäisikö sitten anorektikoiltakin yrittää kieltää paljastava pukeutuminen vedoten siihen, ettei ne nahkat ja luut niin kovin esteettisiä ole. Tai jos jollain on paloarpi kasvoissa, niin paperipussi päähän julkisilla paikoilla?

[QUOTE="vieras";23963248]No siis ne läskithän ei katoa ihan yhdessä yössä, vaikka laihduttamaan alkaiskin. Eli siis mitä suosittelisit tämän laihdutusprojektin ajaksi?[/QUOTE]

Varmaan kotona pysymistä? :D

Mä ite käytän (vaikken erityisen läski olekkaan) ensisijaisesti ohkasia tunikoita. Sellaisia, jotka on joko jostain ohkaisesta läpinäkyvästä kankaasta (en mä tiedä kankaiden nimiä) ja siellä alla toppia (en voisi pistää päälleni pelkkää toppia) tai sit sellaisia, missä on pienet hihat ja pituutta riittävästi. Mekkoja mul on hirveesti, ei sellaisia, missä on naruolkaimet. Usein sitä mallia, missä rinnan alla tiukempi ja sit löystyy. Just esim semmoset "kreppikangasta" olevat vaatteet on hyviä ja peittäviä ja vilposia :)

Mutta siis nämä vinkkinä, mun puolesta jokainen saa pukea päälleen mitä haluaa. Mun bmi vaihtelee välillä 24-26 ja en mä pysty lähtemään narutopissa yleisille paikoille...

No eikös se "virallisesti" ala siitä kun Bmi nousee yli 25-26, yli 30 on vaikea lihavuus jne. Mutta painoahan voi olla 165senttisellä vaikka 80kg, mutta suurin osa onkin lihasta, ei sitä sillon voi oikeastaan sanoa lihavaksi...Ja paino jakautuu eri tavoin eri ihmisillä, taitaa se lihavuus olla sitten loppujen lopuksi katsojan silmässä.

[QUOTE="vieras";23963342]Olipa ihminen minkä kokoinen tahansa, niin suotavaa ois pukeutua sopivan kokoisiin vaatteisiin, ei wanna bee xs, vaikka todellisuus ois xl.[/QUOTE]

Tää on totta. Vaikka kuinka tuntuis kivemmalta ostaa se pienempi koko, niin kannattaa ehkäö kuitenkin rohkeasti ottaa se oma sopiva koko, oli se sitten kuinka iso tahansa...

• Tykkää
Reactions: Kais
:laugh:

Riippumatta yleisestä mielipiteestä, mä olen kaksi päivää kulkenut tiukassa topissa ja minihameessa :D :D :D Jos jotakuta inhottaa mun läskit niin aina voi kääntää katseensa muualle, ei mua ole pakko kattella, enkä ala itteäni peittelemään vaan sen takia et laihoja oksettaa.

Ja ennenkuin alkaa kivitys niin ihan vinkkinä voin sanoa et syökää päänne. Mä oon pläski ja sillä siisti :D

[QUOTE="vieras";23963342]Olipa ihminen minkä kokoinen tahansa, niin suotavaa ois pukeutua sopivan kokoisiin vaatteisiin, ei wanna bee xs, vaikka todellisuus ois xl.[/QUOTE]

Tää on niin totta... jos pukeutuu pienempiin vaatteisiin kun oma koko on niin näyttää vaan entistä lihavammalta..

Yhteistyössä