Kuulostaako tää teidän mielestä vähä oudolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jeni"

Vieras
Mun mies tekee musiikkia ja joku nainen kommentoinu sen biisiin tyyliin "ui ui mahtavaa! sähkökitara ja kaikki. Toivottavasti nukuit hyvin :P"

Siis mitä hittoa? Tuo mua jäi mietityttää et toivottavasti nukuit hyvin.

Oon nyt ihan että häh? Onkoha ukolla ollu jotaki peliä mun selän takana, eipä olis eka kerta :(

Tuo kommentti tullu pari kuukautta sitten. Ja katoin aiemmatki kaikki biisi kommentit sekä siltä naiselta ja ukoltani ja aiemmin nainen on vaan kommentoinu miehelle et kiva biisi ei muuta. Eikä oo kenellekää muullekaa laittanu mitään vastaavaa. Hmm... outoa vai alankohan mä vaa vainoharhailemaan.

[QUOTE="Hei";23974261]oon mainitsemasi nainen, sain hyvää seksiä mieheltäsi. :)[/QUOTE]

Niin varmaan :D Muuten hyvä mut en ihan suoraan laittanu tuota mitä se on kommentoinu ihan vaan siltä varalta ettei kyseinen henkilö tunnistaisi itseään

On sillä jotain juttua enemmän ton naisen kans ollut. Ehkä mesessä jutelleet tai chättäilleet? Ei pakko olla mitään sen pahempaa vaan musiikkiin liittyen pientä flirttiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ähh.;23974394:
Voi ääk!

Kirjoitin just tänäänkin mun miespuoleiselle ystävälle että toivottavasti nukuit hyvin/kuinka nukuit.
Ei tarkoita niiin mitään.

Mun miehen nukkumisista ei ainakaan tarvitse kenenkään muun naisen huolehtia. Jos mun miehelle tulis tuollaisia kanaemomaisia kommentteja saattaisin vastata miehen puolesta jotain mielenkiintoista.

Miehelle ei varmaan tulis mieleenkään et minä käyn lukemassa hänen biisi kommentteja tai mistä sitä tietää, mut outoa tuo musta on. Miehelle en oo mitään vielä asiasta sanonu. Ei hitto mitä touhua... meillä on ollu liikaa kaikenlaista.. miehen töppäilyjä jne. ja oon kattonu vähä läpi sormien sen touhuja ja antanu paljon anteeksi. Nyt meillä on hetken aikaa menny ihan hyvinkin jo ja nyt taas jotaki tämmöstä "outoa"
Pitäskö mun sanoa miehelle jotaki? Mitä? Vai lähettää tolle naiselle jotaki? Mitä?

Yhteistyössä