Tehdäänpä pino palstasanastosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälähän nyt on paljon näitä sanoja joita ei oikeasti kuule kenenkään käyttävän oikeassa elämässä:

Taapero, vuosikas, ovislima, äippäloma, masuasukki, broisku, synnäri, eppari, suppari, etupylly jne jne jne

Aijaa, kyllä mä puhun ihan oikeassa elämässäkin taaperosta, masuasukista, äippälomasta, epparista, synnäristä, supparista jne.. :D

Palstasanoja, no hei white trash tottakai! (= suurin osa suomalaisesta väestöstä, eli sisältää tupakoitsijoita, hiuksensa punaiseksi värjänneitä, tatuoituja jne jne jne..)

irl = in real life, oliko mulla sellanen? :D

"Älä mulle rupee, mä oon hei yliopistossa!"

Grad_Bear.jpg

Aijaa, kyllä mä puhun ihan oikeassa elämässäkin taaperosta, masuasukista, äippälomasta, epparista, synnäristä, supparista jne.. :D

Palstasanoja, no hei white trash tottakai! (= suurin osa suomalaisesta väestöstä, eli sisältää tupakoitsijoita, hiuksensa punaiseksi värjänneitä, tatuoituja jne jne jne..)

irl = in real life, oliko mulla sellanen? :D

Käytät siis oikeasti noita lässynlässy-sanoja??

Taas menee asian vierestä mutta kun alotin palstailun niin itteksein ihmettelin että kuka lie tää ap on? Ajattelin että se on varmaan joku TOSI kuuluista tyyppi kun siitä joka toisessa ketjussa puhutaan :xmas: Aika äkkiä kyllä tajusin sen, toivoa ehkä on :D

Ainakin sairaalahenkilökunta sanoo synnärim siellä mä olen sen opiskeluaikana ekan kerran kuullu. :D Taapero on myös ihan normaali sana, imeväinen, taapero, leikki-ikäinen jne.

Täällä olen törmännyt EPPUluokkalaiseen ja IPPUkerhoon. Enkä ole missään muualla kuullut sanottavan tavan kun tarkoitetaan tavallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23989814:
Ja oli kyse ihan mistä hyvänsä niin se sika pettää sinua..

Jos mies tulee töistä ½h myöhemmin kuin tavallisesti--> se pettää
Jos miehen takissa on vaalea pitkä hius--> pettää
Jos mies ei vastaa ensi pirinällä puhelimeen--> varmasti pettää
Jos mies on vessassa tavallista kauemmin--> pettää

Yhteistyössä