Millainen nainen olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei harmaa ollenkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei harmaa ollenkaan

Vieras
Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla?
Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä?
Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan?
Säälitkö miehiä, joiden puolisot nalkuttavat vähäisimmästäkin asiasta?
Tunnetko ylpeyttä omaa miestäsi kohtaan?
Tunnetko ylpeyttä itsestäsi?

Millainen nainen sinä mielestäsi olet? Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään?

Kyllä
Kyllä ja ei
Kyllä
Kyllä
Kyllä
Toisinaan

Olen tavallisen eriskummallinen nainen ailahtelevalla mielialalla ja erittäin terävällä kielellä varustettuna mutta samalla sydän täynnä lämpöä...

Ja toivon ettei vaihda...

Viimeksi muokattu:
Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla? En
Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä? En
Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan? En
Säälitkö miehiä, joiden puolisot nalkuttavat vähäisimmästäkin asiasta? Kyllä
Tunnetko ylpeyttä omaa miestäsi kohtaan? Kyllä
Tunnetko ylpeyttä itsestäsi? Kyllä

Millainen nainen sinä mielestäsi olet? Ihminen =)
Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään? Ei

*Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla?

Ilahuttaa voin, mut en ruualla, en ossaa tehä ruokaa.

*Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä?

No jaa, joissaki jutuissa. Mut esim minua ei sais mitenkään piettyä poissa niistä "miesten töistä", mettähommat, polttopuuhommat, ym...

*Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan?

Tottakai.

*Säälitkö miehiä, joiden puolisot nalkuttavat vähäisimmästäkin asiasta?

En, sääli on sairautta.

*Tunnetko ylpeyttä omaa miestäsi kohtaan?

Tunnen

*Tunnetko ylpeyttä itsestäsi?

Tunnen

*Millainen nainen sinä mielestäsi olet? Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään?

Olen ehkä hieman erilainen nainen mitä nainen yleensä, mut ei se kuulema minua mihinkään vaihtais, vaikka minussa on vikoja :D

Mä olen hyvin hankala ja ailahtelevainen nainen.
:D

Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, kökkiä puutarhassa tietyin rajoin ja huollan suurimmaksi osaksi huushollin.

PMS oireitten vahvuudesta riippuen mä joko nalkutan ja mökötän tai vain nalkutan.
Tai sitten en.

Suon vapaa-aikaa ja odotan sitä vastavuoroisesti myös saavani.

Toisinaan vaivun epätoivon syövereihin, toisinaan nauran niin että vedet valuu silmistä, hauskuutan ja höpsöttelen.

Tykkään järjestää erilaisia ylläreitä miehelle ja lapsille, hemmottelen heitä mielelläni jollain tavalla vaikka muuten olenkin aika ankara kasvattaja.

Mieheni ei kuulemma vaihtais mua kehenkään. Omituinen tapaus ja masokistinenkin jopa :D

Viimeksi muokattu:
Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla? - Kyllä, koska kerran laitan kuitenkin ruuan niin on ikävää jos se ei ole hyvää. Toisaalta en, koska mies tulee vähän miten sattuu ja saa usein lämmittää ruokansa itse ja aina laittaa loput kylmään.
Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä? - Kyllä ja ei. Selkeä työnjako helpottaa arkea, toisaalta en hyväksy ollenkaan "miesten" ja "naisten" töitä.
Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan? En. Rakkaudesta voin kuitenkin suoda hänelle omia menoja vaikka vapaa-aika ei aina ihan tasan menisikään.
Tunnetko ylpeyttä omaa miestäsi kohtaan? Kyllä. Joskus myös myötähäpeää.
Tunnetko ylpeyttä itsestäsi? Kyllä, joskus myös häpeää.

Olen tavallinen nainen, aika epäkäytännöllinen ja ajattelevainen, tunteellinen ja ulospäinsuuntautunut. Ei mies minua varmaan vaihtaisi, vaikkakaan ei sitä sano.

Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla? Kyllä, mutta en joka päivä. Kerran viikossa hyvä.
Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä? En.
Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan? En erityisemmin.
Säälitkö miehiä, joiden puolisot nalkuttavat vähäisimmästäkin asiasta? Kyllä.
Tunnetko ylpeyttä omaa miestäsi kohtaan? Silloin tällöin.
Tunnetko ylpeyttä itsestäsi? Kyllä, toisinaan jopa katteettomasti.

Olen mielestäni yksinäni riittämätön. Olen pyytänyt, että mies ottaisi lisäkseni max kolme muuta vaimoa samaan talouteen asumaan, mutta hän ei ole vielä lämmennyt ajatukselle. Kaikista parhainta olisi, jos vaimot olisivat hyvännäköisiä ja lisäksi ainakin joku heistä olisi erityisen innostunut ruuanlaitosta sekä muistakin taloustöistä. Erityisen käteväksi järjestelyn tekisi se, että lasten kanssa olisi joka hetki ainakin joku vaimoista ja muut voisivat sillä välin käydä vaikkapa shoppailemassa ja leffassa.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla? Totta kai, tosin useimmiten ajan ollessa tiukalla syödään jotain helppoa(mutta ei eineksiä vaan normi kotiruokaa)

Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä?
Kyllä, lapsenkin kannalta on hyvä että hän näkee eri rooleja.

Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan? Haluan ja suonkin. Miehellä on omaa aikaa jota minulla ei ole kuin aniharvoin. Hän kaipaa sitä enemmän.

Näh, itseppä ovat valinneet.

Kyllä, useimmiten ;)

Tunnen.

Millainen nainen sinä mielestäsi olet?
Tiukka, jääräpää, herkkä, romanttinen, hoivaaja, kiihkeä, äänekäs ja paljon muuta. Useimmiten ilmeisen siedettävä kun tuo karvainen on minua katsonut lähes 10 vuotta :D

Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään?
Ei kuulemma.

Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla?
Toki.
Samoin tykkään myös siitä jos hän ilahduttaa minua täyden työpäivän jälkeen.

Pitkässä parisuhteessa tulee pikkuhiljaa joitain "minun hommiani" ja "hänen hommiaan". Ne eivät perustu sukupuoleen vaan persoonallisiin vahvuuksiin.
Muuten jätämme suosiolla roolileikit kahdenkeskisten hetkien satunnaiseksi mausteeksi.

Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan?
Minulla ei ole miehen aikaa eikä miehen vapautta joten en voi kumpaakaan niistä hänelle antaa.
Sen sijaan pidän kyllä tärkeänä, että kummallakin moista kylliksi.

Voin hiljaa mielessäni hetken ihmetellä jos joudun ulkopuolelta seuraamaan parisuhdetta jossa ei näytä olevan keskinäistä kunnioitusta. Sitten useimmiten vain kohautan olkiani: ei ole minun asiani arvostella muiden suhteita.

Ajoittain.

Ajoittain.

Millainen nainen sinä mielestäsi olet? Olen tavallinen suomalainen mummeli.
Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään? En usko.

*Niin on tapana ollut 10v ja tapa jatkuu. Jos menen iltavuoroon, huolehdin aina hyvät pöperöt kaappiin odottamaan.
*Joo ja ei. Sekaisin tehdään, mutta esim. ruuanlaitto on vaan mun juttu.
*Haluan, mutta usein mies pitää patistella baariin tai vaikkapa työporukan peli-iltaan kun ei raaskisi lähteä perheen luota.
*En sääli ketään, mutta harmittelen jos asia vaivaa miestä/naista.
*Olen hänestä aivan tolkuttoman ylpeä!
*Useinkin, mutten joka päivä.

Ikinä tuo ei minua vaihtaisi, sen tiedän 200% varmuudella :)

välillä
en
haluan, mutta mulle yhtä paljon vapautta myös!
kyllä kai
tunnen
en

*Tykkäätkö ilhaduttaa miestäsi vielä täyden työpäivän jälkeenkin vaikkapa hyvällä ruoalla?

Mulla on omituinen mies, ruoka on vain välttämätön paha, jota syödään, jotta pysytään hengissä.
Mutta tottakai tykkään ilahduttaa miestäni.

*Tykkäätkö, että miehellä ja naisella on oma roolinsa perheessä ja parisuhteessa sekä tehtävissä kotitöissä?

Mun mielestä miehestä ei tee miestä miehen työt eikä naista naisten työt. Roolit perheessä ja parisuhteessa muodostuvat omien taipumusten ja mieltymysten mukaan.

*Haluatko suoda miehellesi omaa aikaa ja vapautta, vaikka itse et pääsisikään sellaisesta nauttimaan?

Oma aika ja vapaus on molempien oikeus, mutta meillä meneminen on vain ilmoitusasia.

*Säälitkö miehiä, joiden puolisot nalkuttavat vähäisimmästäkin asiasta?

Säälin, säälin myös naisia, joiden puolisot nalkuttavat.

*Tunnetko ylpeyttä omaa miestäsi kohtaan?

Tunnen

*Tunnetko ylpeyttä itsestäsi?

Tunnen

*Millainen nainen sinä mielestäsi olet? Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään?

Mieheni ei vaihtaisi minua yhtään mihinkään - lapset ja minä olemme hänelle maailman tärkeimmät asiat. Mies tykkää siitä, että tuen häntä asiassa, kun asiassa, ja ymmärrän myös hänen työasioitaan, eli hän voi jakaa kaiken kanssani. Minussa on varmaan tosi monta puolta, olen naisellinen ja pehmeä, lempeä ja hellä, ja silti tarvittaessa tiukka. Silti en ole mitenkään tyypillinen nainen, tasa-arvo on mulle erityisen tärkeää, työskentelen miesvaltaisella alalla. Tosi vaikea mun on itseäni kuvata. Niiden työkavereiden mielestä olen hyvä jätkä, jolla on hyvä huumorintaju, ja pitävät mua myös fiksuna. Mua pidetään myös luotettavana, ja olenkin huolimagneetti, monet käyvät purkamassa mieltään minulle. Tulen yleensä miltei kaikkien kanssa toimeen. Olen heittäytyjä, aina valmiina uusiin koitoksiin ja pieniin jekkuihinkin, seikkailijaakin minusta löytyy. Varmaan asioita unohtuu, mutta tuommoinen minä kai olen.

- Toki toisen ilahduttaminen vaikkapa hyvällä ruualla on mukavaa, mutta arkisin ruuan tekee se joka ensiksi ehtii kotiin, oli se sitten minä tai mies. Vapaalla ja lomalla on kyllä tapana tasapuolisesti ilahduttaa tekemällä yllärinä jotain hyvää ruokaa sillä aikaa kun toinen on jossain. :)

- En. Isänä ja äitinä sekä miehenä ja naisena toki molemmilla on omat roolinsa, mutta kotitöiden kohdalla kumpikin tekee sattumanvaraisesti mitä nyt kerkeää ja pitäisi juuri silloin tehdä.

- En haluaisi suoda jos en itse sellaisesta pääsisi nauttimaan, lukuunottamatta tietysti vaikkapa sellaista poikkeustapausta että olisin itse sairaana enkä kykenisi poistumaan kotoa.
Mutta normitilanteessa kumpikin on yhtälailla oikeutettu siihen omaan aikaan ja vapauteen.

- Säälin.

- Tunnen.

- Tunnen.

- Kaunis, älykäs, hyväkroppainen, huumorintajuinen, luova, rento, säheltäjä, turhan arvaamaton välillä..
En usko, mutta jos joku mieheni mielestä hänelle sopivampi naikkonen sattuisi kuvioihin ja hän katsoisi että olisi onnellisempi tämän toisen naisen kanssa, minkäs sille voisi. :)
Sitten ei olisi minullakaan muuta vaihtoehtoa kuin etsiä joku muu jonka kanssa jakaa kaikki, uskon että meille ei olemassa vain yhtä oikeaa kumppania tai minkäänlaista "meant-to-beetä".

-Ei ole mun homma. Varsinkin jos olen painanut jonkun täyden (mun mittapuulla 8-10 tuntia parilla tupakkatauolla, en pidä ruokiksia) työpäivän, niin ihan vähän ehkä odotan, että kotona olisi miehen tekemä ruoka valmiina kun tulen töistä.

-On meillä jonkinlaiset roolit. Mutta varsinkin kotitöiden osalta ne on ehkä aikalailla muuta kuin yleinen normi.

-Kumpikin saa omaa aikaa tarvitessaan. Tuntuu vaan, että mä tarvitsen sitä enemmän. Mutta pääsee mieskin käytännössä aina halutessaan menemään. Siihen en suostuisi, että yksipuolisesti mies painattaa menemään ja mä kökötän mökissä, no way.

-Harvoin tunnen sääliä täysipäistä aikuista ihmistä kohtaan, nehän tekee valintansa ihan itse. Mutta mä en itse nalkuta oikeastaan koskaan. Ei sovi mun luonnolle.

-Kyl.

Millainen nainen sinä mielestäsi olet?
-En mä osaa nimenomaan naisena itseäni mihinkään lokeroon laittaa. Ihmisenä olen sosiaalinen, lojaali, ahkera ja aktiivinen. Mutta myös lyhytpinnainen, pitkävihainen ja piikikäs.

Vaihtaisiko miehesi sinua mihinkään?
-En ole kysynyt. Ei ole vissiin kuitenkaan parempaa kävellyt vastaan, kun ei vielä ole vaihtanut.

Yhteistyössä