Miten miehenne ovat suhtautuneet laihtumiseen jos olette tavatessanne ollut ylipainoonen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Täällä palstalla kun aina väitetään, että mies jättää ja hänellä on siihen oikeus jos nainen lihoaa ja varsinkin jos painoa tulee enemmänkin. Kun voi kuulemma vedota siihen, että nainen ei ole silloon sama nainen jonka kanssa mies suhteen alootti.

No entäs jos onkin ollut ylipainoonen silloon kun seurustelu alkoi? Sitten laihduttaa eikä tietenkään ole sama nainen kuin suhteen alussa. Miten miehen kuuluu tähän reagoida ja miten on laihduttaneitten naisten miehet reagoineet?

Myönnän kyllä, että ehkä vähän provosoiva alootus, mutta on tässä mun mielestä ihan asiaakin. Kun asiaa mietitään toisinpäin niin miksei näinkin.

Onhan niitä miehiä jotka haluavat ylipainoosen naisen ja se on suorastaan heidän ihanne, mutta on myös miehiä jotka valittevat puolison muiden kuin ulkoosten asiootten perusteella kuin myös miehiä jotka haluavat hoikan puolison.

Tiedämme että pidät läskeistäsi, ei tarvitse joka välissä sitä niin selvästi ilmaista aloittamalla aina joku päinvastainen kampanja, kun joku puhuu lihavuudesta

[QUOTE="huoh";23987909]Tiedämme että pidät läskeistäsi, ei tarvitse joka välissä sitä niin selvästi ilmaista aloittamalla aina joku päinvastainen kampanja, kun joku puhuu lihavuudesta[/QUOTE]

Puhuunko mä jossakin kohtaa ittestäni? No eipä ole mun ongelma jos et tajunnut, että asiasta keskustellaan yleisellä tasolla.

[QUOTE="huoh";23987909]Tiedämme että pidät läskeistäsi, ei tarvitse joka välissä sitä niin selvästi ilmaista aloittamalla aina joku päinvastainen kampanja, kun joku puhuu lihavuudesta[/QUOTE]
Just.Huoh vaan sullekkin!

En usko että mies reagoisi mitenkään. Harvat miehet varmaan edes näkee ulkokuorta naisessaan, nainen vaan on siinä ja ne rakastaa sitä.
Tai sit oon väärässä.

No mullahan kävi nii, että laihruin 15 kilua ja mies valitti silloon notta akka alkaa sekaantumahan patjan olkihin. Nyt oon nua kilot saanu takaasin tenavien takia ja mies on tyytyväne. :) Ei mies ollut sillon kyllä musta eroomassa notta saatan uurelleenki nua kilot purottaa...

En usko että mies reagoisi mitenkään. Harvat miehet varmaan edes näkee ulkokuorta naisessaan, nainen vaan on siinä ja ne rakastaa sitä.
Tai sit oon väärässä.

No ainakin liika ulkokuoreen tuojottelu ei ihan heti vaikuta rakkaudelta. Mulle ainakin mun rakkauden tunne miestäni kohtaan ei ole riippuvainen tuon miehen (meinasin kirjoitta sen, mutta tuli tuo sun nikki heti mieleen) ulkonäöstä. Kyllä mä ymmärrän että ihmiset ihastuu toisiinsa ulkonäönkin perusteella osittain, mutta vaatii se aina paljon muutakin, että suhteesta ylipäätään tulee yhtään mitään.

En nyt tiedä vastasiko tämä kysymyskeen, tai edes tuohon viittaamaani viestiin:D

Tai sit oon väärässä.

Joidenkin mielestä se ei voi mitenkään mennä näin. Kun vain kauniita hoikkia naisia rakastetaan ja halutaan. :whistle:

No todellisuushan on toinen ja niitä miehettömiä voi olla ihan niissä kauniissa hoikissakin naisissa. Ei kai kovin moni valitte pidempi aikaasta kumppania pelkän ulkonäön perusteella vaan kyllä pitää myös kemiat kohdata. Näin ainakin mulla on, ei se hyvä ulkonäkö mitään auta jos toinen on ihan pee luonteeltaan.

Asia on ehkä HIUKKA eri noin päin, sillä on terveellisempää olla hoikempi, kuin lihavampi, ellei ole liian laiha. Luulen ettei moni pidä epäterveellisen laihoistakaan, kuten ei lihavistakaan. Tää nyt oli aika älytön aloitus...

Noh, tää menee vähän asian vierestä mutta kun me alettiin miehen kanssa heilua yhdessä, olin tosi hoikka ja muutenkin fyysisesti timmissä kuosissa (kaksi lasta ennestään), nyt kun meille syntyi tuo yhteinen tyttö 2,5kk sitten, mieheni sanoi:"Kyllä sulla olikin häjy perse kun tavattiin, liian luinen ja hirveät hevosen lihakset pullotti, nyt on paljon paree." (raskauskiloja tuli sellainen vaatimattomat 20kg :D ). Kohta on taas jälleen se häjyperse kun kovaa kyytiä oon laihtunut takas...
Mun mies ei siis ihannoi liian laihoja naisia, tykkää pehmeämmistä muodoista, minä en laihtumiselleni mittää voi kun niin fyysistä työtä teen :whistle:.

Ps. musta tuo murre on vaan kotoista, vaikken ite pohjalaisittain puhukaan, mies sitte munkin puolesta :xmas:

En ollut tavatessamme ylipainoinen, painoin sillon reilut 60 kiloa. Sitten lihoin yhdessä vaiheessa melkein 30 kiloa ja nyt painan taas sen 65 kiloa. Ei tuo ole korvaansa lotkauttanut missään vaiheessa :D Enhän miä tiiä huomaako se ees mittään.. Nyt tuli savoakin tähän, kohta joku hermostuu tosissaan :whistle:

Joidenkin mielestä se ei voi mitenkään mennä näin. Kun vain kauniita hoikkia naisia rakastetaan ja halutaan. :whistle:

No todellisuushan on toinen ja niitä miehettömiä voi olla ihan niissä kauniissa hoikissakin naisissa. Ei kai kovin moni valitte pidempi aikaasta kumppania pelkän ulkonäön perusteella vaan kyllä pitää myös kemiat kohdata. Näin ainakin mulla on, ei se hyvä ulkonäkö mitään auta jos toinen on ihan pee luonteeltaan.

Joo. Itselläkin on nyt miesystävä, enkä ole nuori laiha missi. Ei tunnu vaikuttavan mitenkään asiaan. Musta tuntuu ettei se huomais jos muuttusin 20v seiska tytöksi.=)
:O

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo. Itselläkin on nyt miesystävä, enkä ole nuori laiha missi. Ei tunnu vaikuttavan mitenkään asiaan. Musta tuntuu ettei se huomais jos muuttusin 20v seiska tytöksi.=)
:O

MIESYSTÄVÄ?
cattraitor.jpg

• Tykkää
Reactions: Kais ja Matkaroskis
No mie oon laihtunu n 10 kiloo ja ylipainoa on viellä,ny painan 93-95 kg,mies rakastaa minuu niin isompana kuin pienenpänäkin ihan samalla tavalla,mie oon sama nainen kuitenkin,vaan vähän pienempi kuin tavatessa.=)
Miun mies sanoi että rakastui aikoinaan miun sisimpään,hyvään sydämmeen,sisäiseen kauneuteen,ei kiloihin eikä ulkonäköön.=)

Mun ex ei pitänyt mun laihtumisesta. Oli muutenkin hirmu mustasukkanen ja sit kun laihduin ja huomiota sateli se oli sille liikaa. Meille tuli ero. Palattiin kuitenkin myöhemmin takas yhteen ja olin vähän lihonut taas. Hän pitikin sit huolen et lihoin älyttömästi lisää kantamalla herkkuja kotiin jne. Myöhemmin taas laihdutin (30kg sillä kertaa) niin mies osotti mieltään (?) pettämällä sellasen kunnon virtahevon kanssa :O :D
Joo no onneks se on ex ja mun nykynen ei välitä mun kiloista suuntaan eikä toiseen :)

Yhteistyössä