"koskas sä muuten oot viimeks käyny kanarialla"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
eräs asiakas höpötti tänään jotain edellisestä kanarian reissustaan ja kysy sit multa et koskas sä muuten oot viimeks käyny kanarialla?

vastasin et en koskaan

se oli :O

siis et koskaan?

no en

se oli :O:O

katto mua ku vähä-älyistä, mumisi jotain et kyllä sinne pitää mennä sunkin käymään ja lähti juomaan kahviaan..

oli taas vähän sellainen olo, et häh? miks kaikkien pitäis käydä siellä?

oletkos sinä käynyt kanarialla? :)

Joo, oon ollut n. 5 kertaa. Mainettaan parempi saariryhmä. Helppoa lomailua lasten kanssa. Tosin en kehtaisi hirveästi mainostaa meidän Kanarian reissuja. Onhan se kuitenkin vähän nolo lomakohde:D

Olen käynyt Kanarialla vissiin 5 kertaa, tai 6.

Ekan kerran 14-vuotiaana, sitten 16-vuotiaana, 19-vuotiaana kaveriporukassa ja eksän kanssa 2-3 kertaa.

Turistirysä muiden joukossa. Aurinkoa piisaa ja lomailu on helppoa. Voisin mennä vaikka joskus uudelleenkin.

Enpä ole käynyt, ja maineensa takia ei houkuttele vaikka tiedän että siellä olisi muutakin. Ehkä :D

Itse olen törmännyt samanlaiseen tilanteeseen, paitsi että kyseessä oli ruotsinlaivat.

En koskaan ole käynyt minäkään, mutta voisin toki käydä. =) Muutenkaan en ole elämäni aikana kuin kerran vasta käynyt "rantalomalla" ja ekaa kertaa elämässäni olin myös lentokoneessa. :D

pitää muuten lisätä, et mä en oo käynyt missään muuallakaan etelässä, enkä oo edes suunnitellut lähteväni..mä en tykkää sellaisista lomareissuista, jos mä jonnekkin lähtisin, niin suuntaisin varmaankin Islantiin tai alpeille..

[QUOTE="vieras";23988284]:D nyt kun toit asian esille, niin minä olen välillä päivitelly jos ihminen ei olle tallinassa tai tukholmassa käynyt laivalla! en ehkä nyt niin tosissani kuitenkaan.[/QUOTE]

:D Seuraavaksi jos menen vain Tallinaan eli en kauemmaksi Viroon, menen lentäen. En hitto vie kestä niitä ihmisiä siellä kamalassa kelluvassa räkälässä edes kahta tuntia. Jos menee autolautalla, saako istua ja mököttää siellä autossa?

Monta kertaa. Aiemmin nuorena vain kerran mutta viime vuosina on tullut käytyä lapsen kanssa, useimmiten Teneriffalla. Eipä tuossa mitään noloa ole, jos ei mitään ihmeellistäkään.

Yhteistyössä