Laitteisiin nojailevat läskit kuntosalilla!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tämmöstä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muakaan ei ole ikinä ärsyttänyt muut ihmiset salilla, koska enhän minä yksin omista salia. Jos joku on koneella, jota seuraavaksi tarvisin, menen seuraavaan :)

Ja yleensä ne laihduttajat(ylipainoiset) tekevät salilla ahkerasti ja taas naiset(joista näkee, että 1kg ei nouse) uusissa asuissa vain peilailevat itseään ;)

On ne läskit mahottomia, jotenkin huokuu kirjoituksesta syvä suvaitsevaisuus. Läskeille kun voi nauraa ja niitä voi mollata kun ei enää kehtaa värillisiä, muslimeita tai homoja ja lesboja haukkua niin ihmisen pitää keksiä uusia mollaamisen kohteita.

Jostain se on läskinkin aloitettava se treenaus ja kyllä, olet ihan oikeassa läski ei jaksa tehdä yhtä paljon kuin hyväkuntoinen ihminen, onneksi olkoon Einstein tästä nerokkaasta huomiosta.
Itse harrastan urheilua paljon ja kannustan kaikkia liikkumaan, tälläiset asenteet eivät tule lisäämään kenenkään halua mennä kuntosalille tai ruveta harrastamaan liikuntaa ja ovat vain jonkun pikkusieluisen ihmisen vuodatuksia joka kuvittelee olevansa parempi kuin muut. En pidä tälläisen ihmisen itsetuntoakaan kovin hyvänä.

[QUOTE="jokeri";24004687]Tota... miten sulla on aikaa katsella ja kuunnella mitä ne muut siellä salilla tekee, kun kerta niin ahkerasti treenaat samalla?[/QUOTE]

Jos otat jonkun reippaamman perusharjotteen niin siinä saattaa olla ohjelmassa vaikka esim. 5*5 toistoa. Jos viiden toiston tekemiseen menee 5-7,5 sekuntia ja lähdöt on 3-5 minuutin välein niin mieti siitä.

Tuo "hartiat", mistä yläpuolella puhutaan on vähän hankala käsite kun ei tiedä tarkoitetaanko epäkkäitä vai olkapäitä, mutta minuutti on molemmissa liikkeissä aika pirun pieni palautteluaika vaikka tehtäisiin bodyä. 90 sekkaa on olkapäille aika normaali jos ne ei ole mahottomassa kunnossa. Ja epäkkäille vielä enemmän

Yritti olla hirveän nokkela, mutta kummasti vain kyseltiin, miksi kerkiää kattella toisia, jos reenaa ahkerasti.

Hyvä, että sinä tiesit, mutta se ei tee asiasta itsestään selvää kaikille :)

T:urheilija

[QUOTE="hippi";24004772]Jos otat jonkun reippaamman perusharjotteen niin siinä saattaa olla ohjelmassa vaikka esim. 5*5 toistoa. Jos viiden toiston tekemiseen menee 5-7,5 sekuntia ja lähdöt on 3-5 minuutin välein niin mieti siitä.

Tuo "hartiat", mistä yläpuolella puhutaan on vähän hankala käsite kun ei tiedä tarkoitetaanko epäkkäitä vai olkapäitä, mutta minuutti on molemmissa liikkeissä aika pirun pieni palautteluaika vaikka tehtäisiin bodyä. 90 sekkaa on olkapäille aika normaali jos ne ei ole mahottomassa kunnossa. Ja epäkkäille vielä enemmän[/QUOTE]

No joo yleistin, jotta kaikki ymmärtävät, kun ei täällä jotkut ole edes kuulleet tauoista :) Mutta hyvä kun selvensit, että minuutti on liian vähän, koska juuri sen vuoksi laitoin n.1min (joka tarkoittaa NOIN minuutti eli voi olla alle tai yli minuutin :)

Mä olen kyllä salilla kun salilla pystynyt aina vetämään tehokkaan treenin huolimtatta muiden tekemisistä. Eli muiden ihmisten käyttäytymisellä ei ole koskaan ollut mitään vaikutusta mun treeneihin. Ei edes ärsytys muodossa. Mun puolesta jokainen tehköön niin kuin itselle parhaiten sopii. Osaan joko kysyä että onko laite vapaa, tai tehdä jotain muuta sillä välillä. Näitä nojaamistapauksia on kuitenkin aika harvon. Ja olen käynyt eri saleilla n, 15 vuotta. Ei kaikilla ole samaa motivaatiota treenata, ja jotkut voi oleilla salilla vain oleilun ilosta. Mistä sen tietää, ja miksi sekään olisi väärin, kun siitä kuitenkin maksavat ihan samalla lailla?

Olipa tämä positiivinen viesti, kiitos.

t: epävarma läski, joka varmaan joskus on jonkun tiellä kuntosalilla

oikeasti tällaiset ketjut ovat oikein omiaan karkottamaan saleilta ja jumpista meidät vähemmän itsevarmat ja vähemmän tehokkaat ja vähemmän kuntoilun hienouksista tietäväiset... Tulee taas vain lisää inhoa itserakkaita ja itsetietoisia omanapakeskeisiä ihmisiä kohtaan - joihin tietenkään onneksi suurin osa hoikista, urheilullisista kivoista ihmisistä EI kuulu. Toivon, etten koskaan törmää sinuun tai muihin ketjusi myötäilijöihin salilla ap! Ja jatkossakin käyn salilla ja pidän taukoa sen verran kuin minä satun tarvitsemaan -nauti sinä muiden ivaamisesta (kuntoilusi ohella??? )...

minä puolestani olen oikeasti hyvä esimerkiksi laulamaan ja tanssimaan, mutta eipä tulisi mieleen pitää aloittelijoiden harjoittelua oman egoni tai edistymisseni esteinä... Samaa voisi joku muu sanoa liittyen melkein mihin tahansa harrastamiseen, taitoon tai vaikka opiskeluun liittyen.

Mitä jos nojailija onkin timmi ja sillä on vaatteetkin viimisen päälle? :xmas:

Mä en käy salilla just sen takia kun mä olisin toi nojailija. Se on vaan niin tappotylsää touhua, sarjat jotain kertaa kolme ja toinen kertaa viisi. Siksi menen mieluummin sinne jumppaan, hyvä treeni eikä pääse lusmuilemaan. :D

Kyllä siellä niitä laitteita yhtälailla varaa taukojensa aikana ne timmit ja lihaksikkaat kun pulleammatkin. Toisaalta ihan asiaa tuo aloitus siitä, että osa seutustulee ja lörpöttää eikä treenaa. Mutta "läskejä" siitä ei voi syyttää. Minua taas ärsyttää, kun menen salitreenin jälkeen jäähdyttelemään altaaseen, vesijuoksua, niin siellä voi hyvin verkkaista tahtia "vesijuosta" 3 mammaa rinnan ja vatvoa kaikki maailman asiat. Siis lähinnä lörpötellä. Puhukaa hyvät ihmiset seillä altaassa jos haluatte, mutta älkää tukkiko kokonaan sitä vesijuoksurataa, kiitos.

On suorastaan nolottavaa ja naurettavaa kun jotkut (aika useat) naiset tulevat kuntosalille lukemaan lehtiä ja tekemään samalla loitontaja-lähentäjä liikettä laitteessa.

Eipä voi muuta sanoa kuin että kyllä ihmiset on uteliaita.
Mitä se kenenkään napaa kaivaa vaikka joku ostaa kuntosalijäsenyyden ja istuu "treenin" ajan lukemassa Reginaa.

Jääpähän laitteet sun käyttöös eikä tarvii odotella niille pääsyä :)

Nyt tajusin miksi meidänkin salilla (olen siellä vain töissä, kuntosalilla en ole kuntoillut vuosikausiin) ovat nuo personal trainer-tapaamiset niin suosittuja :) Ei taviksilla ennen tuollaisia ollut, mutta nykyäänhän sitä ei tavis enää uskalla tulla salille ilman opastusta. Kai se periaatteessa on ihan hyvä juttu, jos on ammattitaitoiset PT:t, koska sitten kyllä treenistä saa monin verroin tehokkaamman. Minusta vaan aluksi tuntui hassulta, että niin monella on PT nykyään. Vai voiko niitä enää personal] trainereiksi kutsua? ;)

Yhteistyössä