ALEXANDER RYBAK <3 <3 <3 löytyykö mistään suomenetttuja sanoja euroviisu kipaleelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon hakenu sanoilla:Fairytale sanat,Fairytale nuotit,Fairytale,Fairytale Wikipedia... ja muutamalla muulla. Harmitta kun ei löydä sanoja,ei löydy Wikipediastakaan.

mikä teitä siinä kiehto, pojalla on pienenlapsen kasvot flirttailee koko lauluntekeleen aikana.
Ensimmäisenkerran kuulin tuon radiosta ja olin kuolla nauruun kun minusta anteeks nyt vaan hän ei juurikaan osaa laulaa, kun näin silloin euroviisuissa oli koko esitys pelkkää flirttiä, ei pahalla mutta onko tuo joku pikkutyttöjen tai kotiäitien päiväuni?

Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää;24040516:
mikä teitä siinä kiehto, pojalla on pienenlapsen kasvot flirttailee koko lauluntekeleen aikana.
Ensimmäisenkerran kuulin tuon radiosta ja olin kuolla nauruun kun minusta anteeks nyt vaan hän ei juurikaan osaa laulaa, kun näin silloin euroviisuissa oli koko esitys pelkkää flirttiä, ei pahalla mutta onko tuo joku pikkutyttöjen tai kotiäitien päiväuni?

Jos Alexander kuolis, niin olisko se susta kivaa??????????? Tai entä tulisko siitä iso lehti juttu??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Alexander on kyllä aika söpööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni et mitä sulla on Alexanderia vastaan??????????? Mites se menikään... Uskoo ken tahtoo eli TYKKÄÄ KEN HALUAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAKU ASIOISTA EI VOI KIISTELLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alexander on kyl kiva ja laulaa hyvin. Fairytalessa sen ilo tarttuu kyl tosiaankin SÖPÖ POIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mitä se sua liikuttaa jos mä pidän Alexanderista????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Uusimmat

Yhteistyössä