Kerroin joskus täällä ENTISESTÄ ystävästäni, joka keksi että mun lapseni kaljoittelee jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jonna"

Vieras
Sanoin silloin että tiedän vallan hyvin ettei kaljoittele koska on iltaisin ihan kotona ja kyllä oluen haistaa ja huomaa lapsen käytöksestä. Penäsin häneltä perusteluja asiaan mutta sen jälkeen hänestä ei enää kuulunut mitään, viimeisin viesti häneltä oli että " en enää sekaannu teidän perhe-elämään jätä mut rauhaan"
Noh, näin tyypin tänään kaupassa ja kun mentiin ohi en edes katsonut sinnepäin, myöhemmin kassojen jälkeen hän tuli nappaamaan hihasta kiinni että " se sun poikas oli eilen mun talon parvekkeella ja joi olutta"

Mä haukuin entisen ystäväni siinä paikassa ihan lyttyyn ja käskin hakemaan apua mielisairauteensa..... väitti ihan kivenkovaa että joo oli se ihan varmasti.
No ei siinä mitään muuten, mutta aika hyvin se kyseinen lapseni on sitten POHJANMAALTA mökiltä tänne Helsinkiin tullut kiusaksi asti ryyppäämään, kun tosiaan on ollut jo viikon siellä...

[QUOTE="Jonna";24045786]Sanoin silloin että tiedän vallan hyvin ettei kaljoittele koska on iltaisin ihan kotona ja kyllä oluen haistaa ja huomaa lapsen käytöksestä. Penäsin häneltä perusteluja asiaan mutta sen jälkeen hänestä ei enää kuulunut mitään, viimeisin viesti häneltä oli että " en enää sekaannu teidän perhe-elämään jätä mut rauhaan"
Noh, näin tyypin tänään kaupassa ja kun mentiin ohi en edes katsonut sinnepäin, myöhemmin kassojen jälkeen hän tuli nappaamaan hihasta kiinni että " se sun poikas oli eilen mun talon parvekkeella ja joi olutta"

Mä haukuin entisen ystäväni siinä paikassa ihan lyttyyn ja käskin hakemaan apua mielisairauteensa..... väitti ihan kivenkovaa että joo oli se ihan varmasti.
No ei siinä mitään muuten, mutta aika hyvin se kyseinen lapseni on sitten POHJANMAALTA mökiltä tänne Helsinkiin tullut kiusaksi asti ryyppäämään, kun tosiaan on ollut jo viikon siellä...[/QUOTE]

voitko vaannoa että poikasi on siellä mökilä? voihan se poikaiski huijata

No jos tosiaan näin on, vaikka kyllä tuon ikäiset kyllä jo 90% todennäköisyydellä ryypiskelevät, kaverinsa parvekkeella tai muualla, niin sitten täytyy pistää välit poikki. Ihan oma vika se on, jos pitää hulluja kavereina.

Pyydä ensi kerralla ottamaan kuva ja pullo talteen. Pullosta saa sormen jäljet hyvin jotta varmistuu henkilöllisyys.

Ja miksi se sun kaverisi tollaisesta valehtelisi?

[QUOTE="Milla";24046608]Pyydä ensi kerralla ottamaan kuva ja pullo talteen. Pullosta saa sormen jäljet hyvin jotta varmistuu henkilöllisyys.

Ja miksi se sun kaverisi tollaisesta valehtelisi?[/QUOTE]

Joo ja dna:n saa sit jos se on älynnyt pitää hanskoja juodessaan tai leikellyt sormenpäistä ihon pois just ettei sormenjäljet jää. Sit voi viedä ne poliisille, poliisi on just tällasia tilanteita varten olemassa.

[QUOTE="Jonna";24045903]ai , no sitten pojan ystävän vanhemmatkin huijaa :D Ties vaikka olis kokonainen salaliitto?[/QUOTE]

No miksi kaverisi oikeasti huijaisi tuollaista? Mää luulen, että ystäväsi vanhemmat oikeasti huijaa. Ehkä hyväksyvät lapsien juomisen ja antaa "todistuksia" vääristä asioista, jotta et skitsoisi. Käske kaveriasi ottaan seuraavalla kerralla kuva.

[QUOTE="vieras";24045929]No jos tosiaan näin on, vaikka kyllä tuon ikäiset kyllä jo 90% todennäköisyydellä ryypiskelevät, kaverinsa parvekkeella tai muualla, niin sitten täytyy pistää välit poikki. Ihan oma vika se on, jos pitää hulluja kavereina.[/QUOTE]
Ai minkä ikäiset ryypiskelee 90 % todennäköisyydellä?

aika hyvin lavastettu kun sain eilisiltana kuvan pojastani joka roikotti haukea, olivat yökalassa. Mutta olisko se hänen kadonnut kaksoisveljensä? :O Mä olin ponnistavinani muutakin kuin hänet luulin istukaksi. Toisaalta mun maha on ollut jo pitkään aika iso, voisko olla että "kaksonen" välillä poistuu sieltä sisältä ja elää omaa elämäänsä?

Yhteistyössä