mies ei halua tulla samalla autolla meidän mökille mun ja lapsen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja levoton mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

levoton mies

Vieras
kun "te jäätte kuitenkin asumaan sinne!!"
Nyt on juhannus, kotona remontti kesken, lähettyvillä mökki järven rannalla ja rentoja mukavia sukulaisia jotka tykkää mun miehestä ja mun mies tykkää niistä. hyvää ruokaa, juomaa, seuraa, saunaa, kokko, mato-ongintaa.. ei kiire mihinkään...

lapsi oli viime yön mummulassa kun käytiin miehen kanssa viihteellä kun oltiin sovittu et tänään sit perheen kanssa mökillä, en ymmärrä mihin sillä on niin kiire?
että koko porukan tarvii sit hotkia lautaset tyhjiks kahdessa sekunnissa, juosta tukka putkella saunaan ja saunoo max.minuutti ja helvetinkyytiä vaatteet päälle autoon ja morjens.

mä en vaan ymmärrä.

eikä siinä, eri autoilla nyt sit mennään. ja mua surettaa.

Anna mä arvaan, ne sukulaiset on sun sukulaisia?
Mies ei ole yltiösosiaalinen luonne, ei pysty rentoutumaan täysin näiden sukulaisten seurassa ja repii ressiä siitä.
Voi olla myös että kokee että siellä on tylsää, kun sinun mielestäsi taas on ihanan kiireetöntä.

jaa-a. joku toinen sitte valittaa kun joutuu kuskaamaan kännistä ukkoaan pitkin juhannusta. ole tyytyväinen että tuo on ajokunnossa.

niin tosiaan olen tarjoutunut ajamaan, että mies vois ottaa siellä mökillä pari saunakaljaa yms.

musta olis ihan viettää kiireetöntä ja aikataulutonta elämää aina välillä. ja miestä sellanen ahdistaa, sillä on sellanen peruskiire jatkuvasti ja stressi et mitäs sit? mitä seuraavaks? mitäs nyt? ei vaan osaa olla ja pysähtyä ja musta se on surullistakin tavallaan. mikä vois olla ihanampaa kun istua laiturinnokassa mato-ongella ilman kiirettä? satoi tai paistoi :)

No vähän sama tilanne nyt meillä mut mä olen se joka en millään jaksais lähtä miesten sukulaisten seuraan vaikka niin ollaan sovittu. Mä pidän heistä ja tiedän että hekin minusta.
Mut nyt vaan ei KIINNOSTA olla siellä. En vaan jaksais olla ja lähtä...

niin tosiaan olen tarjoutunut ajamaan, että mies vois ottaa siellä mökillä pari saunakaljaa yms.

musta olis ihan viettää kiireetöntä ja aikataulutonta elämää aina välillä. ja miestä sellanen ahdistaa, sillä on sellanen peruskiire jatkuvasti ja stressi et mitäs sit? mitä seuraavaks? mitäs nyt? ei vaan osaa olla ja pysähtyä ja musta se on surullistakin tavallaan. mikä vois olla ihanampaa kun istua laiturinnokassa mato-ongella ilman kiirettä? satoi tai paistoi :)

Mene yksin sinne ja jätä mies kotiin. Ei se niin vaikeeta ole. Niin minunki mies menee yksin lasten kans ja mä jään kotiin. Sen kummempia selittämättä. sanokoot et se vaan jäi kotiin.
saat olla niin kauanko haluat jne.

[QUOTE="vieras";24052249]Anna mä arvaan, ne sukulaiset on sun sukulaisia?
Mies ei ole yltiösosiaalinen luonne, ei pysty rentoutumaan täysin näiden sukulaisten seurassa ja repii ressiä siitä.
Voi olla myös että kokee että siellä on tylsää, kun sinun mielestäsi taas on ihanan kiireetöntä.[/QUOTE]

Näin. Mä kans pidän miehen sukulaisista mut en vaan aina jaksa niitä. Ja en osaa olla aivan rennosti siellä. Olen huomattavasti nuorempi he ja ihan erillainen ihminen. Toimeen kyllä tulen kaikkien kans mut aina ei vaan kiinnosta.

[QUOTE="vieras";24052269]Mene yksin sinne ja jätä mies kotiin. Ei se niin vaikeeta ole. Niin minunki mies menee yksin lasten kans ja mä jään kotiin. Sen kummempia selittämättä. sanokoot et se vaan jäi kotiin.
saat olla niin kauanko haluat jne.[/QUOTE]

kyllä se nyt sen verran saa meidän kanssa tänään aikaansa tuhlata että tulee syömään ja saunaan!!!
mennään tosiaan eri autoilla niin herra pääsee pois sieltä sitten kun ei seura kelpaa.
mulla kiristää nyt vanne päätä, anteeks... :ashamed:

Kyllä on kauhea mies! Ero on ainoa vaihtoehto! Hommaa juristi jonka avulla nyljet sen paskiaisen putipuhtaaksi, sitten eväät lasten tapaamisoikeuden häneltä jollain tekosyyllä äläkä ikinä katso taaksesi. Sinun on ajateltava itsesi ja lasten tulevaisuutta! Tuo on täysin epäinhimillistä ja sikamaista kohtelua mitä olet saanut kokea! Eri autoilla mökille, aivan iljettävä ajatuskin!

Isä ja sen veli ovat samanlaisia, riippumatta käyvätkö omien tai vaimojen sukulaisten luona. Kahvit pitäis olla pöydässä jo kun autolla käännytään pihaan, jutella voi maksimissaan tunnin ja sitten kengät jalkaan ja suoraan autolle ilman mitään mutinoita. Usein eivät edes lähde, kun marisevat jo ennakkoon, että menee liian kauan. Kotona sitten heti televisio päälle, jottei jää mitään näkemättä.
Onneksi olen ottanut opiksi ja pyrkinyt olemaan täysin päinvastainen.

[QUOTE="vieras";24052289]Kyllä on kauhea mies! Ero on ainoa vaihtoehto! Hommaa juristi jonka avulla nyljet sen paskiaisen putipuhtaaksi, sitten eväät lasten tapaamisoikeuden häneltä jollain tekosyyllä äläkä ikinä katso taaksesi. Sinun on ajateltava itsesi ja lasten tulevaisuutta! Tuo on täysin epäinhimillistä ja sikamaista kohtelua mitä olet saanut kokea! Eri autoilla mökille, aivan iljettävä ajatuskin![/QUOTE]

jotkut ne ei vaan kykene keskustelemaan asiallisesti.
musta sekin on aika surullista.

No luultavasti sun mies ei kuitenkaan pidä sun sukulaisista ihan niin paljoa kuin kuvittelet... Omat sukulaiset on eri asia. Avioliiton kautta tulleet taas.. no, niitä on pakko kestää silloin tällöin.

kyllä se nyt sen verran saa meidän kanssa tänään aikaansa tuhlata että tulee syömään ja saunaan!!!
mennään tosiaan eri autoilla niin herra pääsee pois sieltä sitten kun ei seura kelpaa.
mulla kiristää nyt vanne päätä, anteeks... :ashamed:

Mä ymmärrän että kiristää. Jos keskusteletta vielä,että jos menettä samalla autolla ja lähdettä sitten kaikki pois ku oletta rauhassa saunonu ja syöny. Et jos mies sen verran yrittäis kestää.
Hassuahan se olis että kahdella ajelisitta sinne ja hyvässälykyssä yhtä aikaa kahdella lähdettä poiskin. Laittakaa vaikka takarajaksi klo 23 et sit lähtään.
Parisuhde vaatii molemmilta kompromissejä.

Varmaan joku urheilutapahtuma alkaa hahah

FJTlu1

[QUOTE="mies30";24052305]Isä ja sen veli ovat samanlaisia, riippumatta käyvätkö omien tai vaimojen sukulaisten luona. Kahvit pitäis olla pöydässä jo kun autolla käännytään pihaan, jutella voi maksimissaan tunnin ja sitten kengät jalkaan ja suoraan autolle ilman mitään mutinoita. Usein eivät edes lähde, kun marisevat jo ennakkoon, että menee liian kauan. Kotona sitten heti televisio päälle, jottei jää mitään näkemättä.
Onneksi olen ottanut opiksi ja pyrkinyt olemaan täysin päinvastainen.[/QUOTE]

db hyvä sinä :)

[QUOTE="jaa";24052314]No luultavasti sun mies ei kuitenkaan pidä sun sukulaisista ihan niin paljoa kuin kuvittelet... Omat sukulaiset on eri asia. Avioliiton kautta tulleet taas.. no, niitä on pakko kestää silloin tällöin.[/QUOTE]

jaa. no kummasti se on niihin ite yhteydessä melkein enemmän kun minä. poikkee ilman mua mun vanhemmilla yms.
on sanonut, että tykkää niistä kun ne on niin mutkatonta ja rentoo porukkaa jonka seurassa ei tarvii pingottaa yhtään. mies kutsuu omaa sukuaan "pukupelleiksi", ne on niin paskantärkeitä ja huumorintajuttomia. mies on myös sanonut, että sen on mukavampi olla mun vanhempien kanssa kun omiensa.

Ymmärrän miestäsi. Mä kuulun itsekin niihin ihmisiin, joille peukaloiden pyöritys yli 3 tuntia on kauhistus. Pidän ihmisten kanssa seurustelusta, mutta en loputtomiin. Inhoan yli kaiken kaikkia reissuja, joissa olen jonkun toisen kyydillä eikä mulla ole mahdollisuutta lähteä kotiin silloin, kun itse haluan. Varmaan kävisin sukulaisten luona ja systerin mökilläkin useammin, jos mulla olisi auto ja ajokortti enkä olisi lähdön suhteen riippuvainen muista.

mua on ihan kamalasti alkanut ahdistaa tää elämä sen kanssa kun yhtään ei voi pysähtyä. en mä jaksa koko ajan olla rynnimässä pää kolmantena jalkana jonnekin pakonomaisesti.
olen oppinut pysähtymään ja nauttimaan hetkestä ja siitä olis kiva nauttia porukalla.
vaikka sitten kotona elokuvaa katsellen tai metsässä kävelylenkin muodossa tms.
ihan perseestä et me ei tehdä mitään perheenä kun mies ei halua lähtee mihinkään ja tehdä mitään kun KAIKESSA KESTÄÄ.
musta tuntuu et meidän perhe on minä, lapsi ja koirat.
mies on vaan joku stressierkki joka asuu täällä.

Minkä kokoinen mökki on ja minkä verran siellä on sinun sukuaisi paikalla. Vanhemmillani on pieni sähkötön WC:tön mökki ja olemme suosiolla viettäneet juhannusta vain oman perheen kesken. Pihalla kun inisee vielä valtava hytrtysparvi niin siinä on tunnelma katossa.

[QUOTE="mies30";24052305]Isä ja sen veli ovat samanlaisia, riippumatta käyvätkö omien tai vaimojen sukulaisten luona. Kahvit pitäis olla pöydässä jo kun autolla käännytään pihaan, jutella voi maksimissaan tunnin ja sitten kengät jalkaan ja suoraan autolle ilman mitään mutinoita. Usein eivät edes lähde, kun marisevat jo ennakkoon, että menee liian kauan. Kotona sitten heti televisio päälle, jottei jää mitään näkemättä.
Onneksi olen ottanut opiksi ja pyrkinyt olemaan täysin päinvastainen.[/QUOTE]

Mun isä on samanlainen.
Sillä on kiire kotiin sohvalle kattoo tv:tä.
Meilläkin sen pitää aina saada tv päälle, ihme ettei esim kastajaisissa oo tarvin ;)
Ja mun äitillä siivousholistina on kiire kotiin siivoomaan puhtaita nurkkia...

[QUOTE="vieras";24052433]Minkä kokoinen mökki on ja minkä verran siellä on sinun sukuaisi paikalla. Vanhemmillani on pieni sähkötön WC:tön mökki ja olemme suosiolla viettäneet juhannusta vain oman perheen kesken. Pihalla kun inisee vielä valtava hytrtysparvi niin siinä on tunnelma katossa.[/QUOTE]

ihan nykyaikainen (sähköt) hirsimökki jossa mun vanhemmat ja siskon perhe joka lähtee yhdeksän maissa viimeistään kotiin kun heillä niin pieniä lapsia.

Sillä remontilla on varmaan joku aikataulu.

Kuvittelisin.

Ei kaikki pysty lunkisti vetämään lonkkaa päivätolkulla jos kotona on jotain tekemätöntä, josta arvatenkin vaimo nalkuttaa kun ei yhtäkkiä valmistukaan hänen aikataulunsa mukaan.
Sitten kitistään kun ei se ole vieläkään valmis kun jo pitäisi olla töissä lomien jälkeen tms.

Mistäs minä tiedän, tämmöistä arvailen.

Viimeksi muokattu:
Olisin kyllä jättänyt ukon kotiin. Tavallaan häntä ymmärränkin, en mäkään jaksa miehen sukulaisia, tai varsinkaan äitiä, vaikkei se ilkeä olekaan. Kunhan kulkee koko ajan perässä ja pälättää ja tyrkyttää jotain ruokaa matkaan.
Ja eipähän joutuis selittään, miksi tullaan eri autolla.. varmaan porukat ihmettelee vielä enemmän, kuin ettei tulis ollenkaan.

Yhteistyössä