mies ei halua tulla samalla autolla meidän mökille mun ja lapsen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja levoton mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24052480:
Sillä remontilla on varmaan joku aikataulu.

Kuvittelisin.

Ei akikki pysty lunkisti vetämään lonkkaa päivätolkulla jos kotona on jotain tekemätöntä, josta arvatenkin vaimo nalkuttaa kun ei yhtäkkiä valmistukaan hänen aikataulunsa mukaan.
Sitten kitistään kun ei se ole vieläkään valmis kun jo pitäisi olla töissä lomien jälkeen tms.

Mistäs minä tiedän, tämmöistä arvailen.

ollaan sovittu et juhannuksen se remontti seisoo. tämä ehdotus MIEHEN aloitteesta.
ja PÄIVÄTOLKULLA on nyt siis mun tapauksessa YKSI PÄIVÄ.
ja mä en nalkuta vaan osallistun ihan yhtälailla tekemiseen ja meillä on ihan yhteinen aikataulu.
et siis tiedä mistään mitään ja arvauskin meni metsään.

ollaan sovittu et juhannuksen se remontti seisoo. tämä ehdotus MIEHEN aloitteesta.
ja PÄIVÄTOLKULLA on nyt siis mun tapauksessa YKSI PÄIVÄ.
ja mä en nalkuta vaan osallistun ihan yhtälailla tekemiseen ja meillä on ihan yhteinen aikataulu.
et siis tiedä mistään mitään ja arvauskin meni metsään.

Voi hyvä ihminen, niinhän mä sanoinkin.

Älä nyt vedä koko palkoa nenääs.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24052553:
Voi hyvä ihminen, niinhän mä sanoinkin.

Älä nyt vedä koko palkoa nenääs.

no mä kyllä ymmärrän edelleen uudelleenluettuna sun tekstin ihan erilailla kun sinä ilmeisesti itse.
se hernepalko oli nenässä jo ennen sua ja nyt me lähdetään lapsen kanssa juhannuksen viettoon, siellä saa herneet kyytiä! :)

Jäin juuri itse kotiin kun vaimoke halusi mökille perheenjäseniensä kanssa. Aluksi oli suht. ok, "haluatko tulla mukaan" -kyselyä, johon sanoin että mietin asiaa, mutta sitten ajoissa kuitenkin ilmoitin että jään kotiin, niin ehtii vähän "pysähtymään" arjen keskellä. Toisen mökki ja toisen suku on aina sellaista "valmiustilaa" ettei siellä ehdi pysähtyä ja hiljentyä, nauttia hetkestä, varsinkin kun kyse on yhdestä tai kahdesta yöstä eikä ko. paikasta pääse mihinkään "karkaamaan".

No tänään nainen lähti yksin, ennen reissua hirveä painostus "tulisit nyt" "lähtisit nyt, ois tosi kivaa siellä" ja semmonen paskanmaku suuhun + syyllinen olo itselle että anteeksi nyt vaan, jos haluan joskus ottaa vaan rauhallisesti. Typerää joutua selittelemään tällaista! Olisin lähtenyt jos olisin saanut olla vain hänen kanssaan siellä, joudun ihan tarpeeksi arkisin työssäni kohtaamaan uusia ihmisiä ja suoraansanottuna kyllästyttää jo kaikenmaailman smalltalk ihmisten kanssa, sitten sitä pitäisi jatkaa vapaallakin, jossain kohtaa mitta tulee täyteen.

PS. Ei hänkään aina ole mukana kun käyn vanhemmillani, ja tunnin-parin seurustelu on hieman eri asia kuin kaksi yötä.

Yhteistyössä