Mikä olisi sopiva tilapäivitys tähän tilanteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Niinku vinkkinä miehelle, että olen mustis ja ottaa päähän:
Mulla on ollut sutinaa yhden miehen kanssa. Myönnän, että tunnen mustasukkaisuutta kun tämä kirjoittelee muiden(kin) naisten seinille ja lisäilee kaverikseen jatkuvasti muita naisia. Vauhti uusista naistuttavista tuntuu vain kiihtyvän...

Lapsellista, kyllä. Mutta ärsyttää silti. Ärsyttää välillä koko mies ja välillä oma typeryys :snotty:

Heh, no tosi fiksua alkaa jossain tilapäivityksessä asiasta puhumaan :D
Mutta laita ihmeessä jotain, niin mies varmaan hoksii, että olet mustasukkaista sorttia... tuollaista kun ei jotkut tilapäivitykset paljo hetkauta!!!

Puhu miehelle suoraan, äläkä tee itsestäsi lapsellista narria. Jos mies on playeri, niin tajua pysyä erossa hänestä. Jos muut naiset ovat hänelle vain kavereita, niin anna pitää kaverinsa.

[QUOTE="piitu";24064336]no elä nyt mitään tilapäivitystä laita facebookkiin?? huh huh. sano suoraan sille ukolle kahden kesken[/QUOTE]

Ei olla vielä niin "läheisiä", että ilkeisin suoraan sanoa.
Mutta jos joku muistaa vaikka jotkut nasevat biisin sanat niin kiitän ja kumarran. Hän kuitenkin tiiviisti noita lukee ;)

(Ja ei, en ole teini vaikka tämä "ongelma" näin typerä onkin :D )

"Kylläpä oli taas mukavaa panna Jorman kanssa ja huomenna ehkä Pena tulee muhinoimaan tänne kans, huh huh kyllä sitä vientiä piisaa, vaan miellään sitä vakiintuisikin jo..."

Laita, että "tulin juuri maailman parhailta treffeiltä".

Huomais äijä, että ei ole ainoa jolla on muutakin sutinaa elämässään. Josko hän sit olis vuorostaan mustis.

Varsinkin näitä vakavalla pohjalla olevia facebook-suhteita.. :laugh: Iik, mulle ei oo tullu mieleenkään että mun mieshän pettää mua kun hyväksyy naisia kavereiksi ja vielä kehtaa kommentoidakin joskus niiden tiloja!! :O

Mun mies tekee ihan samaa! Ja me ollaan jopa NAIMISISSA! :O Välillä se kommentoi MUN SISKON tiloja ja siskokin on naimisissa! Laitan kohta parisuhteeks "eronnut"... :(

Yhteistyössä