V
"vieras"
Vieras
JOS presidentin vaaleissa olisi vastakkain Sauli Niinistö ja Timo Soini, kumpaa äänestäisit?
Itse äänestäisin Niinistöä.
Äänestin Niinistöä viime vaaleissakin, vaikka nainen olen.
Itse äänestäisin Niinistöä.
Äänestin Niinistöä viime vaaleissakin, vaikka nainen olen.