Gallup: Niinistö vai Soini?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
JOS presidentin vaaleissa olisi vastakkain Sauli Niinistö ja Timo Soini, kumpaa äänestäisit?

Itse äänestäisin Niinistöä.
Äänestin Niinistöä viime vaaleissakin, vaikka nainen olen.
 
Mä olen vähän kahden vaiheilla. Toisaalta presidentin on tapana luovuttaa puoleen jäsenkirja virkaan astuessaan, joten jos saataisiin Soini presidentiksia, se olisi 6-12 vuotta kansakunnan kaapin päällä ja persut tuuliajolla. Niinistö olisi toisaalta charmikkaampi.
 
Eikö kukaan halua homo-pekkaa presidentiksi? Pekka Haavisto loisi myönteistä Suomi-kuvaa maailmalla ja hänen nuorikkonsa on ihkun komea ulkomaalainen, eli yhdessä he olisivat ja ovatkin todella edustava pari.
 
[QUOTE="vieras";24085011]Eikö kukaan halua homo-pekkaa presidentiksi? Pekka Haavisto loisi myönteistä Suomi-kuvaa maailmalla ja hänen nuorikkonsa on ihkun komea ulkomaalainen, eli yhdessä he olisivat ja ovatkin todella edustava pari.[/QUOTE]

Homo tai ei, mutta näetkö oikeasti Suomessa mahdollisena sen että presidentti voisi olla Vihreä? Minä en näe.
 
[QUOTE="Sanna";24083987]Niinistö.
On se parempaa, parasta mainosta Suomelle. Ja tosiaan mitä muuta se nykypressa onkaan kuin mainoslelu, ei sillä paljoa valtaa ole.[/QUOTE]

Juuri näin. Niinistö ilman muuta. Hävettäis, jos tuo Soini olisi edustamassa Suomea ulkomailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;24085071:
Juuri näin. Niinistö ilman muuta. Hävettäis, jos tuo Soini olisi edustamassa Suomea ulkomailla.

Tässä on saanut hävetä kohta 12 punamummon ja resupentin toilailuja maailmalla, Soini olisi näihin kahteen verrattuna todella pieni häpeä.
 

Yhteistyössä