Arvatkaapas mitä, ei vieläkään mitään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Testi odottaa käsilaukussa, mutten uskaltanut vieläkään testata. Mieskin alkaa olla jo pienoisessa paniikissa. Kysyin mitä mieltä on asiasta, ei osannut sanoa. Hullua silti puhua mitä mieltä on asiasta, kun ei vielä ole varmuutta, mutta toisaalta on helpompi olla epätietoinen ja ajatella, että eihän se nyt ole niin missään nimessä. Minä pelkään kaikenlaista ja mietin kaikkea miten asia ei mitenkään sovi mun suunnitelmiin. Ainoa positiivinen asia on se, että minulla on sentään vakituinen työpaikka. Tosin menin syksyksi sopimaan lyhennettyä työaikaakin just, että osaapa tämä tosiaan olla suorastaan surrealistinen tilanne.

[QUOTE="xyz";24096540]Miksi tätä asiaa pitää palloitella ja pyöritellä ja voivotella?? Tee se testi ja sillä selvä. Loppuu turha panikointi.[/QUOTE]

Jos se on plussaa niin siitä vasta panikointi alkaakin.

Mutta kun se pään laittaminen puskaan ei nyt auta. Sitä haen takaa.
Ei asiaa voi paeta loputtomiin. Ihan stressikin voi siirtää koopee ykköstä, joten testi oli aika bueno. Kun meet vessaan nyt oot viiden minsan päästä viisaampi. Simple ;)

[QUOTE="vieras";24098927]Etkös sää kärsinyt sekundäärisestä lapsettomuudesta? Eikö raskaus olisikin ihana asia?![/QUOTE]

Mitäkö panikoin. Haluaisin olla jotain mieltä asiasta ennen kuin kohtaan sen. Sekundäärinen lapsettomuus ja siitä selviäminen oli mulle ja miehelleni niin iso asia, että olemme sen aiheuttamia ongelmia käsitelleet vieläkin. Olen kuitenkin päässyt ajatukseen, että minun elämäni on jotain muuta varten enkä halua enää lasta. Mieheni sanoi samoin, hän ei enää ajatellut tulla isäksi. Lisäksi olen 12 vuotta vanhempi kuin aikoinaan, pelkään kroppani puolesta. Olen hiukan pinnallinen joo, mutta myös kärsin oikeasti refluksitaudista sekä selkäongelmista. Sen ainoan raskauteni kärsin koko ajan pahoinvoinnista, teen nykyään raskasta kolmivuorotyötä, jossa ei voi hidastaa tahtia raskauden vuoksi. Ainoa hyvä asia, on se, että mulla on vakituinen työpaikka. Lisäksi kotimme on liian pieni, ja olin halunnut siitä vielä pienempään asuntoon ilman pihaa. Ja mä kaiken lisäks tilasin just tatuoinnin syyskuulle ja minulle maistuu myös juhliminen aika lailla, olen aikuinen nainen jo joka on löytänyt itsensä, ei siihen sovi mikään sitä sotkemaan. Kaikkea tällaista mä mietin tässä odotellessani. Lisäksi huvittavinta on se, että ajankohta on tasan sama kuin 12 vuotta sitten. Vuonna -99 juhannuksen jälkeen minulta jäi kuukautiset tulematta, mutta eka testini näytti silloin negatiivista ja vasta kp38 tehty testi heikkoa plussaa. Mietin tänä iltana varmaan mieheni kanssa asiaa kahdestaan ja päätämme yhdessä mitä tehdään. Testi ostettiin yhdessä ja se odottaa tuolla käsilaukussa vieläkin. Me ollaan kuin kaksi teiniä, vaikka minä olen 35 ja mies 37. No joskus sitä kai meidänkin täytyy olla lapsellisen tyhmiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";24100177]Ja mä olisin jo halunnut tietää kuis kävi... Minäkö utelias...

Tsemppiä ja toivotaan parasta teille![/QUOTE]

Kai se tässä ennemmin tai myöhemmin selviää..

Yhteistyössä