Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuus tänne niin mä halirutistan
hug_smiley.gif

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="Nella";24099580]Olen vakavasti masentunut ja muutenkin sairas. Tälläkin hetkellä muu perhe on uimassa ja minä itken kotona :([/QUOTE]

Voi pieni rakas :hug: Tiedätkö, 3 vuotta sitten minun elämäni oli aivan samanlaista. Sitten sain apua mielenterveystoimistosta ja siitä elämä alkoi pikku hiljaa selvitä.

[QUOTE="vieras";24099598]Mene jonnekin muualle kerjäämään huomiota ja levittämään negatiivista ilmapiiriä, kiitos.[/QUOTE]

Kandeisko noudattaa omaa neuvoa?

Ap, miksi elämäsi on hirveä? Miten haluaisit sen olevan toisin?
Voit muuttaa paljon, kun lähdet ihan pienistä asioista liikkeelle. :)

[QUOTE="vieras";24099590]Voi pieni rakas :hug: Tiedätkö, 3 vuotta sitten minun elämäni oli aivan samanlaista. Sitten sain apua mielenterveystoimistosta ja siitä elämä alkoi pikku hiljaa selvitä.[/QUOTE]

Haluaisin niin kovasti uskoa, että minullekin voisi käydä noin. Hankalalta vain tuntuu tällä hetkellä :(

Kiitos kuitenkin sinulle.

[QUOTE="Nella";24099604]Saan. Hiljattain aloitettiin hoito. Vielä on silti asioita joita tutkitaan myöskin eli kaikki on kesken.[/QUOTE]

Jospa sulla pikkuhiljaa alkaa helpottaan. Hyvä että tutkitaan ja suljetaan pois eri sairauksia. Paljon voimia sinulle. :hug:

[QUOTE="Nella";24099592]Hänen kappaletta mukaillen otsikon laitoin kyllä.[/QUOTE]

Nyt se rupes soimaan päässä :D Voimia sulle ja muistathan hoitaa myös masennustasi, ei pelkästään muita sairauksia

[QUOTE="vieras";24099635]Nyt se rupes soimaan päässä :D Voimia sulle ja muistathan hoitaa myös masennustasi, ei pelkästään muita sairauksia[/QUOTE]

Olen usean erikoislääkärin hoidossa sairauksieni takia ja lisäksi psykiatri sekä terapeutti hoitaa masennustani.

[QUOTE="Nella";24099630]Sairastan useaa vakavaa fyysistä sairautta sekä lisäksi hyvin vaikeaa masennusta. Pienistä asioita tässä yritetään alkaa...minulla on vuosien terapia+ muut hoidot edessä.[/QUOTE]

Mutta sittenhän sulla alkaa asiat menemään parempaan suuntaan. olet ottanut sen askeleen, että haet apua. Terapia vie aikaa, mutta pikkuhiljaa alat huomata, että se auttaa ja olosi kohenee. Anna itsellesi lupa tuntea erilaisia tuntoja, joskus on paska olo, toisena päivänä voi olla olo parempi. Eikä sun tarvii olla samassa pisteessä kuin muut, älä vertaa itseäsi siihen, mitä ne muut tekee/tuntee. Sairaudet vie voimia, mutta sinähän koko ajan teet töitä sen eteen, että elämäsi olisi parempaa. Ja sitä se tulee olemaan.
Hymyillä voi sateisinakin päivinä. :) Paljon halauksia ja voimaa sinulle.

Mutta sittenhän sulla alkaa asiat menemään parempaan suuntaan. olet ottanut sen askeleen, että haet apua. Terapia vie aikaa, mutta pikkuhiljaa alat huomata, että se auttaa ja olosi kohenee. Anna itsellesi lupa tuntea erilaisia tuntoja, joskus on paska olo, toisena päivänä voi olla olo parempi. Eikä sun tarvii olla samassa pisteessä kuin muut, älä vertaa itseäsi siihen, mitä ne muut tekee/tuntee. Sairaudet vie voimia, mutta sinähän koko ajan teet töitä sen eteen, että elämäsi olisi parempaa. Ja sitä se tulee olemaan.
Hymyillä voi sateisinakin päivinä. :) Paljon halauksia ja voimaa sinulle.

Kaunis kiitos :)

Voimia sinne! Tiedän miltä epätoivo, väsymys ja masennus tuntuu, olen niistä itsekin kärsinyt ja vielä toisinaankin iskevät päälle. Mutta päivä kerrallaan. Itke kunnes helpottaa ja hae sitten itsekin sitä jäätelöä. Ei se kaikkea paranna mutta viilentää :) Mahtava laulu, soitin sitä repeatilla eron aikana. Mutta ylös noustiin hitaasti siitäkin suosta, joten kyllä se varmasti paremmaksi muuttuu sinullakin kerran pääsit hoitoonkin. Mukavaa että olet olemassa kaikesta huolimatta. Ja muista että: Anna lantion pyörii, huuda wou-ou-ou
Kaikki murheet poistaa kunnon rock´n´roll show
Ehkä tänään sun olo alkaa helpottua
Ehkä tapaat jonkun, joka rakastaa sua

[QUOTE="ani";24099697]Voimia sinne! Tiedän miltä epätoivo, väsymys ja masennus tuntuu, olen niistä itsekin kärsinyt ja vielä toisinaankin iskevät päälle. Mutta päivä kerrallaan. Itke kunnes helpottaa ja hae sitten itsekin sitä jäätelöä. Ei se kaikkea paranna mutta viilentää :) Mahtava laulu, soitin sitä repeatilla eron aikana. Mutta ylös noustiin hitaasti siitäkin suosta, joten kyllä se varmasti paremmaksi muuttuu sinullakin kerran pääsit hoitoonkin. Mukavaa että olet olemassa kaikesta huolimatta. Ja muista että: Anna lantion pyörii, huuda wou-ou-ou
Kaikki murheet poistaa kunnon rock´n´roll show
Ehkä tänään sun olo alkaa helpottua
Ehkä tapaat jonkun, joka rakastaa sua[/QUOTE]

Itku tuli tästäkin kirjoituksesta, kiitos sinulle :)

Yhteistyössä