VALIVALIVALI!!! helteestä valittajille viesti:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antivalittaja!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antivalittaja!!!!

Vieras
Muuttakaa helvetti kaikki ihmiset siperiaan asumaan jotka kehtaa valittaa helteestä... mä en voi käsittää miten ihmiset valittaa kesät talvet helteistä. HÄVETKÄÄ TE jotka valitatte!

Mä en valita koskaan ilmoista :D:D

Kaikissa ilmoissa ja vuoden ajoissa on hyviä ja huonoja puolia !!! Ihanaa kun meillä on vaihteleva ilmasto !

Kyllä mä valitan ilmoista silloin, kun kesä on samanlainen kuin talvi. Yhtenä vuonna muistan, että heinäkuussa ja tammikuussa mulla oli samat vaatteet päällä :( +10 astetta molempina. Mun mielestä on ihanaa, kun on kunnon kesä helteillä ja kunnon talvi paljolla lumella ja kunnon pakkasilla :)

Kyllä mä valitan ilmoista silloin, kun kesä on samanlainen kuin talvi. Yhtenä vuonna muistan, että heinäkuussa ja tammikuussa mulla oli samat vaatteet päällä :( +10 astetta molempina. Mun mielestä on ihanaa, kun on kunnon kesä helteillä ja kunnon talvi paljolla lumella ja kunnon pakkasilla :)

no joo, noi onkin poikkeuksia :D:D Sillon ei tosiaan ole kivaa jos heinäkuussa saa olla takki päällä.

Olen ihan samaa mieltä! En valita nyt, enkä valita pakkasella. Molempi parempi. Mutta itse tiedän monta, joille ei käy kumpikaan. Aina pitäis olla se + 10 ja pilvistä, että kelpais. Tosin en tiedä kelpaisko sekään sitten.

Muuttakaa helvetti kaikki ihmiset siperiaan asumaan jotka kehtaa valittaa helteestä... mä en voi käsittää miten ihmiset valittaa kesät talvet helteistä. HÄVETKÄÄ TE jotka valitatte!

Valitatko sinä pakkasesta :)? Muista lopettaa ja nauttia! Nekin kestää vaan hetken!

Ja ihan liian kuuma on. Pitäisi lähteä reissuun, mutta ei jaksa. Pitää odottaa, että ilmat viilenee ja jaksaa alkaa pyykin pesuun ja pakkaamiseen. Siivotakin pitäisi.

Yhteistyössä