86cm pojan vaatteita kirpparilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuska ja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuska ja ahdistus

Vieras
Oletteko onnistuneet löytää vielä 86cm pojalle vaatteita kirpparilta?

Meillä on tähän saakka hankittu lähestulkoon kaikki vaatteet pojalle kirppareilta, mutta nyt tuntuu ettei mitään enää löydy :( Tai jos löytyy ni on sen näköstä että on jo puolella tusinalla kiertänyt..

Näyttää siltä että tytölle olis pöydät väärällään kampetta, minne ne poiken vaatteet joutuu?? :)

Kaitpa se on vain alettava kaupasta ostaa vaatetta..

ollut meillä! Tytöille olisi vaikka mitä ihanuuksia, mutta pojille kauheita kuluneita rättejä. Joskus harvoin löytyy jotain :(
Odotankin innolla, kun kuopus on tyttö, että mitä löytöjä teen :)!!

[QUOTE="...";24109914]Mulla olis kahdelta pojalta pieneksi jääneitä 86cm vaatteita, kirpparilla (huuto.net) yritin myydä mutta ei mee kaupaksi..[/QUOTE]

on edelleen talles jos haluat...siis kirppishinnoilla, kattella vaik kuvia... Siirtivät just 92/98 kokoon.

No eiköhän se ole suoraa seurausta siitä, että kaupassakaan ei ole pojille kuin pieni osa vaatetta siihen verrattuna mitä tytöille! Tyttöjen osastot on ainakin 3x niin isot kuin poikien osastot enkä liioittele yhtään!

Joten ei kai voi olettaa että kirparillekaan ilmestyisi pojille samanlaista valikoimaa kuin tytöille, kun sitä ei ole kaupassakaan!

[QUOTE="...";24109923]on edelleen talles jos haluat...siis kirppishinnoilla, kattella vaik kuvia... Siirtivät just 92/98 kokoon.[/QUOTE]

Onko nyt huutiksessa? Minkä tyyppistä vaatetta? :)

Monia paketteja olen huutiksesta katellut mutta on aika paljon mukana farkkua ja kauluspaita- tyyppistä jota en "osaa käyttää".

No eiköhän se ole suoraa seurausta siitä, että kaupassakaan ei ole pojille kuin pieni osa vaatetta siihen verrattuna mitä tytöille! Tyttöjen osastot on ainakin 3x niin isot kuin poikien osastot enkä liioittele yhtään!

Joten ei kai voi olettaa että kirparillekaan ilmestyisi pojille samanlaista valikoimaa kuin tytöille, kun sitä ei ole kaupassakaan!

Tottahan tuo on. Niiiin epäreilua!

[QUOTE="aloittaja";24109950]Onko nyt huutiksessa? Minkä tyyppistä vaatetta? :)

Monia paketteja olen huutiksesta katellut mutta on aika paljon mukana farkkua ja kauluspaita- tyyppistä jota en "osaa käyttää".[/QUOTE]

Otin viime viikolla paketit pois. Mulla on jonkinverran bodeja, perus paitoja ja housuja ja jotkut farkut slipoverit. Enemmän perusvaatetta. Toppahaalariakin löytyy. Voin vaikka sähköpostilla laittaa sulle kuvia.

[QUOTE="...";24109969]Otin viime viikolla paketit pois. Mulla on jonkinverran bodeja, perus paitoja ja housuja ja jotkut farkut slipoverit. Enemmän perusvaatetta. Toppahaalariakin löytyy. Voin vaikka sähköpostilla laittaa sulle kuvia.[/QUOTE]

Laittappas ni mä vilkaisen onko meidän näköistä :) heidi-kristi@suomi24.fi

[QUOTE="aloittaja";24109980]Laittappas ni mä vilkaisen onko meidän näköistä :) heidi-kristi@suomi24.fi[/QUOTE]

oon ny pois kotoa mutta laitan illalla postia:) saako kysyä vielä valmiiksi mistäpäin oot, tietää sit jos postilla, jos löytyy sulle jotain kivaa, niin et kuinka kalliiksi tulee...

[QUOTE="...";24109988]oon ny pois kotoa mutta laitan illalla postia:) saako kysyä vielä valmiiksi mistäpäin oot, tietää sit jos postilla, jos löytyy sulle jotain kivaa, niin et kuinka kalliiksi tulee...[/QUOTE]

Järvenpään lähellä asun, siellä tulee melkeimpä viikoittain käytyä. Myös Kerava-Porvoo nurkilla tulee pyörittyä.

Mä taas kotin löytää eilen kaupoista tulevalle ekaluokkailaiselle 122-128 cm vaatetta, pojalle siis ja eipä paljon ollu valinnanvaraa. Marisin Seppälässäkin myyjälle, että kohta ei varmaan pojille ole kaupoissa ollenkaan vaatteita.

Tytöille on metritolkulla vaatetta, mutta pojille vaan muutama rekki ja varsinkin tuo 128 cm koko näyttää olevan varsin suosittu tai muuten vaan olematon. Muutenkin nyt kun lapsi menee kouluun, niin ei viitsi enää mitään ihan lapsellisia vaatteita ostaa (Muumi yms), mutta nuorisomuotikaan ei oikein vielä tuolle pienelle ekaluokkailiselle sovi eikä hän tykkää itsekään sellaisista nuorisovaatteista ja niiden väreistä tai siis lähinnä värittömyydestä kai pitäisi sanoa.

tosi siistejä 80-92 cm pojan vaatteita. Huonokuntoiset jne. olen laittanut roskiin ja lahjoittanut eli myyn kirppiksellä vain siistit (hyväkuntoiset/uudenveroiset)

En kyllä itsekään ole paljon mitään vaatteita kirppikseltä pojalleni löytänyt, joitain kirjoja ja leluja. Siis hyväk/uudenveroista ostaisin jos löytyisi.

[QUOTE="villa";24110031]tosi siistejä 80-92 cm pojan vaatteita. Huonokuntoiset jne. olen laittanut roskiin ja lahjoittanut eli myyn kirppiksellä vain siistit (hyväkuntoiset/uudenveroiset)

En kyllä itsekään ole paljon mitään vaatteita kirppikseltä pojalleni löytänyt, joitain kirjoja ja leluja. Siis hyväk/uudenveroista ostaisin jos löytyisi.[/QUOTE]

Menee varmasti vilauksessa, miksäs sulla on aloituspäivä? ;)

En tiijä minkälaisia vaatteita suositte, mutta minusta pojille löytyy tosi hyvin vaatteita prismasta, on sekä peruscollegea että hienompaa. Itellä pojat 5v ja 1v. Tytölle 7v taas löytyy paremmin h&m, seppälä.. jne. Ja tuo 5v on jo kooltaan niin iso että ostan 122/128 cm vaatteita.

Tämä on niin kummallista poikien syrjimistä. Joissain vaatekaupoissa pojille on yksi hylly ja tytöille kymmenen... En käy sellaisissa kaupoissa ollenkaan enää. Olen ruvennut ostamaan pojalle vaatteet ulkomailta joko matkustelun yhteydessä tai sitten tilaan nettikaupoista. Eipä jää rahat Suomeen, mutta se on kauppiaiden omaa tyhmyyttä, kun ei ole kaupassa valikoimaa. Samalla tulee ostetuksi sitten koko perheelle vaatteet ulkomailta.

En tiijä minkälaisia vaatteita suositte, mutta minusta pojille löytyy tosi hyvin vaatteita prismasta, on sekä peruscollegea että hienompaa. Itellä pojat 5v ja 1v. Tytölle 7v taas löytyy paremmin h&m, seppälä.. jne. Ja tuo 5v on jo kooltaan niin iso että ostan 122/128 cm vaatteita.

Kokeilin pojalle ostaa jotain Prismasta, mutta olivat aika huonolaatuisia mm. saumat kiersivät, värit lähtivät niitten omien merkkien vaatteista. Pienempänä ostin sieltä Tutta-vaatteita, jotka silloin olivat ihan ok, mutta nyt isompana en halua enää ostaa vauvannäköisiä vaatteita. Eikä meidän alueen Prismassa ole poikien vaatteita kuin pari hyllyä ja viime keväänä en löytänyt sieltä kuin yhden laadukkaan puseron sopivaa kokoa, joten päädyin ostamaan netistä sitten kassillisen vaatteita. Jonkin verran löydän yhdestä paikallisesta lastenvaateketjusta esim. ulkoiluvaatteita (Reimaa ja Ticketiä). Urheiluvaatteet ostan urheiluliikkeistä.

Onko kukaan kysyny kaupoista miski ottavat noin "epäreilusti" vaatetta myyntiin?
Mua välillä oikee raivostuttaa mennä -tai tulla pois- jonnekki lindexiin (vaikken sieltä juuri lapselle mitää etsiskään) ku vaaleanpunasta, liilaa, kimallusta ja hörhelöä on kaikkialla. Ne oikee loistaa ovelle saakka kun taas poikien kamppeet on siellä jossain "tyttöhyllyjen" takana, saa oikein etsiä :/

Eiköhän tuo poikien vaatteiden vähyys kirpparilla johdu ihan puhtaasti siitä, että poikien vaatteet menee käytössä niin huonoon kuntoon. Ei tytöillekään paljoa löydy housuja koosta 80 eteenpäin. Ehkä tytöille ostetaan määrällisesti vähän enemmän vaatetta, kun tulee myös niitä hepeneitä ostettua/isovanhemmilta lahjaksi, joten niitä jää enemmän kirpparillekin laitettavaksi.

lielahdesta löytyy.vein paljon 80-86 ja 92 pojan vaatetta ,ja jos ei mene ni voin myydä muuten. s-postia saa laittaa/kysyä ja huutonetkin on käytössä(tyhjään pöydän ke)

s-posti emmu-89@hotmail.com

Alkuperäinen kirjoittaja minä vein;24110266:
lielahdesta löytyy.vein paljon 80-86 ja 92 pojan vaatetta ,ja jos ei mene ni voin myydä muuten. s-postia saa laittaa/kysyä ja huutonetkin on käytössä(tyhjään pöydän ke)

s-posti emmu-89@hotmail.com

Muuten mielelläni mutta katsoisin, mutta jos ei kirpparilla mene tuo koko ni epäilen että syynä on joku kunto tai hinta :/

Yhteistyössä