Elariasiaa, miten nopeasti reagoitte, jos elareita ei näy tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Meillä elareiden maksupäivä on kuun 1. päivä ja nyt on 3. päivä, eikä rahoja näy. Exän näin siis eilen kun isompi poika sinne lähti ja en siinä muistanut rahoista kysyä ja laitoin illemmalla viestin, että mites elarit, mikä päivä maksaa ja mitään vastausta en ole vieläkään saanut, eikä rahoja tilillä näy.

Meillä on sama pankki, joten ne näkyy heti kun vaan maksaa ne.

Ei mun talous tuohon elarisummaan kaadu, mitä exä maksaa, vaan se on enempikin periaatekysymys, että sen pitää maksaa.

ehdotin et laittaa suoraveloituksen..mut EI,noh ei mullakaan viel näy mut jos huomen ei oo tai viim.ti aamusta ni en tykkää hyvää(kysyn ja jos väittää jo maksaneen pitäs kyl näkyä) ainahan voi viedä ulosottoon ihan periatteesta.

En jaksa alkaa tapella niin mitättömistä summista, joten saa olla muutaman kuukaudenkin maksamatta, ennen kun jaksan reagoida. Muuten olen tyytyväinen, kunhan maksaa sen kuun aikana. Tänä keväänä exällä vähän alkanut lipsumaan sekä tapaamiset, että maksut ja nytkin makso kesäkuussa vasta maalis- ja huhtikuun elarin... Mutta taas touko- ja kesäkuun tuli ajallaan. Eli jos nyt alkaa 3-4kk oleen maksamatta, niin alan kyselemään, että maksaako, vai laitetaanko "perintään".... Vaikka kyse onkin periaatteesta, että kuuluu hoitaa velvollisuutensa, niin mun ei talous siitä reilusta 40€:sta ole kiinni.

En jaksa alkaa tapella niin mitättömistä summista, joten saa olla muutaman kuukaudenkin maksamatta, ennen kun jaksan reagoida. Muuten olen tyytyväinen, kunhan maksaa sen kuun aikana. Tänä keväänä exällä vähän alkanut lipsumaan sekä tapaamiset, että maksut ja nytkin makso kesäkuussa vasta maalis- ja huhtikuun elarin... Mutta taas touko- ja kesäkuun tuli ajallaan. Eli jos nyt alkaa 3-4kk oleen maksamatta, niin alan kyselemään, että maksaako, vai laitetaanko "perintään".... Vaikka kyse onkin periaatteesta, että kuuluu hoitaa velvollisuutensa, niin mun ei talous siitä reilusta 40€:sta ole kiinni.

Meillä sama juttu, että ei mun talous tuohon reiluun 40 euroon kaadu, mutta kyllä minä tuosta vielä ilmoitan, jos rahoja ei kuulu, katsotaan nyt puoleen kuuhun asti ja sitten kyselen uudestaan.

Yhteistyössä