Auttakaa vaippa asiaa vauva 7 kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
meillä ollut käytössä pampers. Nyt kesällä kuitenkin olen huomannut että vaipan ulkopinta näyttää hetkessä nuhruiselta ja tuntuu ihan kun hetkessä vaippa alkaisi haista. Vaippa vaihdetaan noin 6-7 krt pvä.

Mikä vaippa ois paras ton ikäselle?? Siis että ei ois heti nuhraantuneen oloinen??? Thanks.

Me ollaan suosittu liberoa. Eikä ne mitään paksuja ollut ennen tätä uudistustakaan, joten en ymmärrä ap:n "paksu tullero"-kommenttia. Jos haluatte tavisvaippoja, se on comfort fit-nimikkeellä. Housuvaipat on sitten up&go.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24126044:
Ai tuli liberolta ohuempi vaippa!! Mimmonen paketti?? Käyttökokemuksia?? Sillä jäänyt käyttämättä kun on niin paksu tullero...

ei ole käyttökokemuksia kyllä mutta sellainen tumma pitkulaisempi paketti kuin ne vanhemmat. Meillä ollaan luopumassa jo kokonaan vaipoista enää vain yöllä ja sitäkään ei välttämättä enään tarttis. Kato liberon sivuilta löytyskö sieltä paketista kuvaa....

On niin vauvakohtaista, että eipä pysty tälleen sanomaan.

Meillä ei ainakaan poitsulle tunnu sopivan mikään, mikä esikoiselle meni aikoinaan parhaiten... Tosin poitsulla ei oikein tunnu mikään pitävän. Ohivuotoja on luvattoman usein. Tytöllä ohivuotoja alkoi tulla vasta päälle vuoden ikäisenä ja lähinnä yöaikaan, kun pissasi niin paljon. Muutoin ei juur koskaan.

Se on Libero Action se uusi vaippa. Täällä taisi olla siitä jo haukkumisketju viikko-pari sitten. Meillä ei ole varmaan puoleen vuoteen tullut yhtään ohivuotoa Pampersilla, sen sijaan Liberon housuvaipoilla samoin kuin tuolla Actionilla niitä on tullut satunnaisesti. Mieluummin Pamperisin pahempi ominaishaju kuin ohivuodot...

kun vauvan ruokavaliossa on lihaa ja ylipäänsä muutakin kuin maitoa, myös virtsa alkaa tuoksahtaa vahvemmalta(ja kakka pahalta) joten en välttämättä sitä vaippaa siitä syyttäis. pampersin baby dry:t on liikkuvalla vauvalla huonompia, sitä varten on se active fit. en kyllä tiä mitä se nuhrusuus haittaa tai miten sen housujen läpi huomaa

Yhteistyössä