Asunnon esittely ja ruuan tai leipomusten tuoksu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jossu"

Vieras
Häiritseekö teillä, jos menette katsomaan asuntoa ostomielessä ja talossa tuoksuu ruoka tai leipominen? Tuleeko mieleen, että on yritetty peitellä jotain talon hajua?

Meillä taloa myynnissä, on yleisiä esittelyjä ja yksityisnäyttöjä tarpeen mukaan ja mulla hävettää, kun joudun paistamaan lihan ja leipomaan samana päivänä, kun joku tulee katsomaan taloa. Tuntuu, että siinä menee asunnon myyntimahdollisuus... Mutta kun pakko on perheelle tehdä ruokaa, joskus leipoakin, vaikka esittely olisi tulossa... :/

kyllä meillä tuoksuu vielä illalla vähän pulla, jos päivällä olen leiponut, vaikka ei mitään vikaa ilman kierrossa olekaan. ja jos lihaa pitää uunissa monta tuntia, kyllä talossa tuoksuu liha vielä jonku tunnin lihan paiston jälkeenkin.

Joulun alla välittäjällä oli pipareita mukana ja hän kärvensi aina levyllä murusen ennen esittelyä. Esittelyn jälkeen asunto tuoksui piparkakulta vaikka ei oltu edes itse leivottu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hölynpöly;24130861:
Ai kamala, en ole ajatellutkaan että voisi häiritä asunnon myymistä. Me saatiin kyllä talo myytyä, vaikka ostaja kävikin juuri silloin visiitillä kun tein ruokaa.. :D

no ei varmaan kaikille vaikutakaan.. mutta itse kun menen taloa katsoon, haistelen tarkkaan, miltä talossa haisee ja onko yritetty peitellä mahdollisesti jotain hajua ilmanraikastimille tms.

joku haju tai tuoksu talossa on aina, oli se sitten leipomusten tai ruuan, pyykinpesuaineen tai huuhteluaineen tuoksu tai mausteet. ei mitään taloa pysty saamaan tuoksuttomaksi. en tiedä sitten, vaikuttaako jollakin noin radikaalisti joku ruuan tms. tuoksu, että heti epäilee, että silä jotain peitellään.

Yhteistyössä