Missä iässä kerrotte lapselle, että missä se on pantu alulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti... Jos ihminen tietää missä lapsi on ns. "pantu alulle" niin taitaa harrastaa seksiä aika vähän? Ei mulla ole ainakaan mitään hajua missä meidän lapsi sai alkunsa. Ku en kalenteriin kirjoita missä ja mihin kellon aikaan sextaillaan :D

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Jos meidän lapset nimettäisiin tekopaikan mukaan, niin esikoinen olisi Isomummolan Sauna ja kuopus Oma Sänky.

Tekopaikkoja en heille aio paljastaa, elleivät sitä itse joskus aikuisina kysy.

Ja minkälaisia lapsia oikeasti kiinnostaa missä ne on pantu alulle??

Ja tosiaan, miten vanhemmat voi niin tarkkaa tietää että tapahtuiko se tärppi 1.6. auton takapenkillä vaiko 2.6. uimarannalla vaiko 3.6. keittiönpöydällä vaiko jne...

[QUOTE="eee";24129244]Mut on pantu alulle lääninsairaalan lääkärinpöydällä. Koeputkimenetelmällä. Jee!

Anna lapselle Beckhameita mukaillen nimeksi vaikka Tikkurila tai Korso, niin ei tule epäilystä missä ovat alkunsa saaneet.[/QUOTE]

Heh, tää on niin vanha. Varsinkin kun se Brooklyn oli vaan paikka missä ne sai tietää että Victoria on paksuna...

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24130779:
Ai pitääks tollaset asiat kertoa lapselle?!:O

Miksi mun vanhemmat ei oo mulloe kertonut,missä mut on alulle pantu?
Miksi ei oo mulla tullu mieleenkään udella koko asiaa? :D

Tuo on oikeasti sellainen asia, jota en välttämättä edes haluaisi tietää. ONNEKSI sitä tietoa ei mulle ole koskaan kerrottukaan.

lapsia varsinkin teini ikäisiä ei yhtään kiinnosta vanhempien seksiasiat ja ne lähinnä ällöttää heitä.. joten ei ole mitään tarvetta ikinä kertoa tuollaisia asioita

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24130862:
Tuota en tullut ajatelleeksi edes :'(
Ajattelin että mun äidin ja mun välinen suhde on ehkä siksi niin huono,etten ole tullut kysyneeksi asiaa,mutta tietty todennäköisempää on ettei tuo olekkaan mun äitini ollenkaan!! :D

AP:n mukaan voisit tarkistaa asian kysymällä äidiltäsi asiaa ja mikäli hän menee vaikeaksi eikä muista, niin avot, sinut on siis vähintäänkin adoptoitu ;)

En missään vaiheessa. Eipä nuo ole kysyneet, ovat jo kohta aikuisia, ja jos kysyisivät, en sanoisi, enkä taida kyllä muistakaan. Veikata voisin että sängyssämme.
Sullei taida olla kaikki pikku-ukkelit kotipesässä?

Siis mitä hemmettiä! :O Täytyykö nykyään mukuloille kertoo muka tuollasetkin asiat? :headwall: Himppasen menee kyllä yli mun hilseen... Onhan se hyvä, että on avoin suhde lapsensa kanssa, mutta tuo on kyllä asia, jota ei tarvitse kertoa, vaikka muistaiskin. Ja ketä lasta oikeesti kiinnostaa tuollanen asia ja mitä hän tekee sillä tiedolla? Mä ole ainakaan ikinä kuullut kenenkään vanhemmiltaan tuollasta kyselevän tai omien kavereiden sillon teininä olleen edes kiinnostuneita siitä, missä heidät on alulle saatettu.

En ole vielä ajatellut/suunnitellut asiaa, mut kyllä me jossain vaiheessa aiotaan miehen kanssa kertoa lapsellemme, että hän on saanut alkunsa lapsettomuushoidoilla. Mikä ikä se sitten on, se jää nähtäväksi.

Yhteistyössä