tiedän että olen liian herkkä sanokaa ettei mitää hätää niinku mun järkiki sanoo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
eli huuhtelin paistinpannua vedellä ihan uudella tiskiharjalla kun pannussa joku pieni tahra.. ja sitten paistoin lihaa siinä(mitä nyt syön) niin enkai voi saada miitään tautia kun tiskiharjaa en ollut huuhdellut mitenkää ja oli siis ihan uusi... vain asiallisia vastauksia kiitos
 
Enemmän olisin huolissani hullunlehmäntaudita tai suu- ja sorkkataudista, tai mitä ikinä noista lihoista voi saadakaan. Enkä ole niistäkään edes kovin huolissani.
 

Yhteistyössä