Pettämisestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just wondering...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nompparelli";24150441]Petin miestäni pari vuotta nuoremman naisen kanssa. Jäin kiinni kun mieheni löysi naisen vihkisormuksen...[/QUOTE]

Mistä se sen löys? :O

[QUOTE="Nompparelli";24150441]Petin miestäni pari vuotta nuoremman naisen kanssa. Jäin kiinni kun mieheni löysi naisen vihkisormuksen...[/QUOTE]

Lisäys vielä tohon: erottiin miehen kanssa ja nyt asun tuon naisen luona ja olemme kihloissa, vauva syntyy lokakuussa <3

no jaa, en jääny koskaan kiinni. en tiedä aavisteliko se koskaan,kait sen oli pakko kun ei kukaan niin sinisilmäinen voinu olla. olin toki tyhmä, mutta mennyt on mennyttä. olin senkanssa ihan tavanvuoksi ja eroon pääsemisessä meni yli vuosi,sellainen riippakivi oli. toivottavasti löytää joskus ittelleen hyvän anisen ja kasvais aikuiseks. pettäminen on tyhmää, vaikken sitä varsinaisesti kadu kun huonossa suhteessa olin.

[QUOTE="Nompparelli";24150461]Lisäys vielä tohon: erottiin miehen kanssa ja nyt asun tuon naisen luona ja olemme kihloissa, vauva syntyy lokakuussa <3[/QUOTE]

utelia kysyy kenen tuo vauva on, siis siittiöiltä?

[QUOTE="kääk";24150497]utelia kysyy kenen tuo vauva on, siis siittiöiltä?[/QUOTE]

Avovaimoni on raskaana (itse en voinut koska olen ns.hedelmätön). Teimme "sopimuksen" hyvän miespuolisen ystäväni kanssa, että hän ja vaimoni harrastavat seksiä niin kauan että hän tulee raskaaksi. Kyseinen mies saa olla mukana lapsemme elämässä, ja hän tulee näyttämään sitä "miehen mallia" :)

[QUOTE="Nompparelli";24150461]Lisäys vielä tohon: erottiin miehen kanssa ja nyt asun tuon naisen luona ja olemme kihloissa, vauva syntyy lokakuussa <3[/QUOTE]

miten kaks naista saa alulleen vauvan?! :O

Mä kerran tein sen virheen nykyisessä parisuhteessa aikoja sitten ja tunnustin itse, kun toinen epäili. Ikinä en mitään niin ole katunut kuin sitä mitä toiselle tein mutta tiedänpähän ainakin, että ei koskaan enää!

Alkuun lähdin tähän suhteeseen ihan vain laastarimielessä, kun olin eronnut exästä mutta hitto vie, kun toinen veikin jalat ihan alta... olin alkujaan aivan varma, etten koskaan tule tätä miestä rakastamaan ja nyt huomaan rakastavani enemmän kuin ketään koskaan! Luojalle kiitos, että sain anteeksi :ashamed:

Yhteistyössä