Miten saisin mun mielen avoimmaks ja ottamaan ihan vaan rennosti (seuranhakupalstat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä oon seonnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä oon seonnu

Vieras
Laitoin sitten eilen ilmotuksen yhteen seuranhakupalstaan ja nyt sitten on tullut muutama vastaus. Nää miehet vaikuttaa normaaleilta ja kuvat jotka nään on oikein taskuun laitettavia.. mut nyt sit heräs epäilyt ja en pysty jatkamaan tosissaan. Siis koko ajan mietin mitä hulluja noikin on ku seuraa hakee ja mitä niillä on taka-ajatuksena. Ei ne voi olla normaaleja. Miks ne just mulle kirjotti, kai ne kaikille kirjottaa... siis miljoona kysymystä päässä ja ihan naurettavaa oikeesti. Miten saisin otettua tän asian ihan vaan rennosti ja ajattelemaan, että ne oikeesti voi olla ihan normaaleja ihmisiä ja oikeesti kiinnostuneet niistä asoista, joista minä kerroin pitäväni??

Arr... tää ei oo kyl yhtään mun juttu. Jos vaan jättää leikin kesken ku on näin vainoharhanen :( .. Mut samoja asioita mietin ulkomaailmassakin, kun joku mies tulee juttelee. Täytyis vaa osata relata ja ottaa asiat "huumorilla"

Mä oon käyny vaikka kuinka monilla nettitreffeillä erittäin surkein tuloksin. Hirveitä tyyppejä siellä |O

Varmasti löytyy hyviäkin, en mä sitä sano, mutta omalle kohdalle ei todellakaan osunut.

kannattaa tosiaan olla skeptinen, eikä odottaa liikoja. Ne voi vaikuttaa hyvännäkösiltä kuvissa ja normaaleilta netissä, mutta kun meet tapaamaan niin totuus voi olla toinen.

Seuranhakusivustot

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. On aika paljon kiinni omasta aktiivisuudesta, minkälaista seuraa treffisivustoilta löytyy. Jos vaan odottelee yhteydenottoja, voi jäädä helposti ne mielenkiintoisimmat tyypit huomaamatta. Varsinkin jos itsellä on tosi keskinkertainen profiili. Luonnollisesti kaikkein aktiivisimpia viestittelijöitä ovat juuri sellaiset, jotka eivät helposti seuraa löydä. Jos valitsee treffiseuraksi aktiivisimmat ehdottelijat, niin kovin laadukasta seuraa ei välttämättä kannata odottaa.

Kaikille naisille tiedoksi, että niitä miehiä ei oikeasti kiinnosta ne asiat joista oot kertonut olevasi kiinnostunut. Niitä kiinnostaa se mikä sulta löytyy pöksyistä.

Yhteistyössä