mistä te yh:t löydätte hyviä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omppu"

Vieras
Siis jos ei käy baareissa, eikä ole kaveripiirissä vapaita hyviä miehiä ja työpaikka on naisvaltainen ala.
Mistä te bongaatte ja iskette niitä? Siis ei seksin kerjääjiä tai narsisteja luusereita vaan kunnon hyviä miehiä jotka on vakavissaan.

yh:t tunge varatun miehen ja hänen vaimonsa väliin, niin täällä meidän paikkakunnalla tehdään. En toki tarkoita että kaikki on sellasia. Itselle vaan on käyny jo kahdesti siten. Syytön ei tietysti ole ollut mieskään, mutta kyllä on niin tyrkkyjä niin tyrkkyjä. Soitellaan jatkuvasti ja viestiä tulee sitä tahtia että ei jää epäselväksi että kiinnostunut on.

netistä löysin nykyisen :) Hiljaa ja varmasti tutustuttiin ensimmäisen puoli vuotta.

Oli mulla pari suhdetta viiden vuoden aikana muutaman kk, mutta nää miehet osottautui täysin kusipäiksi ja pistin mäkeen.

[QUOTE="petetty";24195166]yh:t tunge varatun miehen ja hänen vaimonsa väliin, niin täällä meidän paikkakunnalla tehdään. En toki tarkoita että kaikki on sellasia. Itselle vaan on käyny jo kahdesti siten. Syytön ei tietysti ole ollut mieskään, mutta kyllä on niin tyrkkyjä niin tyrkkyjä. Soitellaan jatkuvasti ja viestiä tulee sitä tahtia että ei jää epäselväksi että kiinnostunut on.[/QUOTE]

Mistä ne on sun ukkos numeron saanut?

[QUOTE="petetty";24195267]ettei mieskään syytön ole, joten en tiedä, varmaan jakelee sit numeroonsa joka iikalle. Silti tahtoo pitää mut. Ei kuulema kestäisi elämää ilman mua. Just joo. Olen kynnysmatto.[/QUOTE]

No todellakin, taidat jopa mahdollistaa ukkos käytöksen?

joo minä ainakin yhna isken vain varattuja miehiä:)! ja nämä vaimot ovat todella fiksuja kun mies on vain vähän syyllinen... mies joko kertoo olevansa sinkku tai eroamassa ja täysin jutussa mukana. vaimolle menee sitten kaikki läpi lässyn lässyn jälkeen. ja näin minusta tuli se tyrkky syyllinen:)

mulla ainakin on sen verran fiksu toi pääkoppa, etten puuttuis varattuun mieheen vaikka kuinka jakelisi numeroonsa.
Tekeekö se teidän mielestä tuon sinkkunaisen käytöksen hyväksyttäväksi?

[QUOTE="nina";24195282]joo minä ainakin yhna isken vain varattuja miehiä:)! ja nämä vaimot ovat todella fiksuja kun mies on vain vähän syyllinen... mies joko kertoo olevansa sinkku tai eroamassa ja täysin jutussa mukana. vaimolle menee sitten kaikki läpi lässyn lässyn jälkeen. ja näin minusta tuli se tyrkky syyllinen:)[/QUOTE]

vaimohan syytti myös miestään. ihmeellistä sanojen vääntämistä.

[QUOTE="nina";24195282]joo minä ainakin yhna isken vain varattuja miehiä:)! ja nämä vaimot ovat todella fiksuja kun mies on vain vähän syyllinen... mies joko kertoo olevansa sinkku tai eroamassa ja täysin jutussa mukana. vaimolle menee sitten kaikki läpi lässyn lässyn jälkeen. ja näin minusta tuli se tyrkky syyllinen:)[/QUOTE]

Ethän sä jämä muuta saiskaan ; ) Vapaat miehet kun ei suhun päin kattele

[QUOTE="petetty";24195166]yh:t tunge varatun miehen ja hänen vaimonsa väliin, niin täällä meidän paikkakunnalla tehdään. En toki tarkoita että kaikki on sellasia. Itselle vaan on käyny jo kahdesti siten. Syytön ei tietysti ole ollut mieskään, mutta kyllä on niin tyrkkyjä niin tyrkkyjä. Soitellaan jatkuvasti ja viestiä tulee sitä tahtia että ei jää epäselväksi että kiinnostunut on.[/QUOTE]

Tää kokemus myös mulla. Haluavat olla kavereita ja jutella asioista, mulla kun on niin kiva mies. V...u mitä pa..aa.

[QUOTE="Vaimo";24195338]Tää kokemus myös mulla. Haluavat olla kavereita ja jutella asioista, mulla kun on niin kiva mies. V...u mitä pa..aa.[/QUOTE]

Minkä teet kun ukkos on niin helppo nakki

[QUOTE="sivusta seuraaja";24195288]mulla ainakin on sen verran fiksu toi pääkoppa, etten puuttuis varattuun mieheen vaikka kuinka jakelisi numeroonsa.
Tekeekö se teidän mielestä tuon sinkkunaisen käytöksen hyväksyttäväksi?[/QUOTE]

itsellä kokemusta miehestä joka kertoi olevansa sinkku, (oli vaimo ja lapsi) joten en pidä itseäni syyllisenä mihinkään.

No JÄMÄ, älä usko miehen juttuja, tyhmä. Jos varattuun kajoat, oot syyllinen itsekin. Taidat toivoa, että vaimo jättäis miehensä, ni pääsisit säkin seurustelemaan. Mutta totuus on se, että harva vaimo sulle tilaa tekee lähtemällä siksi, että oot rakoas jakanu. Ja tuskin sit enää miehelle kelpaisitkaan. Varatulle nyt kelpaa kuluneempikin, jos pettää haluaa. Eli et sä varattua nussimalla sitä itselles saa. Ne on kato erilaisia naisia, joiden kanssa ne pettäjätkin haluaa naimisiin.

[QUOTE="Vaimo";24195385]No JÄMÄ, älä usko miehen juttuja, tyhmä. Jos varattuun kajoat, oot syyllinen itsekin. Taidat toivoa, että vaimo jättäis miehensä, ni pääsisit säkin seurustelemaan. Mutta totuus on se, että harva vaimo sulle tilaa tekee lähtemällä siksi, että oot rakoas jakanu. Ja tuskin sit enää miehelle kelpaisitkaan. Varatulle nyt kelpaa kuluneempikin, jos pettää haluaa. Eli et sä varattua nussimalla sitä itselles saa. Ne on kato erilaisia naisia, joiden kanssa ne pettäjätkin haluaa naimisiin.[/QUOTE]

Kuka vaimo vaan haluaa pettäjän puolisokseen tai jatkaa liittoa tämän kanssa?

[QUOTE="Vaimo";24195385]No JÄMÄ, älä usko miehen juttuja, tyhmä. Jos varattuun kajoat, oot syyllinen itsekin. Taidat toivoa, että vaimo jättäis miehensä, ni pääsisit säkin seurustelemaan. Mutta totuus on se, että harva vaimo sulle tilaa tekee lähtemällä siksi, että oot rakoas jakanu. Ja tuskin sit enää miehelle kelpaisitkaan. Varatulle nyt kelpaa kuluneempikin, jos pettää haluaa. Eli et sä varattua nussimalla sitä itselles saa. Ne on kato erilaisia naisia, joiden kanssa ne pettäjätkin haluaa naimisiin.[/QUOTE]

Huomaa, että sä arvostat miestäsi, pidät aivottomana, ilkeänä ja pahana. Miksi olet petturipaskiaisen kanssa? Oletko ylpeä miehestäsi? :D

Tekstistä päätellen olette toistenne arvoisia :heart:

[QUOTE="hih";24195308]Ethän sä jämä muuta saiskaan ; ) Vapaat miehet kun ei suhun päin kattele[/QUOTE]

enpä usko koska näyttää varatuillakin olevan vaikeuksia pitää näppinsä erossa! ja selvennän vielä, en koskisi varattuun! on vain käynyt niin miehen valheiden takia! eli valehteli minulle ja vaimolleen! tekeekö se minusta tyrkky syyllisen???

Jaa-a, senkun tietäs, mutta ei tästä kylästä ainakaan! : / Tosin en ole vielä yh:na hakenutaan, mutta ei niitä näytä lapsettomana sinkkunakaan saavan. :D Pitäs muuttaa muualle tai sitten pistää jollekin treffipalstalle profiili, mutta en ole vielä katsonut olevani valmis ottamaan yhtäkään ukkoa huusholliini, että varta vasten sitä alkaisin etsimään. Kun ensin pääsisi tuosta narskusta exästäkin ( joka paremminkin ruokkii tällä hetkellä tuota miesvihaa ) eroon lopullisesti ja sais "itsensä koottua"... :(

[QUOTE="nina";24195425]enpä usko koska näyttää varatuillakin olevan vaikeuksia pitää näppinsä erossa! ja selvennän vielä, en koskisi varattuun! on vain käynyt niin miehen valheiden takia! eli valehteli minulle ja vaimolleen! tekeekö se minusta tyrkky syyllisen???[/QUOTE]
Ylipäänsä pitäisi tietää, mihin se sinkku osapuoli voi olla "syyllinen". Varattu mies on syyllinen pettämiseen, mutta mitä se parisuhteessa olematon osapuoli sitten muka on tehnyt? Syyllistynyt pettämisen avunantoon? :D

Yhteistyössä