mistä te yh:t löydätte hyviä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ylipäänsä pitäisi tietää, mihin se sinkku osapuoli voi olla "syyllinen". Varattu mies on syyllinen pettämiseen, mutta mitä se parisuhteessa olematon osapuoli sitten muka on tehnyt? Syyllistynyt pettämisen avunantoon? :D

Jos henkilö a ajaa henkilö b;n autolla henkilö c;n asunnolle, ja henkilö b tappaa c;n ja a tietää tästä. Onko hän täysin syytön?

[QUOTE="VaiMo";24195482]Mistäs tiedät, että on? Naureskelee näille yrittäjille mun kanssa. Niitä kun riittää...[/QUOTE]

Naureskelee sun kanssa ettet epäilis mitään. Taitaa ukollas vaan itsetunto nousta

[QUOTE="VaiMo";24195482]Mistäs tiedät, että on? Naureskelee näille yrittäjille mun kanssa. Niitä kun riittää...[/QUOTE]

Ja vOin ohimennen sanoa, että vaikka on edessä päin kiva ja hyväkäytöksinen, niin on kyllä aika ilkeä kun puhuu mun tai kavereidensa kanssa teidän leveistä ahtereistanne ja mielinkielin kahville kutsuistanne...

[QUOTE="VaiMo";24195505]Ja vOin ohimennen sanoa, että vaikka on edessä päin kiva ja hyväkäytöksinen, niin on kyllä aika ilkeä kun puhuu mun tai kavereidensa kanssa teidän leveistä ahtereistanne ja mielinkielin kahville kutsuistanne...[/QUOTE]

Toki toki ; ) Paljon puhetta ettei vaimolla herää epäilykset

[QUOTE="VaiMo";24195505]Ja vOin ohimennen sanoa, että vaikka on edessä päin kiva ja hyväkäytöksinen, niin on kyllä aika ilkeä kun puhuu mun tai kavereidensa kanssa teidän leveistä ahtereistanne ja mielinkielin kahville kutsuistanne...[/QUOTE]

no tottakai tekee näin... ja samalla aattelee sitä ahteria ja odottelee kahvikutsua!!! :)

yh:na mulla ei ole mitään tarvetta sekaantua varattuihin miehiin, ihan vapaita katselen! mutta kieltämättä myös kokemusta kun varattu mies tosissaan yrittänyt ja suhteensa muka eropisteessä olevan! kyseisen miehen nähnyt myöhemmin läheisissä tunnelmissa muutamien naisten kanssa eikä siis ole eronnut siitä naisestaan.

[QUOTE="Vaimo";24195385]No JÄMÄ, älä usko miehen juttuja, tyhmä. Jos varattuun kajoat, oot syyllinen itsekin. Taidat toivoa, että vaimo jättäis miehensä, ni pääsisit säkin seurustelemaan. Mutta totuus on se, että harva vaimo sulle tilaa tekee lähtemällä siksi, että oot rakoas jakanu. Ja tuskin sit enää miehelle kelpaisitkaan. Varatulle nyt kelpaa kuluneempikin, jos pettää haluaa. Eli et sä varattua nussimalla sitä itselles saa. Ne on kato erilaisia naisia, joiden kanssa ne pettäjätkin haluaa naimisiin.[/QUOTE]

joo no en ikinä vaimona tuohon alistuis, sairasta! :/

En tiedä onko mieskaverini niin kunnollinen mutta.. sieltä baarista sen "löysin" kumminkin, vaikken mitään etsinytkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En ole yh, mutta eronnut kylläkin, joten ajattelin kuitenkin vastata tähän ketjuun.

Ne vaan ilmestyy jostain ne miehet? Ei niitä tarvitse sillä tavalla etsiä. Kavereiden kautta ym. tutustun helposti uusiin tyyppeihin mm. sosiaalisen luonteeni ansiosta.

Baareista ei ole tarttunut miehiä matkaan, vaikka toki ne samaiset miehet niissäkin varmasti käy. Mua vaan kiinnostaa enemmän tehdä tuttavuutta näiden ihmisten kanssa silloin, kun he ovat selvinpäin. Mistään känniääliöistä ei saa oikein mitään järkevää irti millään kanssakäymisen osa-alueella..

Viimeksi muokattu:
ei ehkä kuulu tähän mut yks tuttu aina kovin sanoin haukkunut yh:ita ilman mitään kunnon perusteluja, sanonut vain munahaukoiksi tyrkyiksi ym. vaikka edes tunne näitä ihmisiä. vähänkö sitte nauratti ku eros ukostaa ja sanoin et olet nyt rakastamasi yhäri.

en ole yh mut sinkku kylläkin! on mulle aivan sama onko mies varattu vai vapaa, molempia ollut! koska en vielä tai koskaan halua vakavaa suhdetta! kun on varattuja ollut niin itse ovat leikkiin lähteneet ja yksin vastuussa kumppanille!

Ehkä niitä livenä löytyy paremmin kuin netistä. Kokemusta molemmista.
Netin kautta oon onnistunut löytämään vain joko pelimiehiä tai mielenterveysongelmaisia. Livenä taas sitten niitä jotka on vakavammin mukana. Kaveripiiristä, töistä, siinä ne mun livepiirit. Niin ja baaristakin muutaman kerran. Mut harvemmin. Yleensä baareissa pörrää ne, jotka etsii vaan yhden yön juttuja. Kaupoissa, harrastuksissa jne ei oo kukaan koskaan tullut tekemään mitään aloitteita.

Yhteistyössä