Auttakaa lomaraha-asiassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalle

Vieras
Elokuun 1. päivä alkaa loma. Nyt tuli sitten 1kk tili ja siihen oli maksettu 1400e lomarahaa. Siis pitääkö nyt tulla tuolla summalla toimeen sinne asti, että syyskuussa tulee seuraava tili vai saanko tilin myös elokuulta jolloin olen lomalla? Tämä on ihan eka kerta, kun olen palkallisella lomalla, joten ei mitään tietoa.

Mitä sun olisi pitänyt saada? Siis paljonko sulla on normaalisti kk-palkka? Saitko nyt vähemmän vai enemmän?

Meillä maksetaan kaikki yhdessä, eli myös loma-ajan palkka tulee sinä päivänä kun loma alkaa, yhdessä lomarahan kanssa. Mutta tuo 1400e kuulostaa kovin pieneltä ollakseen nämä kaksi yhdessä, minä sain pitkälti 3000e kun oli sekä palkka, että lomaraha yhdessä.

[QUOTE="Hopping";24195345]Mitä sun olisi pitänyt saada? Siis paljonko sulla on normaalisti kk-palkka? Saitko nyt vähemmän vai enemmän?

Meillä maksetaan kaikki yhdessä, eli myös loma-ajan palkka tulee sinä päivänä kun loma alkaa, yhdessä lomarahan kanssa. Mutta tuo 1400e kuulostaa kovin pieneltä ollakseen nämä kaksi yhdessä, minä sain pitkälti 3000e kun oli sekä palkka, että lomaraha yhdessä.[/QUOTE]

Siis sain ihan normaalin kuukausipalkan mikä on n. 2900 e ja sitten lomaraha n. 1400 e.

meillä maksetaan loma-ajanpalkka ennakkoon,toisin sanoen se näkyy miinuksena sen kuun tilissä,missä se normaalisti maksetaan..joten,kehottaisin kyllä kysymään palkanlaskennasta ennen,kuin tuhlaat koko rahan :)

Loma-ajan palkasta:
Sinulle maksetaan normaalisti joka kuukausi kiinteä kk-palkka, n. 2900 euroa. Myös siltä kuulta kun olet lomalla. Tuo "lomaraha" eli entinen lomalta-paluu raha on puolet kk-palkasta ja se sinulle on siis nyt maksettu. Niinkun joku edellä sanoikin, tuo 1400 on sitä kuuluisaa extraa.

Hauskaa lomaa!

Uusimmat

Yhteistyössä