te kellä on hormonikierukka ja jääny menkat vallan pois, niin tuleeks teille kuitenki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!

Vieras
menkkakipuja? kiesus että särkee alaselkää ja kysyin mun bestikseltä just et onks meillä menkat, niin se sano että on :D ku meillon ollu aina sama kierto, paitti nyt mulla on ollu kierukka 2v ja ei oo koko aikana ollu menkkoja, mut alavatsa tai selkäkivut on, mut ei joka kuukausi. ärsyä.

Ole ilonen, et sulla on tollanen kaveri jonka kanssa on menkat samaan aikaan :( Mul ei ole koskaan ollut niin läheistä kaveria...

mut mut

sinuna mä soittaisin jonnekin asiantuntijalle (gyne...lekuri etc) ja kyselisin, mistä johtuu... jos vaiks kierukka ei sovikkaan sulle?

Ei enää onneksi mitään verrattuna aikaisempii kipuihin, mutta siis huomaa siitä että menkat on kun juilii selkää ja vatsaa pari päivää :D sanonkin miehelle, että "sori, mullon menkat" :D

[QUOTE="mimosa";24197987]Ei enää onneksi mitään verrattuna aikaisempii kipuihin, mutta siis huomaa siitä että menkat on kun juilii selkää ja vatsaa pari päivää :D sanonkin miehelle, että "sori, mullon menkat" :D[/QUOTE]

joo ei nää kivut oo ees joka kk. eikä tosiaan kestä ku päivän pari.

mut joo, eipä nää oo mitään siihen verrattuna mitä on ollu :D

Mulla on rinnat aina kipeenä ku on menkat alkamassa/on menkat :) Siitä tiedän. Muita oireita ei ole. Mut eipä niitä ollut sillon ennen hormonikierukkaakaan :) Ja mulla ollut kierukka 6 vuotta.

Yhteistyössä