Ei mun suunnitelma toiminu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä taas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä taas"

Vieras
Nyt se exä on taas sen muijan kaa eikä se enää usko meiän juttuja. Väitti et mä en muka oo ollu sen jätkän kaa vaik oltiin kyl yli 2 viikkoo koska yks perjantai näin sen ja 2 viikon pääst lauantaina nähtiin uudestaan ja se sano et sil on kiire. Sit se muija soitti ja väitti et ne on muka yhessä. Huh huh! Nyt ne väittää et mä oon ihan skitso! Kertokaa mitä mä teen?!

Siis kun näet ex 2 kertaa parin viikon aikana, joista toisella kertaa se sanoo, että sillä on kiire, niin oot ollut sen kans pari viikkoa??? Menehän nyt nukkumaan ja jätä olemiset tuonnemaksi.

[QUOTE="minä taas";24206709]Nyt se exä on taas sen muijan kaa eikä se enää usko meiän juttuja. Väitti et mä en muka oo ollu sen jätkän kaa vaik oltiin kyl yli 2 viikkoo koska yks perjantai näin sen ja 2 viikon pääst lauantaina nähtiin uudestaan ja se sano et sil on kiire. Sit se muija soitti ja väitti et ne on muka yhessä. Huh huh! Nyt ne väittää et mä oon ihan skitso! Kertokaa mitä mä teen?![/QUOTE]

Kenen teiän juttuja?

Jätä ex rauhaan jo,oikeessa ovat,sie oot ihan skitso. :x

[QUOTE="minä taas";24206709]Nyt se exä on taas sen muijan kaa eikä se enää usko meiän juttuja. Väitti et mä en muka oo ollu sen jätkän kaa vaik oltiin kyl yli 2 viikkoo koska yks perjantai näin sen ja 2 viikon pääst lauantaina nähtiin uudestaan ja se sano et sil on kiire. Sit se muija soitti ja väitti et ne on muka yhessä. Huh huh! Nyt ne väittää et mä oon ihan skitso! Kertokaa mitä mä teen?![/QUOTE]

Menet hoitoon sinisulka, sä olet henkisesti täysin tasapainoton.

Toimiva vinkki on ainakin se ettet missään nimessä roiku tässä tyypissä.. Mitään hyvää ei seuraa jos yrittää mennä toisten välejä rikkomaan. Haluaisitko että sinulle tehtäis niin kun seurustelet?

Usko pois että jos teidät on toisillenne tarkotettu, niin jokupäivä olette yhdessä sitten, mutta se pitää tapahtua luonnostaan eikä noin

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24206751:
Siis mikä juttu tää on ja minkäikäisten parisuhdekuvioita?

No mä oon 20 ja mun kaveri on 19. Se mun exä on kai jotain 30 ja se muija kai saman ikänen. En oo ihan varma. Se mun exä on aina mun kavereil kuskina.

[QUOTE="tööt";24206784]Menet hoitoon sinisulka, sä olet henkisesti täysin tasapainoton.[/QUOTE]

Sulkasato on toivonmukaan siirtynyt soffalta jo miehensä kainaloon

[QUOTE="minä taas";24206787]No mä oon 20 ja mun kaveri on 19. Se mun exä on kai jotain 30 ja se muija kai saman ikänen. En oo ihan varma. Se mun exä on aina mun kavereil kuskina.[/QUOTE]

Okei, aika lapsellisen kuulonen oot 20 vuotiaaksi. Jätä nyt ne miehet suosiolla ja kasva aikuiseksi.

[QUOTE="minä taas";24206787]No mä oon 20 ja mun kaveri on 19. Se mun exä on kai jotain 30 ja se muija kai saman ikänen. En oo ihan varma. Se mun exä on aina mun kavereil kuskina.[/QUOTE]

öö.. sul on exä josta et varmaksi tiedä edes ikää?? no ei ole kovin vakavaa seurustelua ollut :o

Yhteistyössä