Tutkittua tietoa: mamut jättävät verot maksamatta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja et silleen:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisko tarkempaa pizzerian nimeä heittää, ja jotain arviota tuotteiden laadusta? Kyllähän tuollainen hintapolitiikka kannattaa hyödyntää, jos maku on suinkin kohdallaan.

En muista pizzerian nimeä, mutta sijaitsee ihan juna-aseman vieressä olevassa kompleksissa. Juna-asemalta menee suoraa jalankulkijoiden ylikulkutunneli sinne. Omasta mielestäni pizzat ovat ala-arvoisia, mutta joillekin tuntuvat kuitenkin kelpaavan.

[QUOTE="vieras";24209190]Sä sanot tuolla ylempänä seuraavaa: "Omasta puolestani olen hyvin tyytyväinen, että maahanmuuttajat ovat jälleen kerran osoittaneet kykyä sulautua valtaväestöön, tällä kertaa väitetysti kiertämällä veroja".

Et erittele pikaruoka-alan yrittäjiä muusta väestöstä, eli kuinka paljon sä kierrät veroja vuodessa?[/QUOTE]
Onko valot nyt ihan päällä? Ketjun aihe on veronkierto pizzerioissa. Perustelu tälle väitteelle oli kuittien puute. Huomautin, että suomalaiset nakkikioskisedätkään eivät juuri kuiteilla loista. Lasketko tästä jo yksi plus yksi yhteen mitä tarkoitin suomalaisista mallin ottamisella, vai haluaisitko rautalangan lisäksi ratakiskosta vääntämistä?

[QUOTE="Vieras";24209202]En muista pizzerian nimeä, mutta sijaitsee ihan juna-aseman vieressä olevassa kompleksissa. Juna-asemalta menee suoraa jalankulkijoiden ylikulkutunneli sinne. Omasta mielestäni pizzat ovat ala-arvoisia, mutta joillekin tuntuvat kuitenkin kelpaavan.[/QUOTE]
Hjaa, antaapa olla sitten. Vaikkei krapulassa olekaan niin nuukaa mitä mättöä popsii, joku roti sentään. Ei sellaista, jonka selvinpäin luokittelisi ala-arvoiseksi. Kiitos kuitenkin.

Onko valot nyt ihan päällä? Ketjun aihe on veronkierto pizzerioissa. Perustelu tälle väitteelle oli kuittien puute. Huomautin, että suomalaiset nakkikioskisedätkään eivät juuri kuiteilla loista. Lasketko tästä jo yksi plus yksi yhteen mitä tarkoitin suomalaisista mallin ottamisella, vai haluaisitko rautalangan lisäksi ratakiskosta vääntämistä?

Sulla ei ole valot päällä, eikä hissi yllä ylimpiin kerroksiin.

"Sä sanot tuolla ylempänä seuraavaa: "Omasta puolestani olen hyvin tyytyväinen, että maahanmuuttajat ovat jälleen kerran osoittaneet kykyä sulautua valtaväestöön, tällä kertaa väitetysti kiertämällä veroja".

Et erittele pikaruoka-alan yrittäjiä muusta väestöstä, eli kuinka paljon sä kierrät veroja vuodessa?"

[QUOTE="vieras";24209224]Sulla ei ole valot päällä, eikä hissi yllä ylimpiin kerroksiin.

"Sä sanot tuolla ylempänä seuraavaa: "Omasta puolestani olen hyvin tyytyväinen, että maahanmuuttajat ovat jälleen kerran osoittaneet kykyä sulautua valtaväestöön, tällä kertaa väitetysti kiertämällä veroja".

Et erittele pikaruoka-alan yrittäjiä muusta väestöstä, eli kuinka paljon sä kierrät veroja vuodessa?"[/QUOTE]
Nyt ei kyllä jaksa enää sitä ratakiskoa. Have it your way.

[QUOTE="vieras";24209206]Missä on leimattu kaikki mamut veronkiertäjiksi?[/QUOTE]

Jo tuo otsikko on sellainen, josta kyllä näkee aloittajan asenteen. se voisi olla neutraalimpikin.

[QUOTE="Vieras";24209231]Niinhän se menee, että jos olet itse liian läheinen asialle, et näe todellisuutta.[/QUOTE]

Miksi verottaja käräyttäisi halvan työmaaruokalan?

[QUOTE="vieras";24209284]Hyvä kun tajusit ettei sulla ole mitään faktaa väitteittesi tueksi.[/QUOTE]
Minulla ei ole faktaa omasta veronkierrostani? :D Millä planeetalla elät?

Yhteistyössä