Tuunaa miesten t-paita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten siitä saisi itselle sellaisen kivan näköisen ja huolitellun näköisen paidan? Mielellään sellanen, missä on ylisuuri kaula-aukko ja tarkotus ois olla toppi alla.

Hyviä ohjeita (esim. pääntien leikkaamiseen ja huolitteluun) ja linkkejä otetaan vastaan!

Voi toki laittaa muitakin vaatteiden tuunausjuttuja, mut esim. paidan leikkelyä ja koristelua löysin helposti googlettamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24232823:
Laitat sen päälle nurinpäin ja sitten otat neulat käteen ja katsot, että mistä kohtia tarttee ommella ja sakset käteen ja menoks.

Miten se pääntie sitten menee? Jos isonnan sitä, niin eikö se päärme vaatis joitain halkioita kankaan reunaan vai meneekö se nätisti ihan ilman mitään säätöjä?

[QUOTE="aloittaja";24232832]Miten se pääntie sitten menee? Jos isonnan sitä, niin eikö se päärme vaatis joitain halkioita kankaan reunaan vai meneekö se nätisti ihan ilman mitään säätöjä?[/QUOTE]

En minä vaan tiedä... Ehkä? Mä en yrittäisi tehdä siitä mitään erityisen siistiä, just siks.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24232895:
En minä vaan tiedä... Ehkä? Mä en yrittäisi tehdä siitä mitään erityisen siistiä, just siks.

:D Mä nään sieluni silmin, millasen sä tekisit. Oletettavasti sakset kävis vähän saumojen sisäpuolellakin? Mä nyt haen tähän paitaan semmosta hyvin basic lookkia ja mä tykkään semmosista vähemmän punk-tyylistä.

[QUOTE="aloittaja";24232961]:D Mä nään sieluni silmin, millasen sä tekisit. Oletettavasti sakset kävis vähän saumojen sisäpuolellakin? Mä nyt haen tähän paitaan semmosta hyvin basic lookkia ja mä tykkään semmosista vähemmän punk-tyylistä.[/QUOTE]

No, missään siistissä en osaa neuvoa... :D

Mä olen miettiny mitä pukia päälle sauna-ajoohin ja taidanpa taas tuunata t-paidan. :D Olen yks vuosi jo tehnyt tuon noita ajoja varten. Mulle pitää olla pinkkiä ja mustaa. Pinkkiä t-paitaa taitaa vain olla vaikia löytää miesten paidoosta.

[QUOTE="aloittaja";24233121]No, pistähän kuvaa tulemaan! =)[/QUOTE]

En mä tiedä onko mulla siitä vanhasta paidasta oikeen hyvää kuvaa missään ja kun mun kuvia on usieammalla tikulla niin en jaksaasi kattella... Mutta siis musta t-paita josta leikkasin hihoja lyhyemmäksi, olkasaumat auki ja kiinnitin etu- ja taka osan toisiinsa vaalianpunaasiksi maalatuulla hakaneuloolla. Eteen kirjootin geelimääsellä punaasella värillä Pinkki. Se kun on meidän saunan nimi. Ei siellä tarvitte ne vaatteet olla pakosta niin fiksut. :xmas:

En mä tiedä onko mulla siitä vanhasta paidasta oikeen hyvää kuvaa missään ja kun mun kuvia on usieammalla tikulla niin en jaksaasi kattella... Mutta siis musta t-paita josta leikkasin hihoja lyhyemmäksi, olkasaumat auki ja kiinnitin etu- ja taka osan toisiinsa vaalianpunaasiksi maalatuulla hakaneuloolla. Eteen kirjootin geelimääsellä punaasella värillä Pinkki. Se kun on meidän saunan nimi. Ei siellä tarvitte ne vaatteet olla pakosta niin fiksut. :xmas:

No joo, mut on kyl taatusti ollu hiano!

Yhteistyössä