Mitäs siellä tuurin kyläkaupassa on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyEsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;24237687:
No itse teen mielummin päivän ostosreissun tuuriin kuin Ikeaan. Ikeasta ei mitään tartu mukaan mutta Tuurista kyllä joka kerta kärrillinen tavaraa. Ja nyt siellä on vielä se miljoonativoli. ILMAINEN! Kerrankin meillä lapset pääsi viime kesänä tivoliin eikä ja sai vaan sanoa että nyt saatte käydä tivolihärveleissä niin paljon kuin jaksatte.

Onko oikeesti ilmainen tivoli?? Onko 3 vuotiaille sopivia laitteita? Entä ruuhkaa?

[QUOTE="vieras";24237720]Onnenkengän pitäisi olla toisinpäin, sakarat kohti taivasta jotta se olisi "onnen kenkä" vähä niinku tähteä kääntämällä saa eritarkoituksen :P[/QUOTE]

Mitäs merkityksiä tähdellä on, olise sitten kumminpäin tahansa? Eikäs tähti ole jokapäin samannäköinen?
Daavidin_tahti.jpg180px-Daavidin_tahti.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24237609:
Voiko hänet nähdä siellä? Ja jos näkee, niin mitä siitä hyötyy?

No kysy siltä ottaako se sinut akakseen ;) Jos Tuuri käy niin voihan se olla että kohta me päästään tanssimaan teidän häihin:)
Muistathan laittaa meille kutsun 2+

http://www.maatilamajoitus.tk/

Tuolla kannattaa yöpyä, on aivan ihana paikka <3 Katso nettisivut, niissä on paljon tietoa :)
On lähellä kyläkauppaa, jaksaa vaikka polkupyörällä ajaa (pyörän vuokra muistaakseni 2€/pv)

Vesan näkee kaupassa harvoin jos sattuu siellä piipahtamaan. Varsinaisesti näkeminen ei varmaankaan onnistu. Varmasti kivempi mennä vaikka risteilylle. Keskisillä viihtyy sen aikaa mitä menee kauppaa kiertäessä eli parisen tuntia, mukava kauppa ja hyviä löytöjä. Mut hotelli huoneet vissiin aika erikoisia ja koska tuurissa itessään ei oo mitään näkemistä eikä yöelämää (paitsi tänä viikonloppuna miljoona rokki) niin en voi suositella hotelli majoitusta niissä erikoisen näköisissä huoneissa. Eihän citymarketin reissullekkaan hotelli huonetta tarvita ;) Asun itse tuurissa ja siltä pohjalta tämä viesti.
Olen itsekin ihmetellyt, mikä ihmeen matkakohde on ostoskeskus? Ja miten ostoskeskuksessa voi olla niin jännää, että sinne pitää jäädä oikein yöksi nukkumaan? Suosittelisin minäkin PölyEsterille sitä risteilyä.

Me käytiin tuolla yksi vuosi kun olimme niillä suunnilla, tai minä vinguin että mies vei minut katsomaan moista ihmetystä :D
Mutta,
olin hyvin pettynyt kun pääsimme paikalle.
Kuvissa kaikki aina saadaan näyttämään niin hienolta ja suurelta.
Suurta siellä oli joo mutta hienous oli jotain muuta kun kaikki oli jotain kenotekoista halpaa muovihärpäkettä joka saadaan kuvissa näyttämään aidolta, kuten ne niiden hienot marmoripylväät oli kaukana marmorista :(

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="petetty";24237813]Me käytiin tuolla yksi vuosi kun olimme niillä suunnilla, tai minä vinguin että mies vei minut katsomaan moista ihmetystä :D
Mutta,
olin hyvin pettynyt kun pääsimme paikalle.
Kuvissa kaikki aina saadaan näyttämään niin hienolta ja suurelta.
Suurta siellä oli joo mutta hienous oli jotain muuta kun kaikki oli jotain kenotekoista halpaa muovihärpäkettä joka saadaan kuvissa näyttämään aidolta, kuten ne niiden hienot marmoripylväät oli kaukana marmorista :([/QUOTE]

Moni kakku päältä kaunis...

Olen itsekin ihmetellyt, mikä ihmeen matkakohde on ostoskeskus? Ja miten ostoskeskuksessa voi olla niin jännää, että sinne pitää jäädä oikein yöksi nukkumaan? Suosittelisin minäkin PölyEsterille sitä risteilyä.

Mutta kun. Oikea syy on se, että haluaisin saada itsestäni kuvan, kun menen tuosta tähtiportista. Olen hankkinut armeijanvihreän paidankin. Ajattelin, että olisi jännää kiivetä sinne katolle sen portin luo.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24237899:
Mutta kun. Oikea syy on se, että haluaisin saada itsestäni kuvan, kun menen tuosta tähtiportista. Olen hankkinut armeijanvihreän paidankin. Ajattelin, että olisi jännää kiivetä sinne katolle sen portin luo.
Eihän tuo edes näytä tähtiportilta. Suunnilleen sama yhdennäköisyys tähtiportin läpi kulkemisen kanssa kuin autotalliin kävelyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24237946:
:mad:
Raah! Et ymmärrä, senkin mies! Niillä siinä tähtiportissa on aina armeijanvihreät vaatteet, kun ne kulkee siitä läpi, kun ne on sotilaita! En voi mitään sille, että Vesa Keskinen on mennyt maalaamaan tähtiportin keltaiseksi.
Joo, kyllä mä sen ymmärrän. Ja btw, mulla on armeijan vihreä paita kaapissa, joskaan ei juuri tule käytettyä :D Mutta pidän kiinni siitä, että tuo keltainen muovihökötys ei muistuta tippaakaan tähtiporttia!

[QUOTE="vieras";24238170]Ajetaan keskelle ei-mitään ostamaan kertakäyttöistä kiinalaista rihkamaa muka edullisesti, jep, kuulostaa kiinnostavalta.[/QUOTE]

No sanopas muuta :D.

Mutta huvinsa kullakin.

[QUOTE="vieras";24237722]No, tuolla kerralla kaveri kerkesi juuri laittaa jalan tytön pään alle, muutoin se olisi suorin vartaloin kolahtanut kivilattiaan. Sit joku vanha mies tuli avuliaana kantamaan alaikäistä tyttöä mukanaan pois, mukamas auttamaan häntä ja toinen tietty tajukankaalla :)[/QUOTE]

Jos mukanaan pois tuli kantamaan niin outoa mutta muuten ei, saahan lähimmäistä auttaa. Myös vanha saa auttaa nuorta. Ei aina ja kaikes ole kaikilla taka-ajatuksia.

[QUOTE="vieras";24238170]Ajetaan keskelle ei-mitään ostamaan kertakäyttöistä kiinalaista rihkamaa muka edullisesti, jep, kuulostaa kiinnostavalta.[/QUOTE]

Ei enää juurikaan myydä kiinalaista rihkamaa, muuttunut enemmän laatukaupaksi. nIhan erilaista kuin 1980-luvulla.

Yhteistyössä