NAISEN ORGASMI, miten on? Asiallisesti kiitos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei kestä kiittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei kestä kiittää

Vieras
Eli mietin tässä olenko jotenkin outo..
Jos miehesi tekee sinulle sormella ja tulet, niin haluttaako vielä illalla, vai meneekö halut kerrasta?
Montako kertaa voit tulla seksin aikana, sormeillen tai miten vaan. Voiko tulla ilman suoraa pimpsan koskettelua kalulla tai millä lie. Vai voiko pelkkä kosketus muualle kehoon tms lauakista orgasmin?

Haluan vielä illallakin, ei mene halut kerrasta.
En ole laskenut, mutta tulen helposti. Voin tulla todella monta kertaa.
Olen tullut nännien stimuloinnista ilman alapään koskemista muutaman kerran, vie aikaa mutta oli sen arvoista.. :D

No kun hävettää niin oli pakko kysyä. Ilmeisesti tulen sit aika helposti ja halut on kovat, useinkin. Lienee sit normaalia.
Mut kyllä ottaa melkeen päähän ku joskus tuntuu ettei pysty kontrolloimaan jos mies just oikealla tavalla koskettaa.. Tullut olen pelkästä hyväilystä ja kosketuksesta vaikka ei pimpsaan koskenutkaan. Kyllä vähän hävetti ja kummastutti, kun oli uusi tilanne.. Onkohan kovinkin tavallista siis??

entisessä suhteessa se yksi kerta jos sitäkään ja sen jälkeen en kestänyt minkäänlaista kosketusta alapäähän.. nykyisessä suhteessa voin tulla yhdellä rakastelukerralla niin monta kertaa ettei niitä siinä voi edes laskea:D yleensä yksi ihan kunnon maailmanräjäyttävä orgasmi ja lisäksi lukuisia pienempiä;)

• Tykkää
Reactions: Käyttäjä2495
Itselleni kerta riittää, mut saatan tulla seksin aikana kolmesti. Sormilla ja nuolemisella en saa orgasmeja..kovinkaan helposti. Miehelleni ei oikein kerta saanti tunnu riittävän, vaan saan nauttia hänestä vaikka sen neljä kertaa ;) Eli jos haluun seksiä ja paljon, niin sitä myös saan ja paljon :D

[QUOTE="mie";24247519]Voisko joku kertoa millainen on naisen orgasmi? siis ihan oikeasti. Tuleeko "mällit" niinkuin miehellä vai jotain muuta?[/QUOTE]

Kintut tärisee, koko kroppa jännittyy, kunnes tulee ihana raukeus - vaikee sitä on kuvailla.

Harvinaisuus taitaa olla nainen joka ejakuloi - ja vielä harvinaisempi on mies joka tietää mitä tapahtuu (ite ainaki joutunu selittelee miehelle kun noin on käyny)

Laukean lähes aina kaksi kertaa peräkkäin, kun mies vain jatkaa klitoriksen hyväilyä ensimmäisen orgasmin jälkeen. Emätinorgasmeja taas saan vain ainoastaan nukkuessani. Usein tuo kaksi laukeamista riittää minulle, mutta toisinaan halut heräävät vielä uudelleen samana iltana.

Vaihtelee, joskus yksi kerta riittää ja joskus haluan lisää, 2- 3 kertaa viellä päivän aikana. :)
Voin saada useita orgasmeja seksin aikan, en kovin tarkaan ole laskenut, mutta ehkä 3-4 osuu aika lähelle.Joskus taas käy niin etten saa aina orgasmia vaikka muuten nautin paljon, yleensä jonkin ulkopuolisen häiriön takia.

Mie voin saaha orgasmin yhdynnässä, sormin, suuseksissä ja leluilla.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mie";24247519]Mä en oo ikänä saanut orgasmia :O

Voisko joku kertoa millainen on naisen orgasmi? siis ihan oikeasti. Tuleeko "mällit" niinkuin miehellä vai jotain muuta?[/QUOTE]

Minä en ole saanut seksin aikana orgasmia, mutta ittekseni kyllä. Tykkään kyllä seksistä ilman orgasmejakin.
Itsekseni, apuvälineillä, saan sellaisen orgasmin, että kroppa jännittyy ja alapää alkaa sykkiä. Emättimen lihakset siis ihan todella sykkii.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24247566:
Harvinaisuus taitaa olla nainen joka ejakuloi - ja vielä harvinaisempi on mies joka tietää mitä tapahtuu (ite ainaki joutunu selittelee miehelle kun noin on käyny)

Täällä yksi joka ejakuloi melko usein =) Varsinkin saadessani suuseksiä, lentäähän siinä nesteet miehen naamalle, ja sitä tulee paljon!
Ja tässä samassa yhteydessä mulla on katkeamaton orgasmi, jatkuu ja jatkuu vaan.

Jos taas saan orgasmin ilman ejakulaatiota, jää orgasmi vaan yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24247566:
Kintut tärisee, koko kroppa jännittyy, kunnes tulee ihana raukeus - vaikee sitä on kuvailla.

Aika lailla samalla tavalla miullakin, niin tunnen sellaista ihanaa sykkimistä myös.

1 kerran tulen. Alapää tulee kerrasta liian kosketusherkäs. Mulla myös laskee halut nopeasti oman orgasmin jälkeen. Siksi tulen mieluumin vasta miehen jälkeen. Joskus on tultu yhtäaikaakin ihan vahingossa. :D
Orgasmin saan helpoiten miehen kosketellessa minua sormin/suulla, joskus saan myös pelkässä yhdynnässä.
Saan toisinaan orgasmin unessani. Herään siihen yleensä. Ilman mitään stimulaatiota siis.

[QUOTE="vieras";24248488]Täällä yksi joka ejakuloi melko usein =) Varsinkin saadessani suuseksiä, lentäähän siinä nesteet miehen naamalle, ja sitä tulee paljon!.[/QUOTE]

Miten muuten mies suhtautuu, tietääkö mistä on kyse ? :)

[QUOTE="Tara";24247689]Laukean lähes aina kaksi kertaa peräkkäin, kun mies vain jatkaa klitoriksen hyväilyä ensimmäisen orgasmin jälkeen. Emätinorgasmeja taas saan vain ainoastaan nukkuessani. Usein tuo kaksi laukeamista riittää minulle, mutta toisinaan halut heräävät vielä uudelleen samana iltana.[/QUOTE]

mh, mitä sinulla siellä vaginassa on nukkessasi jos saat silloin emätinorgasmeja? :)

en juurikaan saa seksin aikana, paitsi jos mies nuolee tarpeeksi kauan.

Yksin masturboiden saan aivan mahtavia orkkuja. Vain yhden per kerta kuitenkin.

Täytyy myöntää, että vaikka rakastan miestäni, en himoitse häntä. (mun puolelta "järkiavioliitto"). Yhtä toista miestä aikoinani himosin niin, että saatoin saada ihan vain ajattelemalla orgasmin ja hänen kanssaan myös siis seksin aikana. (tästä on yli 15v aikaa...)

[QUOTE="vieras";24248591]Tietää mistä on kyse :) Se taitaa olla salaa tyytyväinen työnsä tulokseen.. Ei sitä yökötä tai mitään. Nykyään älyää ottaa paperia lähelle, saapi kuivata naamansa ;)[/QUOTE]

Okei, kiva että mies tietää ja on tyytyväinen työn tuloksiin. :D
Kaikki miehet ei välttämättä tiedä, mitä tapahtuu.

kyllä itse olen miehenä tunnistanut jos nainen "ns" laukeaa ja minusta se on erittäin kiihottavaa vaikka monet naiset häpeilevät sitä ihan suotta,mutta puhun vaan omasta puolestani.sanallinen kanssakäyminen on minusta erittäin tärkeää seksissä,koska et voi ikinä tietää mistä kukakin nauttii eniten joten kertokaa suoraan mikä toimii.tietenki parempi jos osapuolet tunnistaa ne asiat itse seksin aikana,mutta tutkikaa toisianne!!

Yhteistyössä