Varattujen kanssa on helppo pelata " pelejä ".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis niihin voi pistää kaiken flirttinsä päälle ja antaa palaa kunnolla. Sitten kun toinen ihastuu kunnolla, niin voi sanoa vaan että niinpä niin, mutta sä oot varattu.. Näin toimii kaverini. Liepä toi harmitonta touhua?

Kaverisi kuulostaa vähän tylsistyneeltä - siis jos tarkoituksella tuota tekee. Eri asia sitten, jos on taipumus ihastua, mutta kuuntelee kuitenkin jossain vaiheessa järjen ääntä ja laittaa jarrut päälle.

[QUOTE="moi";24255626]öö nyt en tajunnut kirjoitustasi, siis isket miehen ja sitten sanot että ei käy oot varattu.
nyt en ihan tajua mikä tässä on takana[/QUOTE]

Antaa toisen rakastua/ihastua itseensä ja kun niin käy, sanookin että haluaa "pelin poikki".
Ilmeisesti nauttii kun saa toisen ihastumaan itseensä ja sitten saakin antaa pakit.

Kaverisi kuulostaa vähän tylsistyneeltä - siis jos tarkoituksella tuota tekee. Eri asia sitten, jos on taipumus ihastua, mutta kuuntelee kuitenkin jossain vaiheessa järjen ääntä ja laittaa jarrut päälle.

Pelailee ja on niin kova flirttailemaan. On lisäksi sellanen johon miesten on helppo ihastua. Mutta ehkä testailee rajojaan, ja kun toinen käy kuumana niin perääntyy.

[QUOTE="vieras";24255673]Pelailee ja on niin kova flirttailemaan. On lisäksi sellanen johon miesten on helppo ihastua. Mutta ehkä testailee rajojaan, ja kun toinen käy kuumana niin perääntyy.[/QUOTE]

Lisäksi sanoo, ettei miehet voi mitään, kun ovat varattuja. Kuulostaa aika hurjalta.

[QUOTE="moi";24255626]öö nyt en tajunnut kirjoitustasi, siis isket miehen ja sitten sanot että ei käy oot varattu.
nyt en ihan tajua mikä tässä on takana[/QUOTE]

Ihme ja kumma mitä idioottimaisuutta. Asiasta toiseen, itsekin olen kokeillut ko. hommaa ja on muuten aika mukavaa :)

Onko tullut mieleen, että ne varatutkin voivat vaan "pelata" tai ottaa ainakin kevyesti koko jutun? Voihan varattukin ihastua ja ajatella, että otan tästä irti sen minkä saan, mutta ei kuitenkaan harkitsekaan jättävänsä kumppaniaan. Sitä voi käyttää sellaisena piristyksenä omaan elämään, nauttia flirtistä ja siitä tunteesta, että toinen on ihastunut (vaikkei se sitten olisi tottakaan, mutta sitähän se varattu tyyppi ei ilmeisesti tiedä). Eli saa piristystä, itsetunnon pönkitystä ja vaihtelua - ja sitten lopulta kuitenkin palaa takaisin oman kumppanin luo ja kenties ihastuu tähän uudestaan.

On aika yleistä, että pitkässä suhteessa oleva ihastuu johonkin toiseen. Eri asia sitten, mitä sen ihastuksensa kanssa tekee - antaako olla vai viekö flirttiin asti tai pitemmällekin.

Mä olin joskus ajat sitten myös varattujen kanssa, koska ajattelin, etta se on mulle helppoa, eipähän ainakaan jää roikkumaan. Nyt hävettää tuommoinen ajatustapani. Tavallaan kai kostin mieheni uskottomuutta, mutta huoh.

Onneksi sitä ei kestänyt kauan, vaan alkoi tympiä koko tyypit. Ei sopinut mun ajatusmaailmaan kuitenkaan.
Kun sain tietää, että tyypillä odottaa vaimo/avovaimo ja vielä lapsien kanssa, mun arvostus koko tyyppiin romahti.
Yksikään muna ei ole sen arvoinen, että menettäisin itsekunnioitukseni pettämällä meitä vaimoja äitejä.

Yhteistyössä