crocsit, nuo mauttomuuden huippu ja 2000-luvun kirous.. moniko tunnustaa omistavansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
:wave: :ashamed: ja mie kun vannoin, etten ikinä osta sellaisia kammotuksia.. never say never. yritän vieläkin tajuta, että maksoin lähes 40e kahdesta tuskanpunaisesta muoviläpyskästä.. ! :O toisaalta en kuitenkaan yhtään ihmettele näiden suosiota, sillä niin rumat & nolot kuin ovatkin
ne ovat parhaat mahdolliset kengät rantsuun & hiekkalaatikon reunalle . lisäksi jos on polvissa /selässä vikaa, nuo saa sujautettua jalkoihin ilman tuskanhikeä. tosin tiukan rajan vedän siihen, että noissa en lähde keskustaan! enkä reissuun.. niin alas mie en vajoa. lähiprisma on jo siinä ja siinä...

Viimeksi muokattu:
Useita. Suunnittelen itseasiassa muuttoa lähiöön, sillä täällä tuntuu olevan sosiaalisesti täysin suotavaa käydä esim. kauppakeskuksessa tai ravintolassa crocsit jalassa. Ilman turhia ulkonäköpaineita jäisi niin paljon energiaa tärkeämpään...

Mun kirkkaanpunaiset crocsit on varmaan jo viisi vuotta vanhat ja edelleen täysin käyttökelpoiset. Varalla on pinkit feikkicrocsit. Olen noita raahannut mukana synnärillä, etelänmatkoilla ja mökkireissuilla. Olen niin juntti, että voin laittaa ne ostoksille mennessäkin jalkaan.

Lapsilla on perussämpylät ja mulla mökillä nämä:

crocs_alice_work_blk.jpg

Mulla on mökkikenkinä (mökiltä niissä ei poistuta) sellaiset keltaiset ballerinamalliset. Pojalla (2-v.) on tummansiniset ihan peruscrocsit, mutta vain sikis, että peri serkultaan ilmaiseksi ja ovat kätevät kun poika saa ne itse jalkaan.

Omistan mustat, ennen oli pinkitkin mutta ne oli niin juntit että myin kirppiksellä :D
Onhan ne äärettömän rumat mutta ainoat kengät jotka ei hankaa kesällä ilman sukkaa jalkoja verille.

http://www.crocs.fi/crocs-carlie-platform-flip/11355,fi_FI,pd.html?cid=060&cgid=women-footwear

Itseltä löytyy tällaset. Kuka väittää, että on rumat? Maailman parhaat varvastossut jalalle, ja vielä korolla ;)

Omistan vaaleanpunaiset feikit ja kävin niillä eilen kaupungilla :D :D :D Hieman kyllä hävetti, mutta en jaksanut käydä laittamassa sukkia ja kenkiä kun lähdettiin taaperon kanssa suoraan hiekkikseltä miehen kyytiin : D

Yhteistyössä