Mies varasi risteilyn...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiisi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24312370]no jos saat ei niin mieluiset korvakorut, haukutko miehesi pystyyn?[/QUOTE]

Mistä sä päättelet, että ap olisi miehen pystyyn haukkunut?

Ja jos mä sanoisin miehelleni, että EN HALUA KORVAKORUJA LAHJAKSI, niin joo todellakin ottaisin itteeni jos hän sitten korvikset lahjaksi antaisi. En mä pystyyn haukkuis, mutta ihmettelisin itsekseni pahoilla mielin -mikä tarkoitus on lahjalla, joksi valitaan sellaista jota ei halua?

Ymmärrän pettymyksesi, mutta nuo miehet kun ovat ihan eri rotu ja eivät yleensä vihjeistä tai sanomisista perusta.

Yritä nauttia risteilystä, ota hyvä kirja mukaan ym ja tee sellaista mistä pidät ja nauti olosta ilman lapsia. Hyvää risteilyä teille!

[QUOTE="aapee";24312436]Juu, en ole haukkunut miestä. Arvasin kyllä, että täällä tää asia kääntyy jotenkin oudosti :D Kiitos pointin ymmärtäneille.[/QUOTE]

:laugh: joo, tää meni nyt siihen, että sulla on puuterinväriset pissiset pöksyt...

Ei vaan, on tää hulvaton palsta.

Mut onnea synttäreiden johdosta, ap :flower: toivottavasti risteily lopulta olisi sinulle miellyttävä. Ja mies hoksaisi vuoden päästä ostaa jotain, mitä sinä toivot :)

Jospa mies oli miettinyt mukavaa synttärilahjaa vaimolleen, ja keksi risteilyn. Varasi sen, maksoi sen, ja järjesti lapsillekin hoitopaikan.

Sitten kyseli kautta rantain että mitä mieltä vaimo olisi mistäkin synttärilahjasta, vaikkapa risteilystä...

Ja vaimo sanoi että ei, en halua risteilylle.

Mutta mies oli sen jo varannut & maksanut, joten antoi sen sitten lahjaksi...

Olisikohan siinä käynyt näin?

Jospa mies oli miettinyt mukavaa synttärilahjaa vaimolleen, ja keksi risteilyn. Varasi sen, maksoi sen, ja järjesti lapsillekin hoitopaikan.

Sitten kyseli kautta rantain että mitä mieltä vaimo olisi mistäkin synttärilahjasta, vaikkapa risteilystä...

Ja vaimo sanoi että ei, en halua risteilylle.

Mutta mies oli sen jo varannut & maksanut, joten antoi sen sitten lahjaksi...

Olisikohan siinä käynyt näin?

Miksi ihmeessä mies kysyisi mielipidettä vasta hankittuaan lahjan, mutta ennen sen antamista..? Ei kai miehetkään ihan noin tolloja ole.

[QUOTE="vieras";24312328]Niin siis seksiä laivalla JA VIELÄ OMAN MIEHEN KANSSA.. HYI OLKOON!!! paljon parempi varmaan lauantaina pimeessä peiton alla kymppi uutisten jälkeen kuselle haisevien puuterin väristen alusvaatteiden kera lähetyssaarnajaa 3min ja thats it. Se mua ainakin ällöttää. Onneks oma seksielämä on vähän mielikuvituksellisempaa ;)[/QUOTE]

Ihanaa, kun joku mua ymmärtää ;)

[QUOTE="vieras";24312378]Siis miten se, että ap ei tykännyt miehen lahjasta, nyt kääntyi siihen, ettei ap:tä kiinnostaisi seksi miehensä kanssa? :o :laugh:

Tähän logiikkaan taipuu vain 2+-palsta![/QUOTE]

auts, olen kai palstaillut liian monta vuotta. *noloa*

[QUOTE="vieras";24312378]Siis miten se, että ap ei tykännyt miehen lahjasta, nyt kääntyi siihen, ettei ap:tä kiinnostaisi seksi miehensä kanssa? :o :laugh:

Tähän logiikkaan taipuu vain 2+-palsta![/QUOTE]

Mä mietin kans jossain vaiheessa että jäiköhän multa nyt joku kohta ihan lukematta. :D

Yhteistyössä