Mihin ulkomaille näillä kriteereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos tarkoitit rantaloman, niin tolla hinnalla pääse äkkilähdöllä Bulgariaan(itse ollaan käyty monta kerta), Kreikkaan jne..Toukokuussa on vielä ihan hyvin äkkilähtöä, suosittelen!

Viikoksi tai lyhyemmäksi aikaa, mikäli raha ei pidemmäksi aikaa riitä. Rantaloma oli alunperin tarkoitus, mutta sitten tuo summan riittävyys kävi mietityttämään. Kannattaako kaupunkilomalle lähteä lasten kanssa? Äkkilähtö ei välttämättä onnistu kun lomalle täytyy lähteä tiettynä ajankohtana, sillä miehen pitää pyytää lomaa töistä etukäteen.

Viikoksi tai lyhyemmäksi aikaa, mikäli raha ei pidemmäksi aikaa riitä. Rantaloma oli alunperin tarkoitus, mutta sitten tuo summan riittävyys kävi mietityttämään. Kannattaako kaupunkilomalle lähteä lasten kanssa? Äkkilähtö ei välttämättä onnistu kun lomalle täytyy lähteä tiettynä ajankohtana, sillä miehen pitää pyytää lomaa töistä etukäteen.
Minä tekisin tuolla summalla pienen kiertomatkan, mutta moni ei tykkää autoilla ulkomailla ja vaihtaa majapaikkaa joka yö. Olisiko sellainen sinusta kivaa vai eieiei?

Itse tykkää kaupunkilomista, mutta voivat olla liian raskaita noin pienten lasten kanssa. Minulla ei ole lapsia, mutta jotenkin ajattelisin, että rantaloma saattaisi noin pienten lasten kanssa olla helpompi vaihtoehto. Mutta moneen kaupunkiin voi yhdistää myös rantalomaa, esim. Ateenaan tai Barcelonaan.

Yhteistyössä