kehtaisitko kysyä yhden illan/yön suhteelta jolla kiva kesäauto pääsisikö ajelulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kehtaisinko kysyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kehtaisinko kysyä

Vieras
varsinkin kun mies on sanonu et pääsee,tosin baarissa tosin en tiedä mite humalassa oli,ei vaikuttanu kovin känniseltä kun ihan selviä jutteli ja silleen.Mut tästä nyt pian viikko aikaa,tiedän et suhdetta hän ei taida haluta enkä nyt itsekään kaipaa sellasta mut kaveriksi voisin hänet ottaa mut en tiedä kehtaanko ottaa yhteyttä ja kysyä et olisko tarjous voimassa.söpö ja ihana mies oli mut tunnen tapauksen joten siksi osaan ajatella et kaverina vois olla kiva.

[QUOTE="EEE";24328391]Ei kai siinä mitään menetäkään?[/QUOTE]

no ei kai muuta kun omat kasvot mut niin....kauheen söpö olis ja tyyppi kyl tavallaan arvas et mul huolia ni ajattelin et jos se lähtis ajelee ni saisin jotain muuta ajateltavaa.ja joo olen kuolannu sen perään ennenkin mut tiedän et ei siitä suhdetta tulis koskaan koska tyypillä naisia varmaan joka vkoloppu.mut niinku sanoin ni kaveriks voisin ottaa(jota vois vaikka pussailla tai sit ei).

kysyt rohkeasti viestillä, et vieläkö on ajelu tarjous voimassa ja sit voisitte vaik ottaa yhdet jossain lähiterassilla. voisit vähän vapautua ja harrastaa jopa seksiä.

[QUOTE="mii";24328534]kysyt rohkeasti viestillä, et vieläkö on ajelu tarjous voimassa ja sit voisitte vaik ottaa yhdet jossain lähiterassilla. voisit vähän vapautua ja harrastaa jopa seksiä.[/QUOTE]

no en tiiä mahtaako meillä sitä seksiä enää olla.

Jätä kysymättä, jos oot ihastunut ja tiedät, ettei se halua vakavampaa. Säästät itseäs.

no vaikka olisinki hiukan ihastunut ni tiedän ettei mulla mahkuja koska miehellä naisia vähän joka viikonloppu ja kai viikollakin tai näin oletan.Ja en mä mitään suhdetta siihen halua ku korkeintaan kaveri sellaisen koska tiedän just nää naisjutut ja en mä itekään nyt kaipaa mitään muuta ku hauskanpitoa ja tää kaveri vois hauskuuttaa mua muutenki.Näin tyypin viikko sit vissiin 8 vuoteen ja sillon jo kuolasin sen perään ja nyt kun näin ni sama kuolaaminen jatku.

Yhteistyössä