Mun täytyy varmaan mennä jonnekin prismaan "testaamaan" henkilövaakoja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Oon aina tykännyt ravata vaa'alla ja nyt meidän vaaka on ollut rikki jonkun monta kuukautta...

Kiinnostaisi myös tietää kun ympärillä olevat ihmiset sanoo mun hoikistuneen, en itse näe mitään kovin suurta muutosta.. Mutta olis kivaa tietää paljon painan.

Valitettavasti meidän veto meni puihin eron myötä.. Olisin saanut tonnin shoppailurahaa 65 kilossa.. Mutta se veto ei kuulemma ole enää voimassa :/ Kyllä mä luulen että mulle silti riittäis pelkästään toi lukema siinä vaa'assa :D Edellisen kerran olin n. 70kg painava vaa'an mukaan ja suurimmillani, kaksi vuotta sitten 93kg... Vielä vuosi sitten jonkun reilu 80kg.

Tuli vaan mieleen kun näitä laihdutus ja painoketjuja tässä kattelin :D

Vouu, miks mulla ei ole luvattu tonnin shoppailurahaa? :D (Ehkä siksi että meille ei ole moiseen varaa)

Ei kai sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä kauppojen vaakoja testaamaan. Onkohan niissä edes semmosia testivaakoja?

Vouu, miks mulla ei ole luvattu tonnin shoppailurahaa? :D (Ehkä siksi että meille ei ole moiseen varaa)

Ei kai sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä kauppojen vaakoja testaamaan. Onkohan niissä edes semmosia testivaakoja?

Mä en oo ihan varma... Jos ei oo niin mä sanon että mun täytyy saada ehdottomasti tietää miltä vaaka tuntuu jalkojen alla ja miten se näyttää lukeman, että näyttö toimii varmasti, koska kun olen aiemmin ostanut niin on ollut vikoja.. :saint:

Wauuu..onnittelut sinulle :) :flower:! Huikea suoritus, iloitse ihmeessä siitä, vaikka shoppailuraha jäikin uupumaan...Mikä oli sun konstisi? Karppaatko sinäkin?

[QUOTE="Vilukissa";24336598]Wauuu..onnittelut sinulle :) :flower:! Huikea suoritus, iloitse ihmeessä siitä, vaikka shoppailuraha jäikin uupumaan...Mikä oli sun konstisi? Karppaatko sinäkin?[/QUOTE]

Ensin mulla ei ollut muuta konstia kuin kahden pienen lapsen kotiäitys :D Painoa putoili ihan ittekseen.

Nyt mä oon sen vaa'an rikkoutumisen jälkeen vähän kokeillut jättää noi vaaleet jauhot, perunan, maissin.. En tiiä karppaanko, mutta ajattelin kokeilla että vaikuttaako vähähiilihydraattisempi ravinto oikeasti siten kuten hehkutetaan.

Sen vuoksi myös mua kiinnostaisi päästä vaa'alle että onko tämä ruokavalion muutos oikeasti pudottanut painoa. Ittekseen tuo paino ei enää tippunut tosta 70 kilosta..

Mullekki luvattiin 300€ vaaterahaa (jep, ei miään tonniin verrattuna) jos saan 10kg pois, lähtö 71kg ja nyt 69kg. ainut vaan ett luonto soi raskautua (no oli siinä varmaan vähä mulla ja miehelläki osuutta), ett saapi nähä koska tuo shoppailuraha mut kohtaa..

Ensin mulla ei ollut muuta konstia kuin kahden pienen lapsen kotiäitys :D Painoa putoili ihan ittekseen.

Nyt mä oon sen vaa'an rikkoutumisen jälkeen vähän kokeillut jättää noi vaaleet jauhot, perunan, maissin.. En tiiä karppaanko, mutta ajattelin kokeilla että vaikuttaako vähähiilihydraattisempi ravinto oikeasti siten kuten hehkutetaan.

Sen vuoksi myös mua kiinnostaisi päästä vaa'alle että onko tämä ruokavalion muutos oikeasti pudottanut painoa. Ittekseen tuo paino ei enää tippunut tosta 70 kilosta..

Juu..:snotty:...mulla nuo kaksi ensimmäistä ei vaikuttanut oikein nimeksikään tuohon painon lähtöön tai edes sen tippumiseen, mutta onneksi tämä kolmas...:D. Töitä tässä vielä pitäsi mokoma tuonkin asian kanssa tehdä, ennenkuin olen tyytyväinen, mutta onneksi olen saanut huomata jotain tapahtuneen...vaatteet ovat löysiä ja uusia pienemmällä kokolapulla varusteltuja saan hommata :)!

Mä en karppaa. Mä en vaan...tajua sitä :ashamed:!?! Mä tsekkaan kyllä nykyään aika tarkasti syömiseni ja nyt oon saanut jopa säännöllistettyä ruoka- aikojani...Liikkumaan pitäs kyllä enemmän päästä/joutaa/lähteä....

..meillä tosin puntari on ihan ehjä, mutta mulla ei ole hajuakaan siitä missä se on :D!

Vilu: En mäkään sitä varmaan hallitse, siksi en uskallakaan sanoa karppaavani :D Tää on se mun mukakarppaus-suuntaus :D

Mulla on tasan yhdet sopivat housut.. Loput on sellasia 2-3 kokoa liian isoja.. Kiva lähtee juoksemaan vaikkapa lasten perään pihalla kun täytyy pitää toisella kädellä housun vyötäröstä kiinni ettei ne tipahda alas :laugh:

Onneks mä käytän aika paljon trikootoppeja vaan, nekin tuppaa tosin olemaan jo vähän löysiä :( Mutta, sitten mulle jää nää katu-uskottavat ja mediaseksikkäät löysät t-paidat jotka liehuu minne haluaa ;) Edes joku osa mun vaatetuksesta on siis kunnossa..

Ap: - Oi :D...:ashamed:..toi housujen holtittomuus on kyllä valitettavasti niin tuttua, niin tuttua :snotty:...juurikin mainitsemissasi tilanteissa...Mun piti muuten hommata oikein semmonen...mikä-se-nyt-on??...hilavitkutin, jolla voi tehdä vyöhön reikiä!! Ihana kapistus :D! Jollain lailla rajoittaa meidän naapureiden muutoin niin hulvatonta eloa....:snotty:.....:saint:

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä